Problema alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kojak
    replied
    Originally posted by ibuzescu View Post
    GFN, exact la ce tip de Logan ai făcut tu operaţiunea asta, te rog ?
    Sa ma corecteze colegul @GFN daca gresesc, dar masina la care a schimbat fulia a fost fostul 1.6 8v / 2005.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Nu, nu se deschide niciun circuit, nici cel frigorific, nici cel al direcţiei asistate !
    Am slăbit doar cele două şuruburi de fixare a compresorului pentru că altfel nu se putea desface şurubul din dreapta-jos de prindere a alternatorului; exact deasupra acestui şurub, la nici două degete de el este o tulumbă de pe traseul frigorific.

    GFN, exact la ce tip de Logan ai făcut tu operaţiunea asta, te rog ?
    Last edited by ibuzescu; 4 May 2015, 17:27.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Buzescu, pana la urma, se umbla (demonteaza) si la vreo conducta de AC?
    "Se sacrifica" freonul din instalatie ptr. inlocuirea fuliei sau nu e cazul?

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Pana la urma nu ai scapat de demontat bara, eu am avut noroc ,avand mainile mai subtiri au incaput sa desfac cele doua suruburi de jos.
    Last edited by GFN; 4 May 2015, 12:10.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Piuliţa potrivită pentru priza hexagonală

    Am verificat acum dimensiunile potrivite pentru piuliţa înaltă ce poate fi utilizată la demontarea fuliei cu miez de cauciuc şi am găsit că trebuie să fie M18 cu s=27mm:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Înlocuirea fuliei cu miez de cauciuc cu cea tip roată liberă

    Priza hexagonală a fuliei cu miez de cauciuc are cota s de 28 mm, nu 30 mm !

    Desfacerea fuliei uzate:

    Fulia demontată nu mai avea nici un strop din miezul de cauciuc.
    La montarea noii fulii tip roată liberă nu a fost necesară utilizarea şaibei prevăzute întrucât, aşa cum se observă, cotele canelurilor celor două fulii coincid.

    Alte observaţii:
    • Am demontat şi bara paraşoc faţă pentru că mi-a fost imposibil să ajung la şuruburile de sub alternator, mai mult, a fost necesar să slăbesc şi compresorul (aşa cum de altfel citisem şi în manual).
    • Punerea deoparte a pompei de servo cât mai ales scoaterea alternatorului prin spaţiul dintre conductele de aer condiţionat şi motor nu mi s-a părut deloc floare la ureche.
    • Atenţie la diversele mufe şi firele lor, o groază de copexuri şi chiar izolaţii de fire sunt coapte după mulţi ani de funcţionare.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Nu ai pt. ce.
    Spor la treaba.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    A, da ? super atunci; mă gândeam că nu o să mai am loc să pun şi piuliţa hexagonală. Mulţumesc !

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Nu este nevoie sa cumperi alta cheie M10, daca cheia ta este la fel cu a mea din poza se poate deplasa adaptorul cu 33 de dinti in spate iar in fata lui se pune piulita de 30mm ca in poza, eu asa am procedat si a functionat de minune.
    Attached Files
    Last edited by GFN; 29 April 2015, 13:42.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Corect, asta ar fi ultima variantă.

    Leave a comment:


  • zlate58
    replied
    sudezi doua piulite cap in cap,una mai mare si una mai mica,de ex 30 cu 24

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Wow, aşa mare ? Sper să găsesc piuliţă înaltă la dimensiunea asta.

    Leave a comment:


  • zlate58
    replied
    hexagon de 30

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Mulţumesc, GFN ! mi-ai citit gândurile întocmai. Atâta doar că bitul M10 al sculei nu poate fi folosit întrucât la capăt are un umăr care împiedică scoaterea piuliţei combinate de pe el, probabil cu scopul de a nu o pierde. Nicio problemă însă, se găsesc biţi M10 şi separat, mai rămâne doar să găsesc o piuliţă de cuplare sau înaltă; întrebarea este acum, oare ce dimensiune are hexagonul socketului fuliei ?
    Attached Files
    Last edited by ibuzescu; 29 April 2015, 10:31.

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Iti spun eu cum.
    Cu varful cheii noi blochezi axul dar inainte in hexagonul fuliei cauti si potrivesti o piulita care sa iasa jumate afara sa o poti prinde cu o cheie fixa sau inelara.
    Eu gasisem una de holender de la calorifer, si-a facut treaba cu brio,ceva de genul ca cea din poza.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google