Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu pui nici o saiba,la piulita existenta mai pui una indentica si le strangi una contra celeilalate si asa nu se va mai desface
    revin si cu poza unde ai sa vezi ca trebuie si o a 2 a piulita pt contra primei
    degeaba e uns daca nu pica calumea unghiul acelei bare care ti-am postato in poza sa incerce sa desfaca si sa o mai dea usor in stanga sau dreapta,sau vb lui alin2009 mai strange cablul ambreiajului
    Stima!!!
    Last edited by AGENTUL NYT; 1 August 2009, 08:33.
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • Am ajuns la o singura concluzie cu ambreiajul de Logan:intra greu in trepte sau mai dificil daca il pui sa tina jos,cred ca e facut sa tina mai sus,din ce am inteles eu din cauza distantei dintre placa si disc.

      Comment


      • la mine problema e si la a-5-a, daca scot masina din treapta 4 las ambreiajul il calc iar si incerc sa bag 5 nu mai intra. Neaparat 4 si dupa 5.

        Comment


        • Probleme si la mine cu R-ul.Uneori intra mai greu doar dupa 2 sau 3 incercari,iar cand sta masina inclinata in panta intra foarte foarte greu,fortez nota si troncane ca dracu cutia.Din ce am citit cica nu e o defectiune ,asa e cutia de logan,sper sa ma obisnuiesc si sa reusesc sa nimeresc din prima in R.In celelalte intra super usor.Toate cele bune

          Comment


          • cand vezi ca nu intra,tine fortat pe R. (nu se strica nimic)si dai incet drumu la ambreiaj

            Comment


            • NU e problema, asa fac toate, dar de obicei opune putin si se aude un carait mi slab sau mai puternic. Daca vedeti ca nu intra din prima si opune rezistenta bagati in treapta 1 si apoi bagati in R. Asa m-au invatat cei de larepreentanta si da rezultate.Incercati si voi si o sa va convingeti.

              Comment


              • Si mie imi face la fel la R(nu mereu, doar cand o apuca) . Din cate am citit pe aici e o problema la toate nu numai la a mea. Eu unul o simt cand nu intra in R si ridic putin piciorul de pe ambreiaj si intra fara probleme

                Comment


                • Am si eu o problema asemanatoare, uneori(cel putin 2 -3 ori pe zi) imi agata sau nu intra in trepta I si march-arriere. Am scos covorasle... asta se intampla cand sunt stationat si uneori si cu motorul oprit. Este f enervant. Va rog daca ati avut aceeasi problema si s-a rezolat in vreun fel sa imi ziceti si mie. Logan 1.4 laureate, 2005, 27000 km.

                  Comment


                  • sall observ cam toate golanelele fac asa si la mine carae ,cateodata cand nu prinde fluiera si rontaie asa nu a prins bine o scot calc mai bine si mere de multe ori nu caraie e ok ,iar treapta 1 nu face figuri nici vara nici iarna si nici o alta treapta 108.000k ,2007 1,4
                    am observat acum uleiul din motor ,am completat de doua ori a cate 100g an 2 luni nu stiu daca papa dar la fum mirosul se aduce cu mirosul de liliac si nu e dubios la culoare e cam trasparent asa gen abur ,pe motor nu observ pierderi ca mai e unsa de ulei acum o sa vad la rev mai am 2000k si fac rev .

                    Comment


                    • Lampa pentru mersul in spate, nu se aprinde.

                      Buna seara.De ceva timp am o problema cu lampa spate,in sensul ca nu se aprinde cind vreau sa merg cu spatele.Becul,verificat (in regula).Am verificat cu un multimetru pe traseele care duc la bec, daca am tensiune.Cu becul montat in soclu, tensiunea este 0,cu becul scos din soclu, am masurat o tensiune de aproximativ de 10V.Sa fie de vina "bulbul" de pe cutia de viteze,care comanda aprinderea lampii?
                      Multumesc.O seara buna la toti.

                      Comment


                      • Vezi ca s-ar putea sa fie de vina chiar becul !
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Initial am crezut si eu ca e becul, dar l-am alimentat de la baterie si se aprinde.
                          Last edited by 77sky; 21 September 2014, 23:26.

                          Comment


                          • Atunci schimba sonda de marcharriere , dar sa ai grija ca o sa-ti curga ulei din cutie , vezi poate poti sa ridici masina pe cric ca poate pierzi mai putin oloi.
                            Last edited by prometheus; 21 September 2014, 20:55.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Multam mult.O seara buna.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google