Problema Incalzire Logan 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • radulapadat
    replied
    Am avut si eu o problema de genul. La mine a fost termostatul. L-am schimbat si totul e ok.

    Leave a comment:


  • ViorelStroe
    replied
    Salut baieti, am si eu o problema cu incalzirea la masina problema se manifesta in felul urmator, masina cat sta pe loc reusesc sa dezghet geamurile dimineata cat ar fi de inghetate dar in momentul cand pun masina in miscare scade dramatic temperatura la aerul cald gen pana in dreapta 2 la ventilatie baga caldura dar pe celelalte trepte 3 si 4 baga aer caldut sau chiar rece tot timpul trebuie sa merg cu recirculatia aerului pornita caci daca o trec sa traga aer de afara baga aer rece si mi sa mai intamplat ca in mers sa scada de la 4 linii la temperatura la 2 linii, a mai patit cineva asta si eventuale pareri, multumesc!

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    am vazut chiar ieri aceeasi problema... verificati si caloriferul desi furtunele sunt calde, el nu se incalzeste pentru ca e infundat...
    nu se poate curata decat partial pentru ca e ciudatel construit in interior....de asemenea e bine venit un filtru de polen(si schimbat periodic) pentru a imbunatati si fluxul de aer...
    atentie la cele de srl mai ales la oring-uri sa nu curga.

    Leave a comment:


  • MARIVS
    replied
    Salutare!

    Pentru ca nu ma impacam deloc cu faptul ca nu mai am caldura in masina ca pe vremuri si cum nu vreau sa fac precum altii (adica cei care pun intrebari, dar nu mai revin sa spuna ce si cum au rezolvat), revin pentru a spune cum am rezolvat.
    Am cumparat un calorifer de Logan, marca ITN (fabricat in Bulgaria), cu 12 tevi, la pretul de 80 de Lei. Am scurs antigelul din instalatie (am desfacut un furtun de sub carcasa termostatului) si cu o punga am recuperat cea mai mare parte a lichidului. Apoi am scos caloriferul din bord. Atentie sa nu strangeti prea tare, deoarece are o carcasa de plastic si nu cred ca v-ar placea sa va treziti cu apa oparita pe picioare atunci cand conduceti.
    Initial nici cu cel nou nu aveam caldura, insa dupa aerisire si vreo 20 km de test, acum am in sfarsit caldura in masina atat in mers, cat si la relanti. In mers baga chiar si mai fierbinte.

    Nu stiu sa explic de ce, dar cu noul calorifer imediat a pornit GMV-ul cand "apa" a ajuns la 4 pavele. Cu cel vechi nu vroia sa porneasca decat daca porneam aerul conditionat.

    Caloriferul original, cel vechi de 10 ani, a fost desfacut si curatat de mine (am detaliat mai sus), dar nu sufla decat caldicel (desi l-am curatat ca-n tutorialul lui Streulea). Acum l-am clatit putin si a curs rugina din el. Daca cel nou o sa functioneze 10 ani si el, ar fi super!

    Inainte de a va apuca de treaba, recomand aceste tutoriale.
    http://www.tutorialelogan.ro/2016/01...taclu.html?m=1
    https://nnn-autoblog.com/schimbare-r...-logan-14-mpi/
    Last edited by MARIVS; 6th December 2017, 00:22.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    o turez pana porneste GMV-ul, dar nu vrea neam sa porneasca pana nu pornesc aerul conditionat.
    Adică treapta II.

    Pus diagnoza pe mașină și urmărit:
    1- temperatura afișată pe TdB
    2- temperatura citită de injecție - e necesar laptop+diagnoză
    3- temperatura furtunului ce iei din termostat - e necesar un termometru IR tip pistol
    4- temperatura turului ce intră în calorifer - e necesar un termometru IR tip pistol

    Primele 1,2 și 4 trebuie să crească simultan, al 3lea se va încălzi după atingerea punctului de deschidere al termostatului - asta doar dacă termostatul e ok

    Dacă verificările de mai sus sunt ok:
    -lichidul de răcire e suspectul - altă concentrație - trebuie densimetru
    -aerisire defectuoasă
    -calorifer înfundat

    Tot din diagnoză se poate testa funcționarea GMV pe treapta I sau II:
    -dacă nu merge treapta I - releu sau rezistență defectă

    Leave a comment:


  • MARIVS
    replied
    Totusi, revenind, desi am turat-o la relanti pana au iesit vecinii pe la balcoane, nu a pornit acel ventilator. Mai sus mi s-a zis sa o turez pana porneste GMV-ul, dar nu vrea neam sa porneasca pana nu pornesc aerul conditionat.
    Intrebarea este de ce? Si daca are treaba asta vreo legatura cu faptul ca nu mai da caldura ca pe vremuri?
    Nu stiu daca in mers a pornit azi in cei 50 km, dar stiu ca asta vara il mai auzeam pornind dupa ce opream motorul in parcare.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Confuzii... treapta II cu treapta I, treapta I pornește când trebuie nu la 4 pavele(adică orice temperatură din intervalul 80-105), treapta II e activată când pornești ACul sau la peste 110C

    Leave a comment:


  • MARIVS
    replied
    Vitriol si VIORE_L

    De fapt acum imi dau seama de ceva. Dupa ce am spalat instalatia, desfacut si curatat caloriferul, iar apoi montat totul la loc exact asa cum a fost (!), nu am observat sa porneasca GMV-ul (!).
    S-a incalzit apa la 4 pavele, toate furtunele ce ar trebui sa fie fierbinti, sunt fierbinti, dar GMV-ul nu porneste. Cred ca atunci cand am mesterit la prima aerisire de dupa remontaj, 20 de minute am stat cu apa la 4 pavele si motorul pornit fara ca acel ventilator sa porneasca.
    Am coborat acum pana la masina si am pornit-o. Am turat-o sa ajunga la 4 pavele, dar nu a pornit GMV-ul.
    Totusi, el functioneaza deoarece daca scot mufa din el, imediat porneste si la fel face daca pornesc aerul conditionat.
    Ce sa fie? Are treaba asta legatura cu faptul ca nu sufla aer fierbinte?
    Last edited by MARIVS; 18th November 2017, 22:48.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Dimineata verifici nivelul in borcan sa fie intre min-max..completezi daca este nevoie.
    Pornesti motorul si dupa ce face 2 linii il turezi la 2500-2700 pana cand cupleaza ventilatorul de 2-3 ori..
    Sa nu fi montat furtunele gresit tur cu retur...radiatorul este de uzina cu 24 de tevi...

    Leave a comment:


  • MARIVS
    replied
    Am pornit motorul si cand s-a mai incalzit, am desfacut usor-usor busonul, iar apoi "vintilul"si lasat astfel pana cand a inceput sa curga antigel fara bule de aer. Apoi am completat cam 50 ml de antigel (atata a fost nevoie). Ulterior m-am plimbat aproximativ 50 de km.
    Ieri sufla fierbinte in mers si se racea la relanti, azi sufla constant caldicel atat in mers, cat si la relanti.
    Ieri, daca turam la relanti, incepea sa sufle fierbinte, azi nu mai doreste

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Aerisirea si-o face singura, dar trebuie sa o tii la relanti (sau sa o tii in 2000rpm stand pe loc, daca n-ai rabdare) pana pleaca GMV-ul de vreo 3-4 ori. Asadar, daca doar ai desfacut ventilul ala, nu ai facut nicio aerisire.
    Avand in vedere temperaturile de afara, nu cred ca in mers a ajuns temperatura motorului la 94-95 de grade, adica atunci cand pleaca GMV-ul si cand termostatul este deschis complet.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Cum "se repeta / reface" aerisirea asta, ca io stiu ca se face automat, daca supapa de la busonul borcanului de antigel functioneaza corect.

    Sau si la logan se scoate borcanul si se tine ridicat gen perfuzie, ca la dacia 1310?

    Leave a comment:


  • MARIVS
    replied
    Am re-refacut aerisirea, iar acum... nu mai sufla aer fierbinte in mers, ci doar constant caldicel. Intr-adevar, la relanti nu se mai raceste, nu mai sufla treptat rece, ci la fel constant caldicel. Chiar daca o turez nu se simte nimic diferit.
    Hmmm, un adevarat mister...
    Cred ca nu-mi ramane decat sa ma apuc sa schimb la noroc unele piese (calorifer, termostat, mai stiu eu ce...)

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    n-a "iesit" aerisirea bine. daca totul e cald, ai 4 linii in bord, nu "pisa" apa pe niciunde, poate ar trebui sa repetati aerisirea. zic si eu...

    Leave a comment:


  • MIHAI C
    replied
    cam aceasi problema o am si eu, am schimbat caloriferul din bord, acum imi baga si cald si rece pe undeva in acelasi timp, pe lateral si pe mijloc la schimbatorul de viteze imi vine rece, sus vine cald.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google