Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by carusel
    Deci pana la urma a mers asa?
    sory, nu am incercat.. uite maine cand am sa plec la munci am sa incerc si treaba asta...
    sigpic

    Comment


    • #32
      Nu prea stiu cum e la diesel, daca cumva incalzirea acelor bujii este controlata, atunci nu prea isi au rostu cele 2 incalziri ca ar trebui sa ajunga si sa ramana la aceeasi temperatura. Dar repet, nu am prea multe cunostinte despre diesel-uri.

      @BRUTUSANF: si eu cred ca cel mai bine e sa se incalzeasca inainte de plecare, cu toate ca tehnologiile avanseaza si motoarele sunt din ce in ce mai performante, daca e motor termic atunci tre' sa fie cald
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • #33
        Originally posted by golanu
        Nu prea stiu cum e la diesel, daca cumva incalzirea acelor bujii este controlata, atunci nu prea isi au rostu cele 2 incalziri ca ar trebui sa ajunga si sa ramana la aceeasi temperatura. Dar repet, nu am prea multe cunostinte despre diesel-uri.

        @BRUTUSANF: si eu cred ca cel mai bine e sa se incalzeasca inainte de plecare, cu toate ca tehnologiile avanseaza si motoarele sunt din ce in ce mai performante, daca e motor termic atunci tre' sa fie cald
        da nu trebuie plecat imediat la turatii mai mari trebuie lasat putin sa ia caldura altfel riscam sa mergem fara ungere in rampa de culbutori
        "cromul este placerea mea"
        "cui nu-i place , valea"

        Comment


        • #34
          Originally posted by carusel
          Teoretic nu ar trebui sa-ti faca probleme. Daca fenomenul persista inseamna ca ai o problema.

          Incearca sa ti bujiile de doua ori. Porneste cumva in trei bujii?
          treaba asta chiar functioneaza...invart cheia, las sa sa stinga martoru ptr buji dupia ii dau a doua cheie imediat astept sa se stinga martoru si ii dau contact o ia din prima..
          sigpic

          Comment


          • #35
            am si eu o problema asemanatoare cu loganu meu pe benzina .. ieri dimineata cand i-am dat keie sa porneasca i-am dat o keie mai lunga sa o ia ... acum explicati`mi si mie ... conteaza daca e frig afara si etc .. trebuie pus antigelu .. eu`s bata in chestiile astea mai bine aflu de la voi intai ce sa fac decat sa ma bag sa fac vreo porcarie la masina
            Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

            Comment


            • #36
              Originally posted by crisxx
              Am o cunostinta care are mari probleme la pornire.Masina nu porneste la prima cheie ci este nevoit sa dea vreo 5-6 "chei".A fost cu ea in service,cei de acolo,in urma verificarii i-au spus ca testerul a indicat defect DF 017 adica senzorul de turatie defect I l-au schimbat si dupa aprox. 6 luni problemele au aparut din nou,totul culminand cu oprirea motorului in mers in timp ce cobora Dealul Negru,ramanand fara directie si frane(motorul fiind oprit ,servo directia si servo frana nu functioneaza)
              Semnalez aceasta problema pentru ca nepornirea la prima cheie am intalnit-o si eu la masina mea dar si alti amici au patit-o.
              Problema mi se pare destul de grava,nu prin faptul ca nu porneste la prima cheie(se intampla la orice masina)ci ma gandesc la cea patit amicul meu...
              Intrebare: mai a patit si altcineva fenomenul asta? Ce e de facut,in conditiile in care cei de la service nu remediaza problema? Daca este vreun defect mai grav pe care cei de la Dacia il tin ascuns?
              Daca motorul e diesel, nu se poate opri decat daca s-a taiat alimentarea cu motorina (filtre infundate, apa in motorina sau defectiuni ale pompei de injectie), daca motorul e pe benzina ar fi bine sa verifice fisele bujiilor (sa nu cumva sa fie rupte), alimentarea distribuitorului de scanteie si alimentarea pompei de benzina (e posibil sa fie un contact imperfect), dar cred ca cea mai probabila cauza ar fi alimentarea cu curent a distribuitorului de scanteie.

              Comment


              • #37
                Pt Beleaua: nu ai ce antigel sa pui tu, nu pui nimic. Are el din fabrica tot cve-i trebuie.
                Referitor la pornire, coincidenta, mie ieri dimineata mi-a pornit mai greu, tot la prima cheie, dar mai greu. Pai sa sti ca din cand in cand mai da si ea rateuri, care nu trebuie sa te ingrijoreze. Pentru faza de ieri cu pornirea, eu pun totul pe seama umezelii din atmosfera.

                Comment


                • #38
                  Da umezeala mai face figuri. Se intampla si la case mai mari totul e sa porneasca.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #39
                    La mine vara (cand erau caldurile alea) imi pornea mai greu, dar de cand o dat frigu porneste la sfert de cheie
                    ...de doi lei :p

                    Comment


                    • #40
                      Racoare spre frig , porneste mai bine(si la benzina ii place sa fie rece). Daca e umezeala mare in atmosfera poate sa-ti mai faca figuri, asa...din cand in cand.
                      Pe mine o singura treaba ma deranjeaza: ralantiul exagerat de mic cand e cald motorul...

                      Comment


                      • #41
                        nu sint fan benzinar dar am avut un benzinar. cind pornea greu, dadeam vina pe bujii si chiar asa era, una din ele era umeda, deci nu lucreaza bine.
                        vara fiind mai cald se evapora benzina, motivul pentru care porneste mai greu.
                        cind e frig si ai benzina proasta, mizerie in filtru, o bujie care nu lucreaza bine, filtru aer jegos, oricare din aceaste porcarii duce la o pornire greoaie.
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #42
                          Mai Cristi, vorbim de Logan ) . N-am auzit sa aibe bujii umede si alte cele.
                          La o Daciada veche totul e posibil, dar la Logan mai greu cu filtre murdare si bujii umede.

                          Comment


                          • #43
                            giuuu, eu credeam ca sint pe www.clubmercedes.ro ...
                            am zis ca o bujie e posibil sa nu functioneaze corect. acele bujii nu sint facute de catre dacia deci e posibil ca una sa nu functioneze corect. crezi ca ar fi imposibil?
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #44
                              E posibil, dar mai rar. N-am auzit pe nimeni sa curete bujiile la Logan pana acum.

                              Comment


                              • #45
                                Apropo de Dacii (si nu numai) a fost o perioada prin '99-2001 cand erau in comert niste fise de bujii proaste, cum era ceata afara cum nu mai pornea masina, si mai si curentau ale naibii. Mai multi prieteni ai mei au patit-o, repet nu numai la Dacii, nu cred sa fie cazul si la Logan dar o mica posibilitate sa fie si de la fise pe umezeala este.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google