Zgomot in cutia de viteze - Ajutor!!!
Collapse
X
-
Pai la prietenu tau de la 500km se aude?Pai eu asi duceo inapoi.....nu-mi convine ca masian noua sa fie cu defecte si zgomotoasa....
Leave a comment:
-
ma astia de la renault spun ca pacanitul ala e un defect din fabrica mie mi s-a auzit dupa 60.000 cand apas ambreiajul nu se mai aude .. si am avut prieteni care dupa ce si-au luat logan la 500 de km se auzea stati linistiti rupeti masina in 2 .. primu stalp e al vostru )) si nu o sa se mai auda
Leave a comment:
-
Hmmm...o tabla zici...tabla, tabla...aia nu ii protectia aia termica de la esapament? Curios, o sa ma uit si eu pe acolo...desi nu prea imi vine a crede ca de acolo vine zgomotul asta.
Da' poate tu ai avut alt fel de zgomot...
Leave a comment:
-
are o tabla...si a mea facea asa pana cand a vazut-o un mecanic cand s-a uitat sub ea...tabla aia lovea in tija schimbatorului, a tras putin de ea si s-a rezolvat
Leave a comment:
-
Aha, "zgomot tehnologic" cum ar zice service-ul OK, il iau ca atare, nu-l mai bag in seama.Mersi de info!
Leave a comment:
-
Cu o observatie -"toate" se refera si la alte marci din aceeasi categorie de pret.
Leave a comment:
-
Da, este de la ambreaj. Acum cateva luni, am urcat la un Clio simbol diesel, 32000 la bord. Primul lucru a fost sa verific treaba cu ambreajul...ei...facea si la el, parca mai tare. Stiu oameni care au avut ''pile'' si au schimbat tot kitul si dupa 1000-1500 km a revenit zgomotul. Asa ca nu mai luati in seama treaba asta...asa face toate si gata.
Leave a comment:
-
Din cate stiu(de pe forum si din experienta personala) e ambreiajul nu cutia de vina dar asa face toate. Daca aveai peste 100000 de km i-ti recomandam sa verifici si uleiu din cutie. Pentru o ureche neantrenata zgomotul este la fel daca nu ai ulei in cutie doar putin mai harait, mai aspru.
Leave a comment:
-
Mersi baieti! Exact "cloc cloc" cum descrie Octavian___28 se aude si la mine!Si se aude cand e liniste afara si inauntru(n-am nimic pornit care sa faca galagie)
M-am linistit, inseamna ca nu e nici o problema
Leave a comment:
-
ori poate fi rulmentul de presiune ,ori este vreu angrenaj care se invarte odata cu motorul, este legat ceva de abreiaj acolo
dar nu cred ca este ceva serios ,uite o sa fiu si eu atent la mine
Leave a comment:
Leave a comment: