nivel ulei peste normal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Astazi am fost ptr. revizia de 40.000 km , mi-au pus mecanicii aia 4 litri ulei ...am luat bidonul cu o lingura de ulei ramas in el -- am zis ca si-au facut si ei o portie , ma rog -- dar cind am verificat nivelul pe seara si dupa o pauza de motor , loc drept , nivelul este cu 1 cm peste max. Am sunat la service , mi-au spus sa merg miine . Service nou HAPPY CARS (SUZUKI) - revizie la oferta .... Galateni feriti-va !!!

    Comment


    • #47
      Salutare,sunt si eu nou pe acest forum si am si eu o intrebare,am schimbat uleiul la golanul meu (1.5 dci) uitand sa il mai dau jos pe celalalt adica am pus peste cam 4L am plecat bine merci a mers pana la urma a inceput sa se tureze de ziceai ca isi ia zboril si mi-a scos ulei pe teava de esapament,in fine toata chestia asta nu a durat decat 1min. Vroiam sa intrem daca a patit ceva mototul?nu am mai incercat sa il pornesc dar o sa ma duc croit acum sa ii fac schimbul,sa curat bujiile si sa vad daca mai mere sau e declarat decedat.Va multumesc

      Comment


      • #48
        Coane, las-l asa cum e....ce bujii sa-i cureti?Ai zis ca e diesel (poate alea incandescente)...lasa-l asa ca-l omori cu zile. Cand mai faci schimb de ulei, fi atent la ce faci sau mergi la un service...nu costa o avere.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #49

          Inuman pe cuvant....
          Deci merge sa pui si ~8 litri de oloi in dizal, doamneeeeee

          Comment


          • #50
            Multam de raspuns,sper sa nu fi patit nimic.O sa ii schimb uleiul si sa vedem ce zice,din cate stiu eu ar trebui sa scot uleiul din capul pistonului asta daca am cum,daca nu cred ca o sa porneasca destul de greu.

            Comment


            • #51
              Da tot uleioul jos si desfa chiuloasa nu il mia porni pana nu faci aceasta operatiune. Daca zici ca a iesit ulei pe esapament inseamna ca tia intrat ulei i ncapul pistoanelor si uleiul nu e comprimabil si o sa indoi pistoanele si restul componentelor din motor daca il mai pornesti asta daca nu deja s-a intamplat acest lucru eu sper sa nu.

              Comment


              • #52
                Originally posted by crististreulea View Post
                am uitat sa fac update la problema mea cu nivelul peste ulei.
                cind am fost ultima data si spre stupoarea si rusinea mea ca mi-au aratat ca aveam nivelul la ulei normal, aveam 18.000km si ceva la bord. evident ca a doua zi dimineata, dupa ce m-am facut de ris ei, era iarasi peste nivel cu 8mm.
                din revizia de 10.000 mi-au ramas 600ml ulei. deci au pus 4.4L.
                la 18.940 km am mers sa fac revizia de 20.000 si numa bine rezolvam problema cu uleiul.
                am mai dus de la mine 4L de oloi si restul de 600ml ce au ramas de data trecuta.
                la ridicare am constata ca in bidonul mic aveam 500ml. deci de data asta au pus doar 4.1L.
                acum am doar 1 maxim 2 ml peste nivel . si vorba aia, poate e diferenta de lungime la rahatu de joja. deci sint multumit si cu problema rezolvata.
                cristi iti dau eu un sfat prietenesc,cand faci schimbul de ulei+filtrul de ulei,pune fix 4 litri si 200 ml de ulei si nu vei avea probleme cu supra plinul de ulei,eu ti-am dat un sfat,tu acum nu esti obligat sa al urmezi,ciao ciao

                Originally posted by sburlik View Post
                Salutare,sunt si eu nou pe acest forum si am si eu o intrebare,am schimbat uleiul la golanul meu (1.5 dci) uitand sa il mai dau jos pe celalalt adica am pus peste cam 4L am plecat bine merci a mers pana la urma a inceput sa se tureze de ziceai ca isi ia zboril si mi-a scos ulei pe teava de esapament,in fine toata chestia asta nu a durat decat 1min. Vroiam sa intrem daca a patit ceva mototul?nu am mai incercat sa il pornesc dar o sa ma duc croit acum sa ii fac schimbul,sa curat bujiile si sa vad daca mai mere sau e declarat decedat.Va multumesc
                prietene,s-ar putea sa ai fi pradait segmentii de umgere si cei de curatare,nu e bai se pot schimba usor si la pret acceptabil...daca te pricepi catusi de putin,da baia de ulei jos dupa ce scoti tot uleiul care se afla acolo,si daca ai bucati de metal in baie trebuie sa o segmentezi,daca nu punei fix 4,2 litri de ulei 5w40 + filtrul de ulei(nu uita sa pui busonul la baia de ulei sa nu dai cu el pe jos),daca nu ai tupeu sa-ti faci singur operatiunea ,mergi in service si spune ce ai patit...o intrebare ulei prin alte locuri in afara de cel scos pe esapament ti-a dat,ma refer la chiuloasa sau capac culbutori,sau la distributie pe la semeringuri,daca nu e ok
                Last edited by AGENTUL NYT; 15 September 2009, 13:48. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #53
                  Eu merg pe mana lui B 74 NYT, cu mentiunea ca 4.150L de ulei este tocmai perfect atat incerc eu sa pun. Altii pun 4.100 este bun si asa oricum intre 4.1-4.2 este perfect.

                  Azi am completat cu niste ulei si fiind bidonul pe terminate, am scapat ceva mai mult decat trebuia, si am cam 2mm in + fata de maxim. De obicei pun corect. Are ceva? Sa mai scot vreo 50-80ml?Sau sa las asa, faza e ca nu prea il papa la mine deci o sa ramana ceva vreme acolo +2mm, bidonul de 1L de completat il am de la schimbul trecut.

                  Comment


                  • #54
                    Mai bine sa fie 2-3 mm sub max decat peste.
                    Trage-l cu siringa afara.
                    D-aia ai joja cu semn de min si max, ca sa te incadrezi acolo, NU peste, nu sub.
                    PS: eu il tin cam pe la mijloc pe joja, poate un pic peste.

                    Comment


                    • #55
                      Mi-am cumparat ceva de genu: *vezi poza
                      Se numeste trusa perfuzie, cost 1.4lei, dar inca nu stiu cum sa o folosesc Am si seringa de 10ml. O sa incerc sa scot vreo 70-100ml ulei, daca puteti sa imi dati vreun sfat cei care ati mai scos ulei, sa scot cu motorul la rece sau cu pornire prealabila sa fie mai subtire?
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Da. Asa mi-am luat si eu.
                        Scoti acu (acolo vei baga siringa), si in partea cealalta tai furtunu (si scoti plasticu ala alb de pe furtun) si partea asta o bagi pe la joja pana jos, vreo 75 cm.

                        Cauta o siringa macar(!) de 20 ml. Eu am gasit tot la farmacie (umana) de 100 ml.

                        Comment


                        • #57
                          cu motorul cald, lord-wader(suntem putin de ras,asta e)eu am mers cu nivelul cam 2 mm peste, un schimb,si n-am patit nimic,dar mai bine stai linistit.
                          la loganurile de la firma toti au nivelul peste cu 2-3 mm,si n-au nici pe dracu,dar nici ca-i pasa cuiva.

                          Comment


                          • #58
                            doar ce am scos si eu 200+ ml de ulei din motor si tot mai e nivelu pe joja cu 1-2mm peste. da macar acum stau mai linistit.
                            Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                            My ride

                            Comment


                            • #59
                              In 2008, cand am cumparat masina, avea cca 2mm peste nivel, la ulei; la revizile urmatoare am rugat baietii sa respecte nivelul; de fiecare data imi inapoiau cam 0.5l si nu stiam de ce , ca doar capacitatea e de 4.8l Acu' 4 luni am facut un schimb pe cont propriu si am completat cate putin dupa ce in prima faza am pus~4l; dupa ce am pus ~pana la semn, mi-au ramas fix 0.5l; asta inseamna ca in motor am acum mai putin de 4.5l.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #60
                                ei na draci!romanu-i inventiv....eu dau uleiul pe care sa mi-l puna in motor si daca-i prea mult il scot.cum??? simplu...pe canalul pe unde-i joja cand e rece motorul bag un furtun si cu o seringa il scot pana il aduc la nivel.odata am scos aproape juma de litru ca la idioti le-am dat o canistra de 4 litri de elf dar de acum cumpar la litru

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google