Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    ca mosu merg...

    Comment


    • #92
      @TWeetY: E vreo 700 ron piesa...
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #93
        Poate sa fie...Oricum era cam scumpa
        Faza e ca am pus benzina carrera 100 si nu mai face figuri; merge ceas
        Va multumesc.

        Comment


        • #94
          Ieri mi-a facut si mie figuri la pornire.
          Am dat la cheie de vreo 3 ori mai lung si nu a vrut sa porneasca. Am umblat la sigurantele la bord si dupa ce le-am impins pe toate, a pornit.

          Comment


          • #95
            Nu cred ca era problema de la sigurante, atata timp cat n-ai schimbat niciuna.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #96
              Probleme La Pornire 1.6 MPI PH1 si PH2

              Cred ca acest Thread este binevenit pt. Posesorii de 1.6 MPI Ph2 care nu au raspunsuri la problemele lor in privinta pornirii la "rece". Motorul porneste, se tureaza pana la 1.700-2.000 RPM apoi "moare" sau se subtureaza de tremura masina!!! Daca a-ti avut problema asta si a-ti rezolvat-o va rog postati aici, sau daca aveti solutii concrete!
              Last edited by SilviuDaniel; 9 October 2008, 22:39.

              Comment


              • #97
                Du-te cu ea la garantie ca nu e normal...Sa nu aibe catalizatorul ceva defect...Ca ala iti permite sa pornesti motorul si sa si pleci de pe loc...Mai ales ca e noua, du-te cat mai repede ca e mai bine...
                Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                Comment


                • #98
                  Pai ar trebui sa ne duce toti ca e o problema generala.

                  Comment


                  • #99
                    SI EU AM ACEASTA PROBLEMA ! Si a mea e Ph2 tot 1.6 Mpi dar are si GPL . Merg cu ea la garantie sapt viitoare
                    1.6 MPi Icy White

                    Comment


                    • Dar vezi ca la gpl mai face asa, si s-ar putea sa-ti spuna la service ca e normal.

                      Comment


                      • Nici la GPL nu e normal sa se opreasca, am prieten cu Logan 1.4 GPL care a alimentat cu GPL aproape din toata tara asta si nu a patit asa ceva, sa inteleg ca masina lui este un miracol al tehnologiei? Ce sa mai vorbim de masini cu nici 1000 de Km care au probleme la pornire? Sunt putini care scriu pe forum, poate de zece ori mai multi care nu scriu. Poimaine mai merg la service inca o data sa le mai aud explicatiile, oricum masina nu ramane la ei nici macar 12 ore!!!

                        Comment


                        • Singura solutie este sa o duc la service sa o las in parcare inchisa si a 2 zi impreuna cu mecanicul sa-i dau cheie

                          Comment


                          • Nu inteleg de ce ziceti motor de ph2??? Motorul de ph1 nu este identic cu motorul de ph2?
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • Ba cum sa nu? E acelasi motor. Identic...Deci si problemele sunt exact aceleasi.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Eu cred ca in 98% din cazurile astea principala problema e soferul+benzina proasta. 2% tine de un defect al masinii ....

                                Sau poate au uitat astia la Dacia sa invete un idle learn la fiecare masina ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google