Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curios ,astept mai multe detalii ,ingerulol,,,,,la noi la caremil inca nu s a auzit de asa ceva,,,,ma bucur ca au rezolvat problema

    Comment


    • Gasesti aici foto cu senzorul de turatie si alte informatii. Eu l-am demontat si l-am curatat si cu smirghel si cu spray de contact. E cam stramt locul dar ... a meritat.
      Succes.
      It's nice to be important but it's more important to be nice!

      Comment


      • @Cezar: Mai intai schimba bujiile, pune unele Renault cu unul sau 2 electrozi, dupa care curata senzorul de turatie daca mai persista problema. De la corpul clapeta nu poate fi, ca daca era, se oprea si in mers de multe ori, mai ales in decelerari.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • Pai daca nu s-a auzit de asa ceva, suna la Vocea Clientului.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • Am curatat senzorul de turatie cu smirghel si lichid de curatat ( asemanator celui pt incarcat brichete zippo).
            Acum porneste bine. Voi schimba in curand si bujiile, cu unele originale Renault.
            Multumesc mult baieti, pt raspunsurile voastre.
            Toate cele bune.
            PS: mi-am facut mainele varza. Ingust spatiu
            Last edited by Cezar; 17 October 2008, 17:20.

            Comment


            • Am sunat azi la vc si trebuie sa merg din nou la service cind am probleme cu motorul,cei de la service fac iar teste si daca ei considera ca e defect de fabricatie ,resofteaza gratis ,alfel o fac ,dar contracost ,,,raspunsul lor ,adica de la vc

              Comment


              • Originally posted by saturnia2001 View Post
                Curios ,astept mai multe detalii ,ingerulol,,,,,la noi la caremil inca nu s a auzit de asa ceva,,,,ma bucur ca au rezolvat problema
                Confirm... Caremilul nu a auzit ca am vorbit azi cu el. Am sa sun la vocea clientului sa vad.

                Comment


                • Domnilor, cele doua topicuri unde se vorbea despre problemele la pornire ale loganurilor, au fost unificate. Discutia va continua doar aici de acum inainte. Mersi de intelegere...
                  Last edited by Seba; 17 October 2008, 18:42.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Toti cei care aveti aceasta problema pe care am intampinat-o si eu la pornirea masinii (masina noua cu 0 km) cu acest "defect" nu aveti de ce sa platiti nimic. Masina este in garantie si voi nu trebuie decat sa mergeti la service DACIA oricare ar fi el din tara , sa explicati cuiva de la service problemele pe care le intampinati. In cazul meu (a scos o foaie din buzunar si era seria motorului meu) deja stia despre ce este vorba si m-a intrebat daca m-a sunat Dacia sau Dealerul (erau bife pe foaie cu Negru sau Verde) eu i-am zis ca am venit de buna voie ca nu mi se pare normal sa faca asa masina (si a bifat cu rosu) si a spus ca o va resofta sa-i dau cheile masinii. Alte teste nu a mai facut a durat 3 minute . MASINA FUNCTIONEAZA IMPECABIL .
                    In caz contrar (masina mea era deja incalzita) daca nu prezenta "simptomele" cu probleme o lasam acolo pana a 2-a zi dimineata s-o porneasca ei de fata cu mine . Si atunci clar NU VEDEAU DE LA MINE NICI UN ShFANTz. Recomand orice ati avea cat timp e in garantie NU PLATITI NIMIC ! Nu le convine - OPC sau ANPC si roaga-i sa-ti ofere ei numarul de telefon ;) sunt obligati sa-l afiseze - CATI AGENTI ECONOMICI ATI VAZUT CA AU AFISAT NR DE TEL ?! Tocmai d-aia ... O sa te rezolve ca in Romania niciodata nu se prea poate de vorba buna doar daca gasesti Oameni adevarati ca la Delta Plus Pitesti cum a fost in cazul meu.
                    1.6 MPi Icy White

                    Comment


                    • Porneste Turata

                      Eu am alt gen de problema la pornire!!!
                      In luna NOIEMBRIE masina face 2 ani(23600 Km);a pornit si porneste "la sfert";numai ca....De circa 7-8 luni PORNESTE TURATA!!!Adica dau cheie,porneste in 1200-1300 ture,astept 30-45 secunde dupa care revine la relanti.E rau!?!E bine!?!Oricum merg la revizie luna viitoare dar o parere doua sau un sfat vor fi binevenite.MULTAM!

                      Comment


                      • E normal .. La orice masina cand temperatura motorului nu este optima ( sau in curs spre optim .. oricum sa nu fie RECE ) ecu tine turatia la o valoare ridica (1000-1300 ). Cand temperatura atinge valoarea optima(sau apropiat ) turatia ar trebuii sa se situeze in jurul valorii de ~700-800rpm....

                        Comment


                        • Curata cu spray de contact mufele de pe corpul clapeta. Si senzorul de turatie, preventiv...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Si a mea la pornire (motor rece) porneste la 1250 rot/min.... Apoi in circa 2-3 minute de mers revine la 750 rot/min

                            e normala situatia.... Si la Dacia aia veche pina se incalzea putin nu tinea ralantiul si trebuia sa o tin fie din pedala mai turata sau din shock....Ca altfel pierea saraca la ralanti

                            bafta !

                            Comment


                            • @wall: E foarte normal si asa a facut de la inceput.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Mergeti cu 1.6 MPI PH2 prin service-uri, au inceput sa le cheme pe toate la resoftare. Dupa interventie merge ireprosabil! Sunt multumit de masina asta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google