AC zgomotos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Andrei - te contrazic - porneste si la 4000 indiferent de treapta de viteza (cel mai "sus" in ture l-am pornit la 150km/h si erau cam 4250rpm) a cuplat in vreo 10 sec incepea sa intre aer rece si placut .
    Alta problema, vibreaza tare enervant cand ma opresc in intersectii (la voi la fel se intampla) inclusiv in pedala se simte foarte tare vibratia si scade si eficienta- dupa ce plec (dar raman cu motorul in sarcina adica sa nu scot pe liber) se potoleste vibratia celui "de-al doilea" motor ( Mie mi-au pus doua motoare ))
    Venind dinspre Pitesti weekendul acesta la intrarea in Bucuresti pus mana scos pe liber de la 120 (incetinind) la prima intersectie era si rosu , era LESINATA la propriu masina (nu mai avea putere deloc sau asa s-a comportat) dupa vreo 10 min de trafic de Bucuresti si-a revenit TOATE BUNE VA DORESC
    1.6 MPi Icy White

    Comment


    • #77
      Stie cineva cat lichid refrigerant (freon) intra in instalatie ?
      Multumesc
      Ma intereseaza ....

      Daca pui intre 30-50 g in plus freon in instalatie ai o reducere de zgomot substantiala - dar nu mai stiu cat e cantitatea originala - stiam ceva de 650 g ...
      Asta in loc de masa pe conducta
      Last edited by tutupiciu; 8 June 2009, 23:05. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #78
        840 gr +-35gr agent refrigerant

        Comment


        • #79
          Conform cartii mele intra 840 gr (+/-35 gr) si 135 ml ulei (pentru k7M si k7J)
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #80
            @ingerulol vibratiile le simti de la GMV; sunt momente cand se incalzeste motorul si trece GMV pe treapta a doua si atunci il simti (cauza suplimentara incalzire: compresor aer conditionat) . Iar cand masina e "lesinata" si trebuie sa o urci in ture mai mult e tot de la compresor tot cand e cald (face si un zgomot specific).

            Si a mea face la fel si cele straine fac la fel (la masinile cu putere mica se simte bine acest efect).

            S.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #81
              la cantitatea data de manual adaugati 30-50 g in plus si zgomotul de drujba se reduce serios
              Oricum purceaua e moarta in cotet - adica tipul de compresor pe care-l avem pe logan e antic si dedemult - renault n-a vrut sa monteze o generatie noua de compresoare (economie) - se cunoaste pb asta de la bun inceput
              au incercat sa dreaga busuiocul cu masa pe conducta
              eu sunt consolat cu ideea
              mie cred ca imi ia compresorul 10 CP cand e in functiune - ca uneori lesina motorul la demaraje bruste (o depasire) - opresc AC si apoi depasesc masina

              Comment


              • #82
                Originally posted by Silviu View Post
                @ingerulol vibratiile le simti de la GMV; sunt momente cand se incalzeste motorul si trece GMV pe treapta a doua si atunci il simti (cauza suplimentara incalzire: compresor aer conditionat)
                Andrei are un post mai sus, nr 52
                Asadar, fiind geometrie variabila a compresorului, acela intra in sarcina maxima de aici si vibratia mare si zgomotul specific (drujba, care in ruseste inseamna...ferestrau )
                Asadar, nu atat gmv-ul ci compresorul e vinovat de acel zgomot, de aceea cantitatile de refrigerent din instalatie influenteaza major aceasta "muzica"
                Cel putin la mine, cant intra in sarcina maxima compresorul, aproape se acompaniaza cele doua zgomote: al compresorului si al motorului
                Last edited by 77sky; 8 June 2009, 23:29. Reason: S-a interpus @Tutupiciu reply-ului meu...;P
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #83
                  corect sky
                  drujba eu stiam ca inseamna prieten ? sau ma pacalesc
                  cat despre GMV - mai sunt GMV-uri la care sar masele de echilibrare si atunci se aud nasol de tot - bine ca n-am aceasta pb

                  Comment


                  • #84
                    vibratiile puternice cand masina e la relanti cu A/C pornit vin de la GMV. Cele de la compresor cresc putin mai mult vibratiile standard ale motorului (care la 1.6 8v se simt bine din cauza suportului motorului) si creste simtitor zgomotul (aici sunt de acord; zgomot ca de drujba) dar asta se intampla mai mult in sarcina decat la relanti.

                    S.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • #85
                      corect Silviu - in sarcina se aude mai tare zg de drujba (eu ii zic greiere)
                      in schimb la mine GMV e mut (nu-l aud) in masina
                      Probleme de sezon ....

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Silviu View Post
                        vibratiile puternice cand masina e la relanti cu A/C pornit vin de la GMV. Cele de la compresor cresc putin mai mult vibratiile standard ale motorului (care la 1.6 8v se simt bine din cauza suportului motorului) si creste simtitor zgomotul (aici sunt de acord; zgomot ca de drujba) dar asta se intampla mai mult in sarcina decat la relanti.

                        S.
                        Silviu...m-ai facut sa zambesc, asa e. Ideea este ca avem motoare diferite realizezi ca la mine, diesel fiind, e cam nesemnificativ comportamentul in tr II a GMV-ului. Clar e ca la tine se simte major, iar la mine, cum am zis, in sarcina maxima, compresorul nu prea e de neglijat.
                        Si Tutpicicu...ai avut dreptate cu drujba: Fabrica se numea Prietenia=Drujba si asa ne-am cadorisit in lingvistica romana cu drujbe nu ferastraie (xerox-uri nu fotocopiatoare si alte asemenea... )
                        Last edited by 77sky; 8 June 2009, 23:49. Reason: Se cauta litere; le dam disparute
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #87
                          mergi la service...dar ar fi bine sa ai ceva pile ca altfel de tine de te lipsesti sau iti spune ca e normal...

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by 77sky View Post
                            Silviu...m-ai facut sa zambesc, asa e. Ideea este ca avem motoare diferite realizezi ca la mine, diesel fiind, e cam nesemnificativ comportamentul in tr II a GMV-ului. Clar e ca la tine se simte major, iar la mine, cum am zis, in sarcina maxima, compresorul nu prea e de neglijat.
                            Si Tutpicicu...ai avut dreptate cu drujba: Fabrica se numea Prietenia=Drujba si asa ne-am cadorisit in lingvistica romana cu drujbe nu ferastraie (xerox-uri nu fotocopiatoare si alte asemenea... )
                            acum mi-am dat seama, si eu, ca tu ai dCi. eu si ingerulol avem MPI si de aici confuzia.
                            La noi cand porneste GMV pe treapta 2 se simt vibratiile bine in pedalier si scaun. Probabil am si probleme cu GMV-ul (probleme de echilibrare)
                            care in treapta a doua se fac simtite prin acele vibratii puternice.

                            S.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • #89
                              salut!
                              eu am 1.4mpi din martie 2008,iar pe o conducta de la ac are montata acea masa de echilibrare de care vorbea tutupiciu (o bucsa din metal).
                              ac este destul de silentios(chiar ok) comparativ cu alte modele fara aceasta piesa,care intradevar fac un zgomot mult mai mare(am mers cu modele din 2005),exact ca de "drujba",dar care variaza ca intensitate.
                              nu stiu daca compresorul este modificat(nu cred).
                              gmv pe treapta 2 la mine se cupleaza foarte rar,iar atunci cind o face se simte o usoara trepidatie in volan,si zgomot puternic(datorita frecarii mare cu aerul, dupa mine).
                              pe treapta 1 nu se simte deloc(decit daca ai ureche,si cunosti foarte bine masina).
                              gmv are acele "clipsuri" pe palete pt echilibrare,deci atentie si la acest aspect(mentionat si de tutupiciu)
                              cind se cupleaza ac gmv porneste automat pe trepta 1,indiferent de temperatura motorului.

                              Comment


                              • #90
                                Compresorul e acleasi dar e umplut cum trebuie cu ulei si freon si datorita colectiei acustice nu se mai aude zgomotul.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google