Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    daca nu intra in R, misca-te putin cu masina mai in fata, e destul cred si 2 cm, numai cat sa se miste putin rotile, si dupa aia baga in R.Ai sa vezi ca intra din prima.

    Aceasta problema cred ca toate Loganurile o au, dar nu este o defectiune.
    Nu exista o regula cand sa nu-ti intre in R.

    Probabil prinde ambreajul prea jos si din cauza asta nu intra.Incercati sa reglati ambreajul sa prinda putin mai sus, deoarece multe presuri intra sub pedala si astfel aceasta nu merge pana jos
    Last edited by andrei; 9 August 2007, 11:44.
    sigpic

    Comment


    • #17
      eu am avut probleme cu R-ul pe un Tico...se simtea ca intra si cand ridicam ambreiajul scartaia masina fara sa plece de pe loc. Am rezolvat problema apasand pe schimbator si cand ridicam ambreiajul, si cum ridicam putin se mai ducea schimbatorul cam 1-2 centrimetri si intra in R.
      Plecat departe

      Comment


      • #18
        CooL, bine ca ai scapat de Tico ala. NU prea am inteles eu treaba cu scartaitul masinii fara sa plece de pe loc, dar in fine... Nu pot sa pricep pt. ca eu am Logan. Si e nou... M-a ferit Dumnezeu sa trebuiasca sa apas si pe schimbator si alte delicateturi din astea.

        Revenind, dupa 9000 km problemele cu cuplarea R sunt mai rare. Daca apar, bag putin a 3-a, apoi cuplez R *(cred ca se aseaza pinioanele in cutia de viteze) si merge perfect. Bafta tuturor!

        Comment


        • #19
          Am observat la R ca, uneori intra greu daca turezi motorul inainte sa o bagi... eu am patit, ma grabeam si cand am accelerat am vazut ca e la liber, am cincercat sa cuplez dar motorul nu decelerase suficient. desi am calcat pana la fund ambreiajul tot n-a vrut sa o ia... in rest intra ok. Cat despre miscatul masinii, soacra-mea are un oltcit care cateodata nu intra, las un pic ambreiajul, apas din nou si apoi intra fara sa misc masina, R-ul e in aceeasi pozitie si la oltcit.... a dracu' masina ma dispera lol

          ...la fel ca si Cool
          Last edited by andrei; 10 August 2007, 19:44.

          Comment


          • #20
            Apropo de pozitia R-ului. Este singura chestie care ma enerveaza cand trec de pe Logan pe berlina si vice-versa. Sunt un uituc si cateodata dau sa bag la berlina ca la Logan si invers. .
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #21
              atunci e bine ca m-am dezobisnuit de vechea mea 1300 conducand oltcitu' lui soacra-mea pana mi-am luat logan...

              Comment


              • #22
                si la mine agata in 1 si 2 uneori ..si R cateodata..nu intra pana in capat, tre sa las ambreiaju si sal calc iar si atunci intra.

                Comment


                • #23
                  Ceva e defect sau nu e bine reglat 1 si 2 nu agata (au sincroane). Sau nu calci ambreiajul pina la capat (nu neaparat vina ta poti sa ai ceva sub pedala). In cel mai rau caz 1 agata putin daca bagi in mers dar 2 in nici un caz.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #24
                    Am patit si eu chestia asta, pana mi-am dat seama ca fuge presul in fata si nu mai debraia cum trebuie,acum din instinct cand ma urc in masina asez presul chiar daca sta bine.
                    LOGAN--> <--TOYOTA

                    Comment


                    • #25
                      si eu am probleme cu presul... are o chestie pe care sa-ti pui piciorul cand nu calci ambreiajul si aia se indoaie tot timpul si agat in ea... cred ca o voi taia jos ca odata o sa fac accident din cauza asta

                      Comment


                      • #26
                        eu am masina de 6 luni. probleme cu march-arriereul am avut si eu, caraia, fie ca bagam repede sau incet, tot la fel se comporta. acum am observat ca nu mai face. probabil ca face asa pana se mai uzeaza putin cutia.

                        Comment


                        • #27
                          si spune-mi si mie exact cum bagi in marcharriere?
                          eu si acum cand ma grabesc imi caraie...
                          cum am mai zis si cu cateva posturi mai inainte,se porneste masina,se apasa ambreiajul,se tine apasat 3 secunde,se incearca si merge perfect,daca nu intra de tot ,este alta problema se lasa putin din ambreiaj...
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #28
                            Cred ca este o chestie generala la Logan pt ca si mie mi se mai intampla sa agate dar mai apas odata pedala si apoi intra(deobicei in marsarier)
                            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                            Comment


                            • #29
                              mama masi de cutie eu cand imi face probleme cand dau sa o bag in march-arriere trag de el ca drq si intra .. cateodata am observat ca mai misc si stanga dreapta si se aude un pocnit usor ( Poc ) probabil nu cupleaza bine el . Si mie imi face probleme am lovit un stalp ca din a 1 - a mi-a sarit in march-arriere am avut noroc m-are ca l-am lovit cu aia de rezistenta ca daca nu faceam masina zob .
                              Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                              Comment


                              • #30
                                am aceeasi problema cu intratul in march-arriere. la 10000km am fost la revizie, le-am spus, dar de asemenea le-am spus ca ambreiajul tine sus. Mi-au raspuns ca era in neregula reglajul la ambreiaj si ca odata cu asta s-a rezolvat si r-ul. am zis ok...am incercat a mers. peste 1000km a aparut iar problema, ambreiajul era cum trebuie. La 20000km am fost iar la revizie, am semnalat problema. Cand mi-au dat masina mi-au zis ca au rezolvat problema, ca era nush ce gresat sau ceva de genul asta. Am incercat, a mers fara probleme (am incercat vreo 5 minute miscand masina, oprind si pornid motorul).Peste o saptamana a fost aceeasi problema. De la 30000 incolo am renuntat sa mai incerc
                                Niciodata n-am stat sa obs daca se intampla cand tin mai mult de 3 sec piciorul pe ambreiaj inainte sa bag, dar oricum rezolv ridicand si apasand iar ambreiajul. Practic nu intra pana in capat, intra indeajuns incat sa se aprinda becul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google