Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In anumite dimineti la iesirea din garaj cu spatele nu vrea sa intre in marcharrier ca si cum nu ar exista pozitia respectiva in cutie ,iar dupa ce fac o miscare in fata (treaptaI) isi revine la normal.Ce poate fi?

    Comment


    • nimic, lipsa sincron marsarier. asa sunt toate cutiile de pe logan. ca sa nu mai ai probleme sa ratezi marsarierul, cu ambreiajul apasat baga 1 si 2, apoi R si o sa vezi ca merge...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Deci am un mcv cu 1.6 16v. De 2 zile, cand pornesc dimineata merge foarte greu ambreiajul/cutia de viteze. Adica pedala de ambreiaj merge de parca as amesteca cu ea in smoala fierbinte, iar de schimbator trag in draci ca sa reusesc sa o scot din viteza. Astazi dupa ce am scos-o din I-a, pret de 1 minut nu a mai vrut sa intre in viteza de nici un fel. M-am dus pana in casa sa imi iau ce-mi uitasem, si cand m-am intors se vindecase ca prin minune (a intrat greu, dar a intrat...). Dupa 200 de metrii isi revine complet. Masina are aproape 17000km, iar problema apare cam de 50 de km. Si apare numai dupa ce a stat oprita mai mult de 4-5 ore (probabil dupa ce se raceste complet). Care-i hiba si cat de mult sa ma grabesc spre service?

        (am postat si aici, pentru ca pe thread-ul de ambreiaj din piese auto nu mi-a raspuns nimeni, si ma cam arde buza)
        Last edited by cristi_p; 27 January 2009, 21:21.

        Comment


        • nu e a bine deloc. nu pot sa-ti zic exact care e cauza, dar nici bine nu e. banuiesc ca e inca in garantie...dar trebuie testata la rece. mai asteapta cateva sfaturi. eu zic sa te duci pe la ei la service
          sigpic

          Comment


          • da, este inca in garantie....

            Comment


            • Tinand cont de faptul ca este inca in garantie, nu vad de ce nu le faci o vizita, mai ales ca nu poti umbla tu la ea...
              E greu de crezut ca la cati km are sa ai probleme cu discul de ambreiaj sau cu placa de presiune, mai ales ca nu se manifesta si dupa incalzirea "utilajului".
              Cutie de viteze cu marmelada pe post de lubrifiant? Plauzibil...
              Doar cineva cu putina experienta, proband-o si-ar da seama de unde ar fi.

              Concluzie: fa-le o vizita "baietilor veseli"
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • Originally posted by demeter View Post
                In anumite dimineti la iesirea din garaj cu spatele nu vrea sa intre in marcharrier ca si cum nu ar exista pozitia respectiva in cutie ,iar dupa ce fac o miscare in fata (treaptaI) isi revine la normal.Ce poate fi?
                daca citeai topicul de la inceput iti dadeai seama care e cauza ,si cum sa faci sa mearga.
                am explicat de prea multe ori.
                Originally posted by cristi_p View Post
                Deci am un mcv cu 1.6 16v. De 2 zile, cand pornesc dimineata merge foarte greu ambreiajul/cutia de viteze. Adica pedala de ambreiaj merge de parca as amesteca cu ea in smoala fierbinte, iar de schimbator trag in draci ca sa reusesc sa o scot din viteza. Astazi dupa ce am scos-o din I-a, pret de 1 minut nu a mai vrut sa intre in viteza de nici un fel. M-am dus pana in casa sa imi iau ce-mi uitasem, si cand m-am intors se vindecase ca prin minune (a intrat greu, dar a intrat...). Dupa 200 de metrii isi revine complet. Masina are aproape 17000km, iar problema apare cam de 50 de km. Si apare numai dupa ce a stat oprita mai mult de 4-5 ore (probabil dupa ce se raceste complet). Care-i hiba si cat de mult sa ma grabesc spre service?

                (am postat si aici, pentru ca pe thread-ul de ambreiaj din piese auto nu mi-a raspuns nimeni, si ma cam arde buza)
                cutia e normal sa mearga un pic mai greu la prima pornire,pentru ca uleiul din ea nu e chiar la temperatura optima,deci dupa cateva sute de metrii ar trebui sa mearga ok.Nu e normal sa nu intre deloc in viteza.Indiferent ce ar fi,daca e defectiune la cutia de viteza,fa scandal pana se inlocuieste.De reparat o sa ti-o repare,si daca nimeresti meseriasi cum am nimerit eu,te mai tine un an,si daca mai ai si norocu sa iesi din garantie pana se strica,nu e decat vreo 60-70 mil o cutie noua,si vreo 600-800euro la dezmembrari.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • o sa sun maine la service, nu cred ca ma primesc fara programare. Intentionez sa merg la ipso in otopeni, ca mi-e relativ usor sa ajung la ei. Imi recomandati altceva, sau sunt ok?
                  Apropo, cand au fost -15 grade de dimineata, nu aveam nici un fel de problema. Deci de la frig nu este....

                  Comment


                  • pleci in blana de pe loc? adica cu scartait de roti, poate ai bagat-o la curse, nu stiu ce sa zic. las' ca vad mecanicii lui peste de la service dar incearca sa o aduci cat se poate de rece acolo la service
                    sigpic

                    Comment


                    • deci in cei 17000 de km cam de doua ori am plecat cu scart de pe loc. Nu am facut curse cu ea. Am un stil de conducere mai ardelenesc. Si la dacia 1310 pe care am condus-o dupa ce mi-am luat carnetu a rezistat ambreiajul 40.000km, in conditiile in care era impartita de doi incepatori (si soramea isi luase carnetu in acelasi timp cu mine ).

                      Revin cu noutati. Problema se manifesta si cu motorul oprit. Am scos-o din viteza (cu motorul oprit) cu ceva dificultati, si dupaia am incerca sa o bag iar in viteza. Ciuciu. Nimic. Senzatia e cam aceeasi pe care o ai cand e motorul pornit si nu e calcat ambreiajul Din x+1 incercari am reusit sa o bag (cu greu, si fortand un pic) intr-a V-a, dupaia a intrat si intr-a IV-a si a III-a. Si cam atata, la restu nu-mi dau seama daca cupleaza sau nu. Oricum, si in astea in care a intrat sigur cat trebuia, a intrat parca agatand. Repet, toate astea le-am facut cu motorul oprit, si cu ambreiajul calcat.
                      Aaa....dupa o vreme am iesit sa incerc si cu motorul pornit. Tot din x+1 incercari am reusit sa o bag cu greu intr-a I. Oricum, mi-am facut programare pt vineri la service. Dar daca are cineva vre-o idee de ce face asa, mi-ar prinde bine.
                      Last edited by cristi_p; 28 January 2009, 20:00. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Originally posted by catalinux View Post
                        P.S.: Sunt curios cum faceti voi cand sunteti nevoiti sa incetiniti pana la 1000 rpm, tr 1a nu intra (cred ca ar intra doar fortat rau) si trebuie sa inaintezi cu tr 2, evident pana la 1500 subturat rau. Tremura masina putin, insa nu cred ca ai ce sa-i faci.
                        acest post era la consum 1.4 dar nu vreau sa continui acolo.

                        deci...

                        eram intr-a II pe la 1000 rpm, intram in intersectie (aveam cedeaza trecerea, deci nu ma oprisem) strada era aglomerata, deci nu vedeam mare lucru ce circula si am intrat in intersectie cu a II-a. vazusem o masina ca venea destul de tare si am bagat I-a, care a intrat destul de usor si asa am iesit din incurcatura.

                        precizez ca nu am oprit ca sa bag a I-a. eram intr-a II-a pe la vreo 1000 rpm...deloc putere si asa am retrogradat intr-a I-a
                        sigpic

                        Comment


                        • Da..., eu am postat direct acolo ))
                          Deci intra si tr I la 1000 rpm (in tr II), un pic fortata si intra, ce e nasol: e scurta grozav trI (mai scurta ca la dizal)

                          Comment


                          • este elastic Octavian, dar sa fie si in bunul simt, adica nu la 1000 rpm incepand cu a II, ca tremura urat. de la 1500 rpm, daca se calca usor acceleratia, scoate un zgomot frumos, ca si cum ar toarce miau

                            si mie imi place cat este de elastic
                            sigpic

                            Comment


                            • Si cutia mea de viteze mai face nazbatii in I-a si R dar m-am obisnuit cu ea.
                              Cred ca o mare parte din vina il poarta uleiul ce e in cutie. Oare ce ulei ar fi mai ok ?

                              P.S. Am vazut in service ce uleiuri "Made in Turkey" folosesc. Asta e uleiul lor ........ de firma la revizii.
                              Attached Files
                              Last edited by lau; 3 February 2009, 22:59.

                              Comment


                              • eu am probleme ca nu-mi intra cateodata deloc trebuie sa plec de pe loc sau din miscare max 2- 5 km/h si nu intra cateodata deloc in 1a apas ambreiaju la fund si neam greu de tot intra din a 3a - 5a incercare si impins cu putere si mai si croncane de zici ca se sparge ceva ... deci cred k am sigur o problema ! (masina nu are decat 1700km) azi am pus un taximetrist sa se joace cu schimbatoru meu la inceput a zis k e ok lam pus sa o bage de mai multe ori (masina pornita dar pe loc) si mia zis ca parca agata cumva la 1a ! nu sa intamplat sa i se blocheze si sa nu intre asa cum imi face mie zilnic de macar 1 sau 3x si asta la un drum in bucuresti pe aglomeratie si drum de max 8km ! sa nu mai zic de consum care e destul de mare la 1,5dci/85cp (care e de 8,5% si fara caldura pornita) ce ziceti voi ? cred k am sigur probleme la cutie !!!
                                __astept si eu sfaturi si pareri de la voi !!!________________
                                logan 1,5'DCI /85cp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google