Eu zic sa o lasi in pace.....
Cunosc un vecin care a mers pana la Sinaia (din Buc) si toate bune si frumoase.....au mâncat, etc....cand au dat sa plece cutia făcea foarte urat.....si pana la urma si-a revenit si a mai facut multi km de atunci....gen zeci de mii....
Las-o in pace.....poate sa mai meargă si 100.000 km....stai sa iti bati capul....cand nu mai merge deloc...o schimbi....ca nu este scumpa la dezmembrari....prea le băgăm in seama pe toate...
Un prieten care este mecanic mereu îmi zice (si eu aud tot felul de lucruri) sa o las in pace ca sunt mii de piese care se învârt si etc....si uneori mai caraie, pâraie.....dupa isi revin...si tot asa...))
Ca o paranteza - am un coleg care are un A4 din 2013 si treb sa ii faca revizia + distributia + plăcute fata si spate sibil costa 3550 Ron......
Asa ca noi cu cazanele noastre, cu banii astia, o facem din bara in bara si mergem si un weekend la mare.....))))
Zgomot in cutia de viteze - Ajutor!!!
Collapse
X
-
Daca se aude la accelerari mai puternice si/sau schimbari de treapta atunci ai bieleta antibasculare dusa.Insa cutia nu cred sa aibe vreo problema si la mine lasata pe liber cu rotile din fata suspendate , face acel zgomot descris de tine, e ceva normal.
Leave a comment:
-
nu, nu a zis nimic sa schimbe doar ca nu repara daca e sa caut si sa o monteze...poate asta urma, dar eu n-am mai auzit niciodata zgomotul ala cand roteam rotile pe liber
in viteze schimba usor nu agata...doar uneori in mansarier
mai aud un zgomot ca un toncanit in mers mai sus de treapta a 2-a si mai sus de 2700 rpm
Leave a comment:
-
Mecanicul ala sa-i zici sa se duca sa mai citesca niste "almanahe" cutia nu cred ca are nimic , e zgomot normal.
Leave a comment:
-
salutare.
am si eu o mare problema.
am fost cu masina la un service , am lasat-o pe liber a urcat-o pe elevator...si aici buba :
cand invarte rotile se aute un huruit in cutie ca de rulment cu bile parte ceva de genu..
mecanicul mi-a zis sa incercam sa schimbam uleiul daca si dupa asta face la fel...e dusa..
masina e luata de noua si are 57.000km, logan 1.4 din 2007
Leave a comment:
-
sal
salut! am si eu un logan din 2010 motor 1.4. in accelerare in orice viteza ar fi se aude un fluierat dar ce e mai deranjant k pe la 2000 de rotatii tot in accelerare se aude un harait nu prea stiu cum sal descriu dar e deranjant rau! are cineva vreo sugestie de la ce ar putea sa fie inainte sa ma duc su ea la garantzie? multumesc
Leave a comment:
-
eu unu nu am auzit dar slabe sanse,plus de asta daca mai ai si masina in garantie nu ai cum sa pui alt disc decat cel oferit de service
Leave a comment:
-
am mai cautat pe forum da nu am gasit. La cei care au schimbat discul de ambreiaj si au pus alta marca decat valeo.... a disparut ?zgomotul tehnologic" ?
Leave a comment:
-
Nenea Costy vin eu in Braila sau te invit in Galati sa vizitam cateva service-uri apartinand mai multor reprezentante de marci! Pun pariu ca le gasim pline pe toate...
Leave a comment:
-
salut, am avut pana de curand o laguna 2 din 2003 pe care am vandut-o pentru ca si-a facut stagiul de un an jumate la mine si inainte de asta am mai avut un logan din 2004 full 30000 km care nu numai ca scartaia dar facea in toate felurile la drum, cutia la fel cand vrea ea nu intra in marsalier si pe care am vandut-o foarte repede dupa ce eram sa ma rastorn cu ea pe pietris la vreo 70/h asa ca nu cred ca si la renault se intampla ca la logan sa aiba problemele astea de noi sau la putini km; apropo am avut acum cativa ani si un megane model 2000 cu multi km in bord luat din vitan de la conationali si cat de harbuita a fost tot nu am avut probleme cu ea nici dupa 12000 de km de carat toate prostiile facuti cu ea in cateva luni pe drumurile patriei si care si acum merge la nenea la care am dat-o; loganu e in felul urmator si sa ma contrazica cineva daca nu am dreptate: e masina care a inlocuit dacia 1310 dar cam la acelasi nivel de siguranta si de calitate (raportat la perioada in care traim )si nimic mai mult; cunosc persoane care au cumparat logan doar pentru ca e masina nationala si spun asta din pozitia unuia care a vandut cateva masini; treaba e in felul urmator: nu vreau sa denigrez marca, nu am nimic de castigat daca fac asta, pe deasupra sunt in momentul asta propietar de logan dar problema mea ca si a multor romani e ca de banii pe care ii dau pe masina asta nu servesc decat ghimpi cand apar probleme
Leave a comment:
-
daca te multumeste cu ceva,nu e masina de vina,singurii vinovati is cei car ar trebui normal sa o puna la punct la revizie,din pacate acestia is in proportie de 80%
Leave a comment:
-
eu cred ca loganistii astia care o tot tin cu "asa fac toate,dar nu sunt probleme" sunt platiti de dacia sa scrie pe forum ca nu sunt probleme, ca totul e ok ca toate sunt in regula, pentru ca sunt aceiasi tipi pe toate thred-urile care scriu numai de bine de logan desi eu cred ca 80% din loganuri au diferite probleme(mai mari sau mai mici-vezi forumul)
al meu motor bate de pe la 1500km si nu-l aude nimeni pentru ca e in garantie. cine crede ca rezolva ceva la garantie se insala amarnic.eu vorbesc din experienta(am plecat cu directia nereglata dupa ce am schimbat un pinion la pompa de ulei pentru care au demontat jumate de motor) ca sa nu mai spun ca trosneste din toate incheieturile bordul,usile si toate cele.cea mai proasta masina pe care am avut-o si mai e si noua. asa imi trebuie daca mi-am luat logan
Leave a comment:
-
te inteleg si nu te-am luat la misto,e chestia ca tipurile asta de cu tii de pe logan chiar si la renault cu actionare prin cabluri au prostu obicei sa mai agate
Leave a comment:
Leave a comment: