Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    belea petromu acela care e pe langa reprezentanta dacia nu???
    pfuuu si ma gandeam cand ridic masina sa alimentez de acolo m-am razgandit acum

    sigpic

    Comment


    • #62
      ala ma exact ... eu zic sa stai cuminte parerea mea ... ma pish pe el adica prefer acum sa raman fara benzina decat sa mai alimentez de acolo
      Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

      Comment


      • #63
        benzinaria aia e si veche de cand lumea si pamantu e aia acolo e bunica lu dinozauru REX... ) or fi facut namol in rezervoare...
        eu incerc sa pun benzina din statile noi.

        sigpic

        Comment


        • #64
          Originally posted by Octavian___28
          Nu mai...nu m-ai inteles, sau nu m-am exprimat eu bine. Normal ca scade in intensitate cand aprinzi farurile, dar am spus ca variaza in intensitate, deci scade normal, dar palpaie(cand aprind farurile) cu o frecventa mare, parca ar fi un contact oxidat...Asta nu tot timpul, sau nu m-am uitat eu tot timpul.
          Nu e nici un contact oxidat, se intampla asa cand masina e rece. Daca aprinzi luminile tot la fel o sa palpaie, poate putin mai tare ca mai ai niste consumatori in plus. Si daca o turezi pe loc la fel o sa observi, o sa palpaie mai tare.
          Pe romana: "asa face toate" si " e normal".
          Bine, daca exista ambitie, puteti merge in service sa-i baraiti cu "problema".
          Da sa nu veniti pe aici sa spuneti ca aia din service au facut :
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #65
            Multam de raspuns. In service nu ma duc. E o treaba minora, in fond sa o tina ''Sefu'' tot asa, ca merge ca unsa.
            In legatura cu benzina...am sa trec pe Rompetrol, Efix sau cum ii spune...sa-mi curete injetia bengoasa multipunct. Sper sa fie ca-n reclama ) E mult mai scumpa?
            Maine cand ma duc acasa ii dau benzina buna si o ''frig'' vreo 300 km. N-am probleme cu pornirea, dar nici nu vreau sa am. Shit si cu Petromu' asta...
            Last edited by Octavian; 26 October 2007, 15:44.

            Comment


            • #66
              adevarul e k sunt unele reusite altele mai putin reusite )
              ym! dorinu2005@yahoo.com
              BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

              Comment


              • #67
                Pornirile dificile la cele pe benzina po sa fie de la senzorul de turatie(desfacuta mufa si dat cu spray de contact).Daca masina porneste doar dupa ce puneti contactul de mai mute ori...Pompa de benzina,se desface si se curata cu aer comprimat (atentie la demontare si montare).Daca problema persista,trebuie verificata sonda de temp de pe chiulasa(de preferat e sa se faca un test complet inainte de orice interventie,cu motorul rece).Daca sonda indica o temp mai mare decit e normal,adica a mediului ambiant se schimba sonda.Am intilnit caz in care sonda dadea o temp de 80 grade si masina nu era pornita de 2 zile.Daca da temp prea mare nu lasa sa intre in functiune socul automat ,deci nu porneste masina.Succes!
                Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                Comment


                • #68
                  Pompa de benzina nu prea se mai poae asambla corect, dupa desfacere...
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #69
                    Salut ,sunt posesorul unui logan dci 85cp de o saptamana am 180km facuti,aseara nu am avut loc de parcare in fata blocului si am gasit in spatele blocului parcarea fiind inclinata ,am tras masina cu spatele care era sus si botul in jos ,astazi dimineata cand am dat sa plec am eliberat frana de mana si masina era culpata in treapta 1 eu zic ca ar fi trebui sa nu se miste dar nu a fost asa ,apoi cand am dat cheie nema am dat una, doua nimik apoi am zgaltaito inainte, inapoi pe jumatate de metru si am reusit sa o pornesc, pe bord mai aveam 2 liniute la motorina ,este vreo problema?

                    Comment


                    • #70
                      Cat s-a miscat masina? Daca s-a miscat 5-10 cm nu e o problema.
                      Si chestia asta n-are nici o treaba cu pornitul motorului, alta e cauza.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #71
                        Pai sa miscat cam 150 cm

                        Comment


                        • #72
                          Adica s-a miscat 1,5 m si era cuplata treapta 1 si ambreiajul nu era apasat? Pai nu e in regula atunci, mai bine mergi in service sa vada care e problema.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #73
                            Pai da cam asa,dar daca am bagat-o in treapta 1 dupa ce am oprit motorul este vreo diferenta? Chiar trebuie sa merg in service?

                            Comment


                            • #74
                              1 la mana: esti sigur ca a intrat in a 1-a? (Exista posibilitatea sa nu fi intrat in nici o viteza)
                              2 la mana: motorul oprit pierde din compresie in timp si se poate deplasa in fata asa ca pana la urma s-ar putea sa nu fie chiar o problema depinde si de unghiul pantei. Mai bine mai repeta o data si vezi exact daca mai face.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #75
                                Da sa stii ca asa am sa fac ,era in a-1 a

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google