AC zgomotos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    asta era...asa am patit si eu si ma gandeam ce draq are am zis ca na poate de la caldura de afara si nam insistat ca peste cateva zile nu mai "taia lemne"deci data viitoare cand se mai intampla imi montez si eu

    Comment


    • #32
      Face numai cand e foarte cald afara,da atunci nu mai auzi deloc motorul.....sper sa-l schimbe(compresorul)....

      Comment


      • #33
        Nu are de ce sa-l schimbe pentru ca AC-ul de pe Logan are cilindree variabila, deci la temperaturi mari face acel zgomot de drujba, pe cand la temperaturi mici nu se aude deloc. Zgomotul se poate diminua daca se verifica nivelul uleiului/freonului care este in instalatie, daca unul dintre ele este mai putin sau mai mult decat este normal, poate face zgomotul de drujba mai puternic. La fel se poate diminua prin montarea "galustii" pe teava de joasa presiune. Nu garantez ca se diminueaza zgomotul prin una din cele doua metode, dar merita incercat, unora le-a disparut de tot zgomotul, altora le-a ramas la fel.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          le-a disparut de tot,deci nu mai mere

          Comment


          • #35
            fratilor mie cand opresc aerul conditionat miroase rau in masina,a ou clocit.mai are cineva beleaua asta?
            sigpic........restul e NoSpeedLimit

            Comment


            • #36
              Nu e nici o problema asta. Eventual ar fi bine sa desfaci grila din fata de sub stergatoare sa cureti pe acolo de praf si frunze.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Zgomot si conducta fierbinte

                Salut,

                Cu riscul de a fi injurat... nu sunt un specialist in mecanica si sincer nici nu-mi place. Problema mea cred ca este similara cu ce ati prezentat voi aici. Am sa descriu detaliat ce am observat la AC-ul meu.

                La pornire dimineata ac-ul merge perfect, nu face zgomot, raceste foarte bine. Daca merg sa zicem 20 de minute, opresc ACul sau motorul si repornesc e jale: huruie la peste 2000-2200 rpm de ti-e si firca sa apesi pedala, nici nu mai raceste asa de bine si parca si motorul trage mai greu. Zgomotul este foarte deranjant mai ales la viteza a doua si a treia (parca in viteza a patra nu se mai aude). Astazi stateam in parcare si neavand ce face mi-am bagat mainile pe la pedale. Rau am facut: mi-am fript un deget. E o conducta, probabil de la AC, cred ca avea 70-80 de grade. Sa nu mai vorbesc de faptul ca, mai ales cand e cald afara, pe langa acel huruit, daca stau pe loc cu motorul pornit se aude din cand in cand un zgomot ca de locomotiva , sa-i spunem un "buruit". Buruitul asta apare si dispare. Prima data cand a inceput sa buruie am fost cu ea in service. Am pierdut 2 ore acolo, au pus un aparat la AC , cica au schimbat freonul, mi-au spus sa nu opresc motorul 30 de minute. Ies cu ea din service si dupa 10-15 minute iar burr, burr dupa care nu a mai buruit insa de huruit tot huruia. Din pacate ma grabeam si nu m-am intors in service.

                Problema e ca ma scoate din sarite huruitul ala. Credeti ca montarea acelei piese rezolva problema sau ACul meu e mai grav decat ce s-a discutat pe aici? In rest sunt foarte multumit de masina si consider ca la banii pe care i-am dat am primit cam ce ma asteptam.

                Numai bine.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by andrei
                  Ala e zgomotul metalic de pronire a AC, dar AC-ul mai ace zgomot si in sarcina la mai mult de 2500-3000 rpm si cateodata vibreaza masina cand stai pe loc cu AC pornit datorita pornirii treptei 2 a GMV.

                  Scuzati ignoranta.... ce este GMV?

                  Comment


                  • #39
                    Stai linstit, asa fac toate.
                    Dimineata AC-ul nu face zgomot pentru ca e destul de racoare afara si in compartimentul motor e racoare, deci cilindreea este scazuta. Dupa ce se incalzeste in compartimentul motor si afara autunci incepe "drujba" sa intre in actiune. Teava aia nu e nici cum de la AC, are o cu totul alta treaba acolo.
                    Acel "buruit" cum il numesti tu, care apare cateodata stand pe loc, si chiar in mers este treapta 2 la GMV, care porneste ca sa raceasca apa din radiator. Daca se simt tare vibratiile in masina, inseamna ca e GMV descentrat, si recomand o vizita in service.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Grupul Moto-Ventilator.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        Multam de raspunsul prompt. Poti sa-mi spui te rog ce este GMV? Vreu sa ma duc cat de cat documentat la service sa nu ma 'faca' baietii.
                        Last edited by 1.5 DCI; 25 August 2007, 20:11.

                        Comment


                        • #42
                          GMV = Grupul Moto-Ventilator, adica ventilatorul ala mare din spatele radiatorului, care proneste si dupa ce opresti motorul, si are 2 trepte.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by andrei
                            Daca aveti problema AC-ului zgomtos (dupa ~2000 rot/min se aude un zgomot de "drujba") se poate rezolva foarte usor in service. Se scoate uleiul si freonul din compresor si se completeaza daca este nevoie. Daca vreti puteti sa izolati teava de joasa presiune (cea mai groasa de despura) sau va puteti monta COLECTI MASA ACUSTICA (poza mia jos) la pretul de ~16 ron. Aceasta se monteaza pe conducta de joasa presiune la 13 cm, masurand dinspre capota.
                            Interesante imagini pe aici...
                            Seamana tare mult cu asta de o pun si eu...
                            Cred ca nu se doreste si un link...

                            Uf, cati cavaleri pe aici...
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Si cilindrul ala face sa dispara zgomotul???
                              cum adica 13 cm dinspre capota, daca stau cu ea ridicata??? pun la ochi?
                              hm... am sa-mi iau si eu unu, ca tare urat mai face, si mai consuma si mult cand comprima mai tare :P

                              Sper sa gasesc un raspuns pe aici in leg cu aia 13 cm. Multam
                              Don't touch! Never ever steal
                              Unless you're in for the kill

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by klaus
                                Interesante imagini pe aici...
                                Seamana tare mult cu asta de o pun si eu...
                                Cred ca nu se doreste si un link...

                                Uf, cati cavaleri pe aici...
                                sal chiar crezi ca asta este bun ,ai vazut la cineva pus?
                                este eficient ,chiar nu inteleg pricipiul de functionare
                                ne poti explica putin si la mine face dupa 2000 rot dar nu mai cand este foarte cald afara
                                "cromul este placerea mea"
                                "cui nu-i place , valea"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google