Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa nu zic intr-un ceas rau eu nu am avut problemele astea,pana acum.Sper sa nu am probeme de genul asta in viitorul apropiat.Am avut o Dacia Nova inainte sa iau Loganul,mama ce ma freca aia in ultima vreme,mai ales iarna,pretentioasa mai era
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #17
      pai mam gandit ca poate din cauza ca e Dci.... am auzit ca face aprinderea mai greu... dar nu sunt sigur ca e din cauza asta....ma gandesc ca doar frigul e devina..
      sigpic

      Comment


      • #18
        la 1100km citi ai tu rulati , nu ar trebui sa ai probleme cu pornirea, DELOC! depinde si cite grade sint afara si cit de tare bate vintul. o problema ar mai fi motorina, daca e groasa, pornirea este mai grea.
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #19
          este ori chipul de la cheie oriai aceesiproblema ca la supernova
          este senzorul de turatii,demonteaza-l sislefuieste putin cu o pila diamantata miezul si va porni la fel ca inainte
          "cromul este placerea mea"
          "cui nu-i place , valea"

          Comment


          • #20
            eu zic ca temperatura..nush cum e la voi dar aici dimineaza e destul de frig.. am observat ca imi ingheatza apa pe parbriz.....deci o fi si din cauza ca e statuta.....plus frigu...la temepratura normala nu am nici o problema. porneste din prima...
            sigpic

            Comment


            • #21
              Teoretic nu ar trebui sa-ti faca probleme. Daca fenomenul persista inseamna ca ai o problema.

              Incearca sa ti bujiile de doua ori. Porneste cumva in trei bujii?
              Last edited by 2fast4u; 4 October 2007, 23:15.

              Comment


              • #22
                Originally posted by carusel
                Incearca sa ti bujiile de doua ori. Porneste cumva in trei bujii?

                ce buji nene e dci...
                sigpic

                Comment


                • #23
                  nu bagati in seama ce am scris mai sus.. e o porcarie..)
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    prea tirziu )
                    da nene, ai 4 bujii pe care le incalzesti inainte de a da la automat :d. cind pui contactul se aprind o caruta de becuri la bord, cind se stinge primul bec, inseamna ca bujiile sint pregatite de pornire.
                    la tine a stat masina 4 zile nepornita si afara in frig. carusel se referea sa pui contactul si cind se stinge becul, repui contactul si dai la automat. sa incalzesti de 2 ori bujiile la pornire.
                    dar totusi, daca nici asa nu vrea, dute la service! mie mi-a pornit la -5 grade fara sa tin pe bujii, am dat la automat direct si a pornit!
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #25
                      Nu stiu cum e la dci, asta pe benzina a pornit din prima si la -22 de grabe iarna trecuta... s-a mai intamplat sa o ia din a doua cand era cam cald afara, in rest nem problema.

                      Mai greu, dar a pornit din prima cu toate ca nu in toti cilindrii, a fost dupa ce a stat 2 sapt pline neatinsa.

                      OFF TOPIC: voi le lasati sa se incalzeasca, si aici ma refer si la dci si la mpi? Mersi
                      Last edited by golanu; 5 October 2007, 20:14.
                      Don't touch! Never ever steal
                      Unless you're in for the kill

                      Comment


                      • #26
                        Chiar vroiam sa intreb cum porneste pe ger (la -22 cum spui tu). Il las putin dar nu sa se incalzeasca mai mult sa se unga (sa spun asa ) vre-o 15-20 de secunde apoi mers incet fara accelerari bruste sau turatii mari. Asa fac la MPI (la dci am inteles ca e bine sa pleci imediat) si cand e sub 5 grade.
                        Si la fel pe caldura mi-a pus "probleme" dar nu m-am alarmat sau injurat ca e normal mai ales ca erau peste 40 de grade afara.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Rocri
                          Chiar vroiam sa intreb cum porneste pe ger (la -22 cum spui tu). Il las putin dar nu sa se incalzeasca mai mult sa se unga (sa spun asa ) vre-o 15-20 de secunde apoi mers incet fara accelerari bruste sau turatii mari. Asa fac la MPI (la dci am inteles ca e bine sa pleci imediat) si cand e sub 5 grade.
                          Si la fel pe caldura mi-a pus "probleme" dar nu m-am alarmat sau injurat ca e normal mai ales ca erau peste 40 de grade afara.



                          In cei 3 ani de cand il am, indiferent de cat de scazuta a fost temperatura a pornit din prima. Atunci la -22 de grade, s-a simtit putin ca uleiul e mai vascos, parca a mers putin neuns dar si-a dat drumu imediat.
                          Eu las sa se incalzeasca pana apar alea 2 liniute si apoi plec, pt ca nu imi place cand simt ca trage mai greu.... doar daca sunt grabit sa plec imediat si sa menajez motorul pana se mai incalzeste... la urma urmei sunt motoare termice
                          Don't touch! Never ever steal
                          Unless you're in for the kill

                          Comment


                          • #28
                            daca e ger e bine sa astepti putin dupa ce pornesti motorul sa se incalzeasca uleiul din cutia de viteze ca daca pleci imediat sigur nu ai ungere in cutie.

                            Comment


                            • #29
                              da este bine sa stai pana ajunge la 2 linii atunci esti singur ca este ok ,nu este bine sa pleci imediat ,parerea mea
                              "cromul este placerea mea"
                              "cui nu-i place , valea"

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by unic
                                ce buji nene e dci...
                                Deci pana la urma a mers asa?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google