[ZGOM]Zgomot la ralanti (ambreiajul este de vina)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mda.... am loganu de 3 anisori... cu 55.000 km, 1.4 MPI, face acel zgomot ca la diesel, la ralanti, de cand era nou, dar nu am avut nici un fel de problema.

    Se mai intampla cand folosesc foarte mult ambreiajul (Bucuresti) sa simt o vibratie in pedala cand o actionez, si se aude si un fel de scartait, parca nu ar fi destul de lubrifiat cablul, sau ceva de genu asta... dar asta se intampla numai daca il folosesc foarte mult, iar a doua zi dimineata merge ca uns, pana din nou ajung in aglomeratia din buc si baga 1-a, scoate din viteza, baga 1-a, intelegeti ideea cred .
    Don't touch! Never ever steal
    Unless you're in for the kill

    Comment


    • #47
      Originally posted by Adriann
      Eu am un Logan de 1,6 8v si am avut si eu acel zgomot la ralanti.
      Am scapat de el prin :
      - introducerea a doua saibe de 10 deasupra garniturilor de cauciuc de la capacul filtrului de aer;
      Va sugerez sa faceti aceste doua verificari.
      Chiar asta aveam (am) de gand sa fac, dar nu pentru zgomot - nici nu banuiam ca face si zgomot - ci pentru ca nu-mi placea ca se misca, dar ezitam (sa nu se prinda astia de la garantie ca am umblat pe acolo ). Multumesc pentru sugestie.
      @golanu asa mi s-a intamplat si mie ieri (dupa o fataiala 1-2-3-2-1). E un scartait mai gros nu-i asa? Cam ca cel de metal pe cauciuc.
      Last edited by Cristi_LCD; 6 October 2007, 08:46.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #48
        Originally posted by Adriann
        Eu am un Logan de 1,6 8v si am avut si eu acel zgomot la ralanti.
        Am scapat de el prin :
        - introducerea a doua saibe de 10 deasupra garniturilor de cauciuc de la capacul filtrului de aer;
        - indreptarea scutului in dreaptul rotii dreapta fata.
        Va sugerez sa faceti aceste doua verificari.
        am rezolvat cu saibele la capac de filtru ca ma enerva ca se misca si acum sa vad in continuare ce se mai aude ,totusi la mine au ramas tachetii cand este rece motorul ,altceva nu pare sa mai fie
        "cromul este placerea mea"
        "cui nu-i place , valea"

        Comment


        • #49
          Originally posted by Rocri
          @golanu asa mi s-a intamplat si mie ieri (dupa o fataiala 1-2-3-2-1). E un scartait mai gros nu-i asa? Cam ca cel de metal pe cauciuc.


          Exact, e mai gros.... si apare la fataieli din astea... si nu imi dau seama daca este de la cablu (mi-e teama sa nu ma trezesc ca se rupe in mijlocu bucurestiului), ca asa se simte la picior.... ca altceva nu prea stiu ce ar putea fi.
          Don't touch! Never ever steal
          Unless you're in for the kill

          Comment


          • #50
            eu am cu loganu' 63.600 km facuti in 2 ani si vreau sa spun ca pe langa consumabile nu am schimbat nimik la el.aaa imi trebuie cauciucuri pe fata ...in rest nimik.....Imi puteti spune si mie cam ce ar trebui sa schimb la nr asta de km.Astept raspunsurile voastre.mersi

            Comment


            • #51
              distributia e schimbata?

              Comment


              • #52
                Originally posted by BRUTUSANF
                da si de la tulumba de la filtru mai poate sa fie
                eventual un filmulet ne-ar linisti

                iar indreptarea scutului chiar nu inteleg ce legatura are ,poate ne dai mai multe detalii despre el
                si eu am observat la carcasa filtrului de aer ca are un joc mare in sus si jos.
                nu stiu daca e normal.saptamana viitoare abia fac revizia de 60.000km la cineva si va fi una serioasa pentru ca doar una am facut la 15.oookm

                Comment


                • #53
                  Ascultati ce sa mai scris mai sus cu saibele la filtru de aer, chiar are efect. Le-am pus si eu ieri si se simte ,nu mai bate , am aprins si luminile sa vad daca mai face asa si se pare ca sa redus f mult zgomotul , ce a mai ramas se poate sa fie de la scut cum sa mai zis bafta.

                  Comment


                  • #54
                    Felicitari, chiar este o rezolvare simpla si eficienta.
                    Ma bucur ca observatia mea chiar este folositoare.

                    Comment


                    • #55
                      Nu are nici o legatura cu carcasa filtrului de aer la mine. Pasi:
                      1. E simplu, esti in trafic, masina calda, asigura-te ca ai geamurile inchise, muzica oprita si nu e vreun camion langa tine .
                      2. Asculta sunetul motorului cand stai pe loc cu masina bagata in viteza si ambreiajul apasat.
                      3. Pune maneta schimbatorului de viteze la punctul mort si ridica piciorul de pe pedala de ambreiaj.
                      4. Vei observa ca in plus fata de sunetul motorului vei obtine si alte sunete, ca si cum se lovesc niste piese metalice intr-un lichid cu o oarecare vascozitate (sunetul de disel). Sunetul nu este chiar usor de sesizat uneori dar alte dati diferenta este considerabila.
                      Am trecut prin 15 Loganuri pe benzina 1.4 si 1.6. Toate fac identic! La cine nu se aude asa, nu stiu ce sa zic, au tras lozul cel mare si au alt tip de ambreiaj.
                      Se poate pune cumva ceva de pe Megane sau alta masina facuta de Renault?

                      PS: Zgomotul se aude din masina cel mai bine, de afara, nu ma intereseaza
                      Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                      Comment


                      • #56
                        Sunt de acord si la mine se aude zgomotul de la ambreiaj, dar este diferit de cel facut de ce s-a vorbit mai inainte (zgomotul este ca de motor diesel - un tacanit) iar de la ambreiaj dispare la apasarea pedalei de ambreiaj, pe cand la celalalt caz nu disparea la apasarea pedalei de ambreiaj !!!

                        Comment


                        • #57
                          zgomotul nu este de ambreiaj, pt ca in punctul mort sa maneta pe liber ca sa priceapa toti placa este lipita de disc(cuplata) si atunci miscarea de rotatie a motorului este trnsmisa si pinioanelor din cutie. deci zgomot nu este de ambreiaj!!!

                          Comment


                          • #58
                            Atunci de la ce poate fi ?
                            Totusi, atunci cand calci ambreiajul, cu maneta la punctul mort, zgomotul dispare !
                            Last edited by Adriann; 26 November 2007, 16:59.

                            Comment


                            • #59
                              Uf, nu din nou asta cu ambreiaju'...
                              E o problema de la Solenza incoace, comuna cu Clio. Ambreiajul lasa de dorit in privinta asta, e de la arcuri, dar nu este nici o problema reala.
                              Si ca sa va lamuresc, in momentul in care se calca pedala de ambreiaj zgomotul dispare pentru ca ambreiajul nu mai preia vibratiile din arborele motorului si ca atare nu se mai aude.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Ma bucur nespus ca e o problema de la Solenza incoace. Si totusi este un zgomot care apare la relanti deci se cam incadreaza in tematica fie ca ne place sau nu.
                                De curiozitate, a incercat cineva sa il remedieze in vreun fel de la Solenza incoacesau toata lumea s-a resemnat?
                                Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google