Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ..poate e vorba de T I R aici.....treapta mica/mare...
    sigpic

    Comment


    • #47
      eu la a mea cand o bag in marcharier cateodata face asa ca un "pac" si se simte ca o bataie .. fara sa caraie sau altceva .. parca ar fii o bataie .. nu stiu care o fii problema .. eu cred ca nu dau destul in partea dreapta inainte sa trag in spate ...
      Its just a car ...

      Comment


      • #48
        Orice caraiala, bataie, neintrat din prima, etc la marcharier este absolut normala pentru ca este asincron si cutia nu este una "de lux" ... asta e, asa face toate, cui nu-i place sa-si cumpere masina de >20.000eur

        in schimb in rest, treptele 1-5 sunt sincron si ar trebui sa intre fara nici o problema chiar si pe loc sau in miscare. lucru care nu prea se intampla (mai ales cu viteza 1, tocmai ptr ca nu este acea cutie de lux) ...
        treapta I:
        intra un pic "agatat" cand masina stationeaza
        intra "liber" cand masina se deplaseaza cu aprox 2-3 km/h
        intra destul de greu cand masina se deplaseaza cu o viteza care ar cere tr II

        Deja sunt prea multe discutii si "probleme" pe tema asta, parerea mea

        Comment


        • #49
          Originally posted by raduprov View Post
          eu la a mea cand o bag in marcharier cateodata face asa ca un "pac" si se simte ca o bataie .. fara sa caraie sau altceva .. parca ar fii o bataie .. nu stiu care o fii problema .. eu cred ca nu dau destul in partea dreapta inainte sa trag in spate ...
          apesi ambreiajul,tii apasat timp de 3 secunde,si bagi frumos in R,works every time la mine...caraie numa cand ma grabesc
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            caraie numa cand ma grabesc
            si cand masina e in miscare

            Comment


            • #51
              Am facut aproximativ 1000 km cu laureatul si din greseala, din treapta a III de viteza, in loc de a IV-a, am introdus maneta schimbatorului in march-arriere, de fiecare data auzindu-se un scrasnet (carait) puternic. Acum, dupa aceasta situatie, intampin cateodata dificultati la intratul in march-arrire, dar dupa ce plimb schimbatorul in treapta I si a II si calc din nou ambreajul, manevra reuseste. Sa-i fi cauzat oare cutiei de viteze tampenia pe care am efectuat-o ?

              Comment


              • #52
                Dute cu masina la garantii dar nu le spune ce ai facut, ci pur si simplu ca ai probleme la cutia de vitezel.

                Comment


                • #53
                  Am observat de cand am cumparat masina ca facea urat cand vream sa schimb in R. Chiar daca apas pe ambreaj mai tare, cum mi-a recomandat cei de la service tot asa facea. Singura modalitate care a mers la mine a fost sa bag in R mai usor. Ca sa explic mai bine, in loc sa imping schimbatorul de viteze in dreapta pana la maxim si apoi in jos, il imping putin in dreapta si apoi in jos. Asa intra in R fara nici un zgomot.

                  Comment


                  • #54
                    Si eu mai am cateodata probleme cu schimbatul vitezelor, ma astept sa plece masina si ea tot sta. In viteza I-a si in R, o turez si vad ca nu pleaca, imi dau seama ce e si refac manevra, atunci imi iese. E periculos in intersectii cu un pic de panta, vrei sa pleci de pe loc inainte iar masina incepe sa o ia inapoi, risti sa il lovesti pe cel din spate. La inceput am fost banuitor ca e ceva in neregula cu cutia, am intrebat pe altii cu alte tipuri de masini si mi-au raspuns ca e problema generala asta, sa nu imi fac griji ca si ei patesc la fel cu cutia.

                    Comment


                    • #55
                      Nu prea e in regula. Adica treapta I e cuplata si masina nu porneste?
                      Mie nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #56
                        Nici mie. Doar in march-arierre cand nu-i cuplat. A 1-a doar la dacii mai vechi cand nu o impingeam pana la capat.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #57
                          Si la mine face la fel cand bag in R, nu intra din prima cu toate ca e aprins becul. Cred ca e o problema generala: asa e facut cutia si asta e.
                          Nu stiu cum o fi la Sandero. Poate au remediat chestia.

                          Comment


                          • #58
                            La mine nu face asta!Atat ca atunci cand ii mai dau cox o mai ratez pe a 3a dar e ceva normal!Nu numai la Logan mi s-a intamplat!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by waderus View Post
                              Nu stiu cum o fi la Sandero. Poate au remediat chestia.
                              Nu s-a remediat nimic, e aceeasi cutie de viteze.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                + Inca un nefericit ... Exact aceeasi problema o am si eu ... Trebuie sa ridic piciorul dupa ambreiaj sa-l las 2 secunde sa apas iar si cand bag trosneste rau de tot, uneori se aude ca si cum nu as apasa ambreiajul. Mai sunt momente in care intra frumos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google