nivel ulei peste normal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Rocri
    surplusul de ulei ajunge in epurator (instalatia de recuperare a gazelor nearse) devine combustibil si nu mai poti opri motorul decat bagand a 5-a pe loc
    la un vw passat diesel am patit asta, stiu cum e. am crezut ca explodeaza motorul cit de tare s-a turat. ca sa nu vorbim ca ma arestau si ma impuscau aia de la mediu daca ma prindeu, asa nor de fum am lasat in spate. atunci am dat vina pe uzura exagerata a motorului, nu pot sa zic ca aveam mai mult ulei deoarece nu stiu . avind in vedere ca urcam in panta 10% si cam fortam motorul, cred ca iti dau dreptate si era de la nivelul uleiului in motor.
    asa ca am sa trag o vizita la reprezentanta sa vad cu cine ma pot certa evident ca nu o sa rezolv nimica si asa o sa ajung la vocea clientului. macar sa fac plingerea oficial si sa fie consemat undeva ca am reclamat surplusul de ulei in motor.
    iti multumesc ca te-ai informat pentru mine.

    @andrei: doar la rece si in plan drept am verifica, asa e normal si corect :P
    asa o sa fac, o sa scot ulei pe la joja ca e mai sanatos.
    imi las pestii fara furtunul de oxigenare a apei, prefer sa iau altii cind vin din concediu .
    prefer sa am concediu, nu sa sun pe la dacia asistenta

    @gabriel: multam mindru de tot! la fel si tie ;)
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #17
      am fost azi la reprezentanta dacia. am explicat calm ca vreau sa scap de surplusul de ulei din motor. daca comentau, explodam! incredibil de calm, sefu de la preluari a chemat un mecanic sa verifice. am impins masina pe o portiune dreapta si am asteptat scurgerea uleiului.
      dupa 20 minute vine omu sa verifice si imi arata ca nivelul e exact unde trebuie sa fie. i-am zis sa mai lase putin ca na.. am poze in care era peste nivel cu 8mm. foarte intelegator mecanicul, s-a intors dupa mai vreo 10 minute si inca 10 minute si inca 10 minute. s-aschimbat mecanicul de vreo 2 ori si tot cam pe la 10 minute. pina mi s-a facut o rusine de nedescris! dupa o ora jumatate de sta la reprezentanta si scos bagat joja, nivelul era perfect unde trebuie .
      dupa inca 20 minute de discutii cu mai vreo 3 mecanici, unu' singur a avut o explicatie mai logica la problema mea. fiind cald afara, uleiul e subtire si se scurge de pe coloana si din filtrul de ulei ceea ce duce la cresterea nivelului. asta se intimpla dupa ce sta o perioada mai lunga, nu imediat. nici macar asta nu e normal si au recunoscut, dar asta e dacia au spus ei.
      am acasa bidonul de 5L de ulei de la revizia 10.000 si pare ok, cam 600ml este in bidon. la carte zice ca in 1.5dCi intra 4.4L ulei.
      bine ca am fost calm si n-am urlat ca idiotu pacolo ca nu mai dadeam veci pe la ei. deci e bine si cu calm uneori
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #18
        de ceva timp la schimb de ulei la dci ar trebui sa puna 4.1 litri iar cei 4.4 litri mentionati in manual sunt informativi. cica ar fi si o nota tehnica data de dacia sa puna 4.1 litri.
        ce e cert e ca la revizia de 10 k mi-au pus fazanii aia de la service cam 4.5 litri si aveam in jur de 7 - 8 mm peste maximul de pe joja. Am dat mail la VC si mi-au scris sa ma duc la service ca specialistii dacia vor analiza problema ..... bla, bla, bla ....
        am luat o perfuzie de la farmacie si am scos cam 400 ml pe la joja. am mers cu nivelul peste maxim cam 500 km.

        pe un alt forum scrie urmatoarele legate de cum se face ungerea. Eu zic ca e corect ce scrie acolo:

        Uleiul din baie nu are numai rol de ungere ci si de racire. Ganditi-va ca lichidul de racire circula numai pe la exteriorul camasilor, pe cand explozia in camera de ardere mai afecteaza si altele: pistoane, bolturi, capul bielei... Pompa de ulei asigura numai urcarea uleiului in rampa si ungerea elementelor din chiulasa. In rest, tot ce e ansamblu piston, segmenti, bolt, cuzineti, vilbrochen, sunt unse prin barbotare. Arborele cotit are niste canale prin care uleiul sub presiune este impins de stropeste tot ce se gaseste dedesubtul pistoanelor: bolturile, partea inferioara a cilindrilor, deci si segmentii, etc. Daca uleiul e mult peste nivel, tot arborele e scufundat in ulei, canalele sunt astupate si nu mai are cine sa stropeasca. Plus ca se creeaza o presiune mare in carterul inferior (baie) care face multe lucruri rele: distruge siemmeringurile, arunca joja afara, samd.
        Last edited by andrei; 30 June 2007, 10:27.
        Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
        10.000 km - 22.01.2007

        Comment


        • #19
          Eu cand am luat dci nou avea cam 2-3 mm peste nivelul normal. L-am lasat asa, am zis ca nu sunt probleme. La 10k kilometri nu consumase deloc ulei, ma duc la service la NESTY ( eu am cumparat-o de la meridian) si le spun baietilor problema. Stai sa schimbam uleiul si mai vedem spun ei. Zis si facut, se scoate uleiul vechi, asteapta 15 min sa se scurga si pune fix 4L de ulei. Cand scoatem joja si ne uitam "surprise" 5 mm nivel depasire.
          Intrigat mecanicul sef de duce si ia alta joja de la un alt Logan dci care era si el la revizie, un taxi. Pune joja lui la mine si alt surprise 2mm sub nivel. Compara jojele si bineinteles ca aveau lungimi diferite
          Asta e, traim in romania. Nu stiu de unde o fi joja aia sau de la ce o fi , dar asta este. - o am si acum, ca alta n-am de unde sa iau
          Ps: mi-au lasat 4l in masina, nu au mai pus 400ml, au spus ei ca asa e mai bine, plus ca mai ramane putin ulei, nu se scurge chiar tot.
          Asta este povestea, noroc ca mecanicul sef a intuit problema, sau poate ca mai intalnise cazuri, mai stii?

          Comment


          • #20
            E bine ca a pus numai 4L de ulei, acum se pun 4,1 nu 4,4 cum era inainte, iar suta de grame care trebuia sa o mai puna nu a mai pus-o datorita faptului ca uleiul nu se scurge tot.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              @Rocri
              Si eu ampatit chestie similara: mi-a crescut nivelul la ulei(dar nu am stiut) acu vre-un an, a scos fum un timp si apoi s-a turat. am pornit-o apoi, m-am dus la mecanic mi-a desfacut tot peacolo a curata injectoare, trasee si nu mai stiu ce peacolo, apoi nu am mai avut probleme cu ea pana acum nu demult dupa 20k de km a reaparut problema scoate fum creste nivelul, tot scot din ulei sa nu patesc faza cu turatia, mi-ai putea spune de ce creste nivelul, am fost sa-mi curete injecoaterele dar nu a mschimbat uleiul si tot scoate fum...

              Comment


              • #22
                Nivelul uleiului nu creste asa singur, sigur a fost pus peste nivelul maxim in timpul schimbului.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  nu a fost tot scoteam si tot ami crestea...

                  Comment


                  • #24
                    Tu esti sigur ca verificai de fiecare data cu motorul rece si pe plan drept?
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Cum adica scoti ulei si nivelul creste? Nu inteleg. Sunt putin rautacios dar ce sa spun sterge joja cand verfici uleiul. Ce culoare are fumul?
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #26
                        Fumul este alb-albastru(adica de ulei), deja am scos un litru si ceva cam intr-o luna, tot treptat, iara era peste nivelul maxim, iar crestea, mecanicul meu lucreaza la reprezentanta si zice ca nu a mai intalnit masina sa pateasca asa ceva, este clar ca baga motorina in ulei dar nu stiu de ce... am inteles ca se poate sa fie un injector.. .dar acu vre-un an cand am patit de s-a turat din acelsi motiv, am testat inj. si mi s-a spus ca sunt ca noi... nu stiu ce sa ma mai fac...

                        Comment


                        • #27
                          Si eu tot injector cred ca este. Pisa (pardon de expresie) motorina, spala segmentii, dilueaza uleiul care apoi se duce(diluat) pe celelate pistoane s.a.m.d.. Alta explicatie nu-mi trece prin cap dar s-ar putea sa mai fie si alte cauze. Mai astepta si alte pareri sau du-te la alt Service.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #28
                            Exista un service ce se ocupa de injectoare dar este foarte ocupat tot l-am mai sunat dar cum sunt la servici nu prea pot ajunge... sper sa rezolv problema rapid, ca este stresant... oricum multumesc de sfaturi.
                            Si nu este posibil sa sa fi dus segmentii?? cum ziceai in alt post de-al tau?

                            Comment


                            • #29
                              cand scoti din ulei nu e diluat, ca sa zic asa? deoarece tu scoti din el si nivelul tot creste e clar ca intra motorina in el. altceva nu are ce sa intre ca doar nu vine vreun spiridus noapte si iti toarna ulei in motor. si motorina nu poate intra decat pe la segmenti.
                              incearca la Dunca Expeditii in Timisoara. sunt Bosch Diesel Service. poate ai o sansa la ei, desi nu e injectie Bosch pe Logan, si tinand cont ca la service Dacia nu ai facut nimic ...
                              Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
                              10.000 km - 22.01.2007

                              Comment


                              • #30
                                @viperthevenom: Eventual poti sa mirosi si tu uleiul ala care il scoti sa vezi daca miroase a motorina. Poti incerca la service si un test CLIP, poate apare acolo eroarea.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google