Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Stai linistit ca n-ai nici o problema.
    Felicitari pt masina, imi place mult dci 85 cp

    Comment


    • #77
      Ms

      Comment


      • #78
        Pai daca era bagata in viteza si masina s-a miscat asta inseamna ca sa invartit motorul in gol. Si ar putea fi o mica problema. Nu stiu si nu ma bag- dar nu prea ai voie sa pornesti motorul impingand masina (fenomenul e acelasi- invartit motor) nu stiu

        apropo a pornit cineva loganul impins?
        1.5 dc

        Comment


        • #79
          Da, eu, motor benzinar, porneste impinns fara probleme, dar nu forta in tr2 ca risti sa rupi cureaua de distributie. La dci fiind mai greu de pornit, nu recomand pornirea prin impingere.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #80
            Si eu, dar in viteza a 2-a si n-a patit nimic.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #81
              Se zica ca afecteaza catalizatorul si pompa de injectie. Dar nu stiu de la vrun specialist deci sunt doar pareri ale altora.
              1.5 dc

              Comment


              • #82
                Eu am patit urmatoare chestie de vreo 6 ori in 2 ani de cand am masina.
                Nu pornea la prima cheie. Solutia: accelerat la podea si dat cheie .Rezultat : a pornit.
                Ulterior am observat ca daca o lasam in soare vreo 3-4 ore dupa un drum scurt atunci facea figuri.

                Comment


                • #83
                  Am si eu o problema la pornire. Masina e noua, o am de 5 zile si la pornire, numai cand e motorul rece, se opreste sau nu se opreste dar scade turatia aproape sa se opreasca, apoi dupa 3-4 secunde creste turatia. Un cunoscut zicea de un senzor de turatie. Ce ziceti?
                  Oricum o sa merg la service zilele astea.

                  Comment


                  • #84
                    Senzorul de turatie e putin posibil sa fie de vina, dar poate fi de la corpul clapeta problema.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by chi79 View Post
                      Am si eu o problema la pornire. Masina e noua, o am de 5 zile si la pornire, numai cand e motorul rece, se opreste sau nu se opreste dar scade turatia aproape sa se opreasca, apoi dupa 3-4 secunde creste turatia. Un cunoscut zicea de un senzor de turatie. Ce ziceti?
                      Oricum o sa merg la service zilele astea.
                      Aceeasi problema si la mine de cand este frig si umezeala.
                      Duminica dimineata (la 11:30 ) am dat cheie, a pornit, a scazut turatia foarte mult incat am crezut ca o sa se opreasca motorul, dupa care s-a turat singura pana pe la 2200 rpm timp de cateva secunde si apoi a revenit la normal.
                      Azi dimineata (7:00) acelasi lucru: cheie, porneste, scade turatia incat am crezut ca se opreste motorul si nu am mai lasat-o; am accelerat eu usor de cateva ori.
                      Am citit tot topicul: filtrul de ulei, benzina, bujiile, frigul, umiditatea, mama omida etc.
                      Cineva a spus ca ra ar fi un senzor de temperatura de pe chiulasa si din aceasta cauza nu ar mai intra automat soclul...
                      Am zis ca o fi benzina de vina pentru ca am bagat d'aia ieftina de la Petrom...
                      Azi insa am fost si am bagat carrera 100 de la Petromv...Sa vad maine ce simptome mai are.
                      Are cineva idee ce se intampla totusi?
                      Sa fie frigul si umezeala de vina?
                      Multumesc andrei, seba, octavian 30, cristi LCD si tuturor care cunosc despre ce e vorba.

                      Comment


                      • #86
                        Cat de des face treaba asta? La mine face, dar rar. In ultima vreme n-a mai facut. Oricum, nici nu o mai iau in seama )) atata timp cat am vazut si la Ford Focus 1.6 16V a lu' fratello ca a pornit in trei pistoane cand a fost cald...
                        In principiu a mea porneste bine, rar cand mai face pe nebuna (spre exemplu la Sannicolau cand am mers, dupa niste forje pe circuit, am lasat-o vreo ora oprita, cand am dat sa o pornesc NU a vrut sa porneasca nicicum, abia la a treia cheie - cu acceleratia in podea - a luat-o. De atunci nu a mai facut nici o figura).

                        PS: tot am spus ca voi curata senzoru ala de turatie, dar mi-e o lene de mor. ))

                        Comment


                        • #87
                          Pai nu face des...Ieri si azi...Pana acum nu mi s-a mai intamlpat.
                          Filtrul de aer pus in martie, adica vreo 6000km...
                          In total masina are 15-16000km

                          Comment


                          • #88
                            Mai mult ca sigur sunt probleme cu corpul clapeta, mai exact cu motorasul pas cu pas. Ar trebui o verificare in service, urmata de schimbarea corpului clapeta.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #89
                              Tocmai cand s-a dus garantia...
                              Cat costa asta?

                              Comment


                              • #90
                                Stai mai linistit. Prima data vezi daca iti mai face asa (pe o per de una luna, vezi de cate ori iti face figuri). Din cand in cand mai face figuri (daca am vazut si la altele straineze ''care nu se strica niciodata'', eu momentan sunt linistit).

                                Ca argument (ca eu cred ca n-are nici pe dracu') dau exemplu Loganu fratelui, mai facea figuri din cand in cand (s-a intamplat sa nu porneasca decat la a treia, patra cheie) , l-a vandut la 75000 km, acum are in jur de 120000 km , porneste si merge ''ceas'' masinuta (tot 1.4).

                                Eventual, da' fitrul de aer jos, cu tot cu carcasa si vezi cum arata clapeta aia, nu cred ca e cu calamina (din cate te vad, nu mergi ca mosu' cu ea).
                                Last edited by Octavian; 15 September 2008, 15:36.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google