Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by zenit View Post
    Am un Laureate Plus,am facut 5500 km cu el...Dar de la inceput am ceva probleme cu schimbatul vitezelor. I-a intra un pic mai greu decat celelalte iar marcharriere-ul de multe ori nu imi intra din prima desi lampa alba din spate se aprinde. Cam in 60% din situatii, marcharriere-ul nu cupleaza decat din a 2-a, a 3-a incercare. Ati mai intalnit situatia asta? Sa ma duc la service sau nu are rost, ca "asa face toate"? Multumesc!
    La a 1a, calca mai bine ambreiajul, chiar de 2-3 ori inainte sa bagi in viteza, iar cu marcharrieril......Baga mai intai intr-a 1a, si apoi "reverse' si sa imi spui daca mai sunt probleme.Ai sa vezi k nici nu se mai aude zgomotul ala atunci cand treci in treapta de "reverse".
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #62
      Originally posted by andrei View Post
      Nu prea e in regula. Adica treapta I e cuplata si masina nu porneste?
      Mie nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva.
      Nu sunt sigur ca e cuplata, eu o pun pe seama ca nu bag eu bine in viteza I-a, nu duc maneta pana la capat. Si asta vroiam sa vad daca si alti soferi cu mai putina experienta patesc la fel sau e doar o manifestare a cutiei de pe logan.

      Comment


      • #63
        Eu zic ca totul tine de experienta si de puterea cu care introduci maneta in treapta I. Daca nu impingi putin mai tare, nu cupleaza si ramane tot scoasa din viteza.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #64
          La toata lumea va spun, nu va suparati pe mine dar voi poate nu ati condus dacia 1310,sa vedeti cum se intra in TOATE vitezele.Ma scuzati,ca unii din voi sunte-ti proaspeti in ale condusului, si prima masina e LOGAN, ma fratilor da voi nu stiti inca sa bagati masina in viteza,pe bune.Unu care a condus o astfel de masina,in momentul cand se urca pe o masina mai buna, nu neaparat Logan, observa diferenta intre daia veche si masina noua.
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #65
            Hahaha!

            Cristi,,,ma faci sa rad!
            Imi starnesti amintiri din copilarie,,, La vechea dacie aveam o piesa defecta in capacul cutiei de viteze ("cautatorul", daca nu ma insel eu, era piesa aceea cu o bila; nu am cartea tehnica langa mine sa vad denumirea exacta); din acea cauza,,,in marsarier imi intra fff greu, si am lasat-o asa, ca un dispozitiv antifurt (desi imi era usor sa inlocuiesc piesa, am capatat lenea de a face schimbul).
            Totusi,,,in primul rand: verificarea nivelului uleiului in cutie (eventual inlocuit cu ceva mult mai bun decat existentul); secundo: fiecare treapta de viteze are "mecanisme de blocare" (daca manevrezi cu grija, atentie se simte momentul de "blocare" a vitezei), acestea au rolul ca nu cumva in mers, trepidatii, vibratii, sa "iasa", "sara" dintr-o anumita treapta; in al treilea rand,,,cutia trebuie sa mearga lin, nu fortata dar nici sa umbli cu ea ca si cu un fulg (in timp cei care sunt la inceput se vor familiariza cu aceste mecanisme si vor face diferenta intre un defect clar si o functionare normala).

            Spor la,,,"amestecat"
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #66
              Aveti mila cu incepatorii, singurele masini pe care le-am condus au fost cea de scoala si loganul meu. Cea de scoala era un wv si schimbatorul mergea mai fin, cursa mai scurta ca la logan, plus ca instructorul ma tot batea mereu la cap sa umblu fin cu schimbatorul (ca si cu o fata) sa nu fortez ca nu are rost. Banuiesc ca inca mai am o deprindere de cand faceam scoala si nu imping maneta pana la capat de teama sa nu stric ceva prin cutie. Cu I-a si R-ul mai patesc asa restul vitezelor mi-au intrat intotdeauna fara probleme.

              Comment


              • #67
                Aceeasi problema cu marcharrire , cate o data nici cu dubla ambreiere nu vrea sa intre si nu vreau sa faca clanc cand o fortez sa intre in marcharriere. Am observat ca daca las maneta la punctul mort si accelerez de doua trei ori, apoi intra fara probleme in marcharriere. Cu treapta I e alta poveste. Pornesc cu treapta I si dupa ce calc ambreiajul sa schimb a- II- a se aude un zomot ca si cum ambreajul nu ar decupla de tot sau zgomot de pinioane nerodate. In rest totul e OK.

                Comment


                • #68
                  Sunt probleme in CV daca se aude zgomot la schimbarea vitezelor.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #69
                    Nici la mine nu intra cateodata din prima in marcharriere dar nu ma deranjeaza..."asa face toate"...In rest sunt foarte multumit de CV,nici un zgomot suspect,putine vibratii si intra foarte usor in viteze,nu trebuie decat sa imping putin(din a2a in a3a schimb cu degetul mic ).

                    Comment


                    • #70
                      Eu dupa una bucata an (si cateva mii de km condus inainte - tot Logan) m-am obisnuit, vara trecuta (masina noua) mi-a carait de cateva ori in marchariere (sau cum se scrie), anu asta, no problem. De obicei incerc sa nu ma mai grabesc cand bag in revers.

                      Tr 1 nu a fost niciodata o problema, daca la masina se invart rotile, tr 2 fara probleme (desi la mine intra si tr 1, dar mi se pare prea scurtaaa). )

                      Comment


                      • #71
                        Aveti zgomot la priza cutie viteze?

                        Comment


                        • #72
                          [QUOTE=zenit;8435]Am un Laureate Plus,am facut 5500 km cu el...Dar de la inceput am ceva probleme cu schimbatul vitezelor. I-a intra un pic mai greu decat celelalte iar marcharriere-ul de multe ori nu imi intra din prima desi lampa alba din spate se aprinde. Cam in 60% din situatii, marcharriere-ul nu cupleaza decat din a 2-a, a 3-a incercare. Ati mai intalnit situatia asta? Sa ma duc la service sau nu are rost, ca "asa face toate"? Multumesc! [/QUOTE


                          tot asta patesc si eu. La service te duci degeaba pt ca ei nu stiu sa faca decat revizii scumpe nu si reparatii in garantie. Eu am foast si dobitocii mi-au zis ca am eu pareri.Oricum eu am renuntat la ideea de garantie si imi fac la un servis particular toate reparatiile(ma costa mai putin si macar imi fac ce vreau eu la masina si nu in scarba ca la reprezentanta).Oricum nu iti vor remedia nimic si in cazul cel mai grav(daca ii reclami la opc) iti vor spune ca problema este agreata de producator si rar. Foarte tare, nu?

                          Comment


                          • #73
                            Cum sa zica (,) ca problema e agreata de producator? Ca e o chestie des intalnita e ceva, iar ce au spus ei e altceva.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #74
                              Ma alatur si eu celor care nu sunt multumiti de cum cupleaza marcharriere-ul .Sunt obisnuit sa apas bine ambreiajul si totusi de multe ori nu intra din prima... Masina are putin peste 4000 km.

                              Comment


                              • #75
                                Diesel-ul lu' frate-miu nu intra greu in R..., e o problema numai la cutiile de MPI?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google