Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    am vazut aseara .. trebuie sa fii atent .. cateodata nu il bag bine nici eu .. chiar daca se aprinde becu` de ex aseara mio sarit din marcharier pt simplu fapt ca nu l`am bagat bine .. si macar am pornit din loc si m`am dus 1 metru .. cand a sarit ma gandeam ca am lovit ceva
    Its just a car ...

    Comment


    • #32
      se simte in schimbator cand nu intra bine R...lasi usor de amreiaj si apesi in continuare pe levierul schimbatorului, se va auzi un "click", dupa care apesi din nou amreiajul si executi manevra cu spatele. dupa acel "click" sigur e in viteza. apropo, finut cu abreiajul ca altfel o carai de zice lumea ca tia-ai luat kalasnikov, nu logan; sau moare motorul dupa ce azvrle masina 30cm inapoi .
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        ) asa e .. am patit odata sa`mi caraie cand dadeam cu spatele ma grabeam si face un amic .. n`ai auzit de ambreiaj ?)
        Its just a car ...

        Comment


        • #34
          Baieti,la cutiile de viteza pentru mersul inapoi se folosesc pinioane cu dantura dreapta.intr-un anumit context,actionezi schimbatorul de viteza(Ambreiajul este calcat!)acesta actioneaza sincronul(frina pinionului de mers inapoi ),Daca se intimpla ca dantura de pe pinioane sa se intilneasca dinte in dinte ,mersul inapoi nu se cupleaza datorita faptului ca ambele pinioane nu se rotesc sa "scape "in angrenare (un pinion este solidar cu trenul fix-care nu se roteste decit odata cu rotile iar celalant este blocat pe axul lui de sincronul pinionului). La celelante pinioane dantura este inclinata,din mai multe motive-reducerea zgomotului,cuplarea si decuplarea angrenajelor se face mai usor, si nu in ultimul rind sincroanele fac ca culparea sa se faca mai rapid fiindca cutia se invirte (roti,priza de putere) nu ca in cazul mersului inapoi cind rotile stau pe loc iar priza nu se roteste fiindca ambreiajul este calcat. Ati inteles ceva?
          Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

          Comment


          • #35
            cat d cat .. mai greu cu matematica da merge
            Its just a car ...

            Comment


            • #36
              unii au inteles mai demult...dar ai un stil...explici si tu ca mine, de nu pricepe nici dracu'...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                tot am inteles pana am ajuns la partea cu "Ati inteles ceva?" cand am realizat ca nu prea
                turbo makes torque and torque makes fun

                LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                Comment


                • #38
                  Cupleaza prima data a 1-a sau a 3-a, baga apoi in R, si vei vedea ca va functiona
                  Logan Ambition 1.6 8V

                  Comment


                  • #39
                    Nu-i obligatoriu a 1-a sau a 3-a. Daca ai simtul ambreiajului poti sa o bagi si in a 5-a(sau a 4-a sau a 2-a), slabesti f.f. putin ambreiajul si apoi bagi in R. Merge garantat.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #40
                      Nu are rost sa intreb care dintre voi a demontat -macar!- o cutie de pe Logan(posibil sa fi vazut filmulete pe net).Eu am demontat si am si reparat! Cit despre inteles, fiecare in felul lui,cu explicatiile poate nu ma prea descurc, dar la mecanica ma tine!
                      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                      Comment


                      • #41
                        Eu am inteles perfect. Stilul de exprimare e u pic mai mecanic, dar am inteles. Concluzia mea este ca daca se intampina oarece rezistenta in tentativa de a cupla o treapta de viteza, incercati sa introduceti intr-o treapta de viteza oarecare si pe urma cuplati treapta de care aveti nevoie. De regula fenomenul se manifesta mai des in marsch-arriere, in celelalte trepte nu prea am auzit sa se intample, de fapt, aici am auzit pentru prima data.

                        Comment


                        • #42
                          mah, eu n-am avut probleme cu intratu in marcharriere. de fiecare data a intrat bine. nu stiu daca eu "sunt de vina" dar chiar a intrat bine
                          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                          Comment


                          • #43
                            BA FRATILOR EU AM FACUT SKOALA PA GOLAN 1.5DCI laureate 65cp.... o singura data mi-a carait marcharierul de s-a speriat si s-a crizat instructoru... si la golanu meu de 1.4mpi laureate plus mai caraie cateodata 1a si marcharier-ul dar dupa ce treci de 6000-7000 km cu mashina se mai asheaza si cutia si nu mai caraie asha de des

                            Comment


                            • #44
                              caraiala

                              mai baieti inainte de a baga in marche arrierre cuplati o treapta inferoiara

                              Comment


                              • #45
                                Inferioara cui?
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google