Aburire geamuri!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by andrei View Post
    Care prin alta parte? Zi-mi tu un loc, unul singur...
    Prin gurile de scurgere a apei din portiere,chiar si prin cheder ar putea intra ceva arome sau prin orificiile de eliberare a presiuni aerului atunci cand inchizi portierele sau usa portbagajului.Deci eu zic, ca sunt destule locuri pe unde ar putea intra aromele.

    Comment


    • #62
      Prin zona de scurgere de langa aripi nu se poate, pentru ca e chederul inainte. Pe langa chedere nici atat nu intra, prin portbagaj, pe la grila spate, doar iese aerul, e foarte greu sa intre.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #63
        Originally posted by hipath78 View Post
        Intr-adevar,inclin sa cred si eu ca e o problema generala cu "aburitul gamurilor'' am patito si o patesc de fiecare data cand ploua ..Geamurile laterale spate se aburesc.......Le-am "lins" si nu sunt dulci ........Deci nu e abur de antigel.......Ce-o fi????
        Nu e o problema generala! Se intampla numai cand sunt multe persoane in masina(3-4-5) daca dati caldura corespunzator nu o sa aveti probleme,problemele apar cand sunte-ti pe recirculare !(la mine e problema numai cu luneta si numai cand este rece afara si cand sunt 4 sau 5 oameni in masina si..Numai in primele minute de calatorie(in care dau drumul la dezaburire un pic)si gata .
        Am avut si eu probleme la inceput dar le-am gasit leacul.
        De ex: Iarna merg la inceput numai pe ventilatie parbriz,dupa ce se face o temp normala in masina si se dezabureste parbrizul pun pe pozitia 2 parca,orburatoare si picioare,
        primavara cand e mai racoare pun initial pe parbriz dupa care pe orburatoare
        Vara numai piciare si orburatoare .
        toamna -> vezi la primavara. (obligatoriu sa aveti pornit ventilatorul)
        la mine asa functioneaza

        Nu am AC
        Last edited by kelemen; 17 June 2008, 21:06. Reason: ps

        Comment


        • #64
          La mine e masina noua. Nu cred ca au aparut inca acele bacterii in circuitul de racite. Dar da f multa umezeala dupa ce opreasc ac-ul. Se simte ca in bucatarie cand firbe apa si e abur.
          1.5 dc

          Comment


          • #65
            Bacteriile alea apar in cateva zile, nu conteaza ca e masina noua. Si se poate sa fie de la vaporizator umezeala, nu e o problema.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #66
              Un amic posesor de loganel se plange de faptul ca i se uda presul din dreapta fata in timp ce ii functioneaza A/C.Sa fie infundata calea de scurgere a condensului,sau ceva fisurat? Are cineva idee de ce poate fi??

              Comment


              • #67
                Asta e buna e prima chestie cind aud asa ceva
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Asa e.Cam ciudat dar se intampla... Poate da cineva o explicatie???E cam ciudata treaba ca i se uda covorasul,si,se uda bine...

                  Comment


                  • #69
                    Vaporizatorul e infundat, si condensul se scurge in habitaclu. E cazul sa mearga in service.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #70
                      Asta banuiam si eu...Am vrut sa ma asigur.Mersi Andrei.O sa-i comunic amicului.

                      Comment


                      • #71
                        e simplu

                        Folosesti ac ?.....Ai grija la butonul de rciclare aer sa fie pe exterior nu pe rciclare aer iterior...Dupa ce ai folosit ac porneste ventilatia si asteapta sa se aburesca si sa isi faca damblaua si dupa 3 min o sa se dezabureasca asta o sa patesti cind folosesti ac

                        nu posta dublu...
                        Last edited by Seba; 20 July 2008, 02:42.

                        Comment


                        • #72
                          salutari tuturor

                          Speram din suflet sa intru pe acest forum doar sa citesc nu sa si scriu unele probleme! Astati am dat drumul la AC si a inceput sa se auda ticait ca acel ticait care se aude cand pui o bucatica de plastic la roata unei biciclete!!
                          sa fie de la aeroterma ????Avand in vedere ca sunetul isi mareste intensitate cand schimb treptele AC!! Apropo ticaitul vine de undeva din bord cam din dreptul kilometrajului!! Ca am deschis capota si in afara nu se aude minic!!
                          va multumec si astept sfaturi

                          Comment


                          • #73
                            Daca-si mareste frecventa, cu siguranta o paleta de la ventilatorul aerotermei atinge ceva pe acolo. Solutia ar fi sa dai ventilatorul jos si sa vezi ce si cum.

                            Comment


                            • #74
                              la mine a inceput sa se abureasca cand ploua si seara(cand este mai rece). am incercat sa comut pe toate pozitiile posibile si situatia nu se schimba decat daca dau drumul ac-ului (daca opresc motorul cu ac-ul pornit si apoi dupa cateva minute pornesc din nou motorul, se abureste puternic instantaneu si apoi se dezabureste). mentionez ca problema a aparut aproximativ cand am pus filtrul de habitaclu. ma gandesc sa fie infundate scurgerile dar nu stiu unde sunt situate. imi spuneti voi? mersi

                              Comment


                              • #75
                                Vaporizatorul ac-ului are si rol de dezumidificator. Umiditatea din aer condenseaza pe vaporizator, aerul se usuca. Astfel se poate dezumidifica aerul din habitaclu, cu ac pornit. Partea a 2-a este ca dupa oprirea functionarii ac-ului, condensul ramane pe vaporizator si aerul care intra (automat trece prin vaporizator, indiferent daca este rece sau nu), preia umiditatea de pe el si duce la aburirea geamurilor. Aceasta este cauza care duce la aburirea instantanee a geamurilor dupa oprirea ac-ului.
                                Se poate incerca urmatorul lucru: pornirea ac-ului cu aerul pe recirculare (cand sunt 3-4 5 persoane in masina) pana la dezumidificarea aerului din interior (10-15 min cred ca e suficient) apoi oprirea ac-ului si trecerea pe aer din exterior.

                                Personal nu cred ca e o problema daca se aburesc geamurile din spate atunci cand sunt 4-5 persoane in masina. important este sa nu se abureasca in fata....
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google