Montare Cârlig Remorcă

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montare Cârlig Remorcă

    Varză mai e forumul ăsta...
    La căutare nu primesc aproape nimic relevant iar pe unde am mai găsit topicuri închise de moderatori link-ul dat de ei nu merge:
    No Thread specified. If you followed a valid link, please notify the administrator
    Am cumpărat un cârlig de remorcare la care am schema de montaj dar nu şi pentru partea electrică. Adică am o poză cu priza şi ce rol are fiecare pin însă nu mă ajută prea mult. Are nişte contacte (dacă se pot numi aşa) foarte ciudate, nu m-am prins cum ar trebui să le montez. O să pun o poză diseară. Întrebarea mea este: de ce am nevoie pentru a mă lega la instalaţia electrică? Adică presupun că voi lega firele de la priză la unul din stopuri, dar nu ştiu cum arată înăuntru, nu am desfăcut unul până acum. Dacă are cineva vreo poză sau a mai montat şi ştie ce-mi trebuie (papuci electrici, mufe tip şaibă etc) sau o poză ar fi de ajutor. Încă o întrebare, pe unde pot trage firele de la priză în portbagaj? Sper că nu va trebui să dau găuri...

  • #2
    eu am legat firele care vin din mufa de pe carlig, direct la firele care vin la stopul din stanga spate ( partea soferului ). direct pe cabluri, am dezizolat si am izolat inapoi...
    in portbagaj, sub mocheta din "gaura" din spatele oalei, pe laterala stanga, pe podea daca pot spune asa, acolo sub cric, e un dop mare oval de plastic sau cauciuc...
    eu am tras cablul pe sub masina, prins de bara aia patrata a carlibului, si l-am infipt prin acel dop mare oval, am dat cu silicon de am prins cablul de dop, sa nu intre mizerie pe acolo...si gata
    daca vrei, incerc sa vad daca mai pot face poza la cum iese cablul prin dop in portbagaj, acum am izolat si sa vad daca pot da la o parte fonominu, daca pot, iti fac o poza, daca nu, sper sa te ajute descrierea
    Life is short...play more!
    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

    Comment


    • #3
      daca ai carlig original dacia renault ,automat o sa ai la celalalt capat al prizei o mufa dubla, o mufa se imperecheaza cu mufa de la stop ,iar cealalta la instalatia masini ,ii foarte simplu ,daca nu ai de origine , va trebui sa-l cauti pe nea georgel electriceanu ,sa-ti monteze priza , ca sa poti introduce firele in masina ,sunt o gramada de gauri obturate cu plastic, deci ,automat trebuie sa te murdaresti umpic.........pune poze sa vedem ce ai.
      http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

      Comment


      • #4
        hai sa te ajut cu locul pe unde am tras eu cablul si m-am uitat si eu mai bine, am si eu acele 2 mufe in capatul cablului original venit cu carligul, nu le-am vazut ca is izolate cu cablul, sa nu atarne
        in poza se vede incercuita gaura unde e acel capacel de plastic sau cauciuc, e bine sa dai gaura sa strecori fortat cablul prin ea, nu sa faci gaura mult mai mare decat diemetrul cablului, pentru ca altfel tot ce e afara va intra si in masina si apoi dai cu silicon sa prinzi cablul de acel capac.
        bafta
        Attached Files
        Life is short...play more!
        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

        Comment


        • #5
          daca cumperi carligul de la reprezentanta , ai montajul gratuit si nu te va durea capul pe unde sa tragi firele ...

          Comment


          • #6
            Eu cand am intrebat la reprezentanta nu era gratuit montajul!

            Comment


            • #7
              salut.
              stie careva daca la montajul crligului se dau gauri in lonjeron pt a prinde bara suport pt carlig sau sunt niste gauri date din fabrica?!

              Comment


              • #8
                sunt gauri date din fabrica, au doar niste capacele
                sigpic

                Comment


                • #9
                  pe o parte sunt capace de plastic dar pe partea opusa era folie acoperita cu antifon sau cum ii spune care te incurca putin la introducerea suruburilor , aaaaaaa daca tin minte la berlina era posibilitatea sa bagi manuta si sa cureti cu un cutter dar la mcv ii putin mai greu accesul,dar cu rabdare si perseverenta te descurci.(am montat in regim propiu carlig si la berlina si la mcv)ptr. sfaturi nu ezitati.
                  http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                  Comment


                  • #10
                    Sfaturi pt montare carlig

                    Am montat si eu carlig la Golanu meu berlina.
                    Pasul 1. (in portbagaj)
                    In portbagaj in laterale (locasurile acele mai adanci, unde tineti una alta), daca pipaiti cu mana pe partea cu rota de rezerva gasiti cate doua capacele de plastic. Scoateti capacele, iar cu ajutorul unei surubelnite (pe care o bagati prin gaura respectiva) indepartati acele protectii de pe lonjeroane care sunt acoperite cu antifon(sau ce o fi acela) pe urma introduceti suruburile cu distantierele corespunzatoare.
                    Pasul 2. (sub masina)
                    Flansele de metal se prind in suruburile din lonjeroane (dar nu stranse de tot, pt ca trebuie sa intre intre ele bara)

                    Pasul 1 -in portbagaj-
                    I.In portbagaj in laterale (locasurile acele mai adanci, unde tineti una alta), daca pipaiti cu mana pe partile cu rota de rezerva gasiti cate doua capacele de plastic. Scoateti capacele, iar cu ajutorul unei surubelnite (pe care o bagati prin gaurile respective) indepartati acele protectii de pe lonjeroane care sunt acoperite cu antifon(sau ce o fi acela)
                    II. pe urma introduceti suruburile cu distantierele corespunzatoare.

                    Pasul 2. (sub masina)
                    I.Flansele de metal se prind in suruburile din lonjeroane (dar nu stranse de tot, pt ca trebuie sa intre intre ele traversa)
                    II.Traversa se prinde de acele flanse(sau cum le-o zice) - traversa ca sa intre sub bara trebuie sa miscati cu grija de ea-
                    III.Strangeti bine suruburile de la I. -eu am dat cu niste vaselina pe ele-
                    IV.Montati carligul de traversa.
                    Last edited by zett; 13th May 2011, 16:12. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Dragi colegi sa va fereasca D-zeu sa aveti un incident in trafic in care sa fie implicat si sistemul vostru de tractare(carligul),deoarece conform legislatiei veti avea mari necazuri.Chiar si in cazul in care cineva o sa va tamponeze din spate il veti despagubi
                      tot voi pe el din cauza ca nu ati montat intr-un service autorizat in montarea sistemelor de tractare.De 2 zile umblu si eu deoarece mi-am achizitionat un astfel de carlig si trebuie montat in service deoarece si la RAR si la Politie au zis acelasi lucru.In trafic au zis ca nu se va lega nimeni de voi sa va intrebe ce si cum,dar in caz de incident o sa va trebuiasca hartia semnata si stampilata de la service.numai bine si la cat mai putin posibil incidente

                      Comment


                      • #12
                        Nimic mai adevarat.Si pe mine m-a batut gandul sa-mi montez un carlig de remorcare si am renuntat. La Dacia unul omologat, cu manopera costa cam 800ron.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          Dar ce treaba are cu carligul de remorcare daca nu este montat an servisuri autorizate.Cum asa daca fraerul intra in mine ca nu_i atent si eu am cui de remorcare sa-i fac masina . Este cumva lege data pt asa ceva ,ca nu am auzit pana acum de asa ceva.Ma facut curios treaba asta ca si eu am carlig de remorcare facut de mine si montat tot de mine .Sa vedem ce o sa fie la itp an februarie daca o sa-mi zica ceva de el.Totusi multumim pt informatii si am sa antreb vreun politai daca e asa cum ai povestit[ tzava ]

                          Comment


                          • #14
                            Cel putin la masinile aflate inca in perioada de garantie,interventia la instalatia electrica, fara sa utilizezi kitul electric cu care vine carligul si montajul in afara unitatilor Dacia poate crea reale probleme in cazul unor defectiuni legate de de sistemul electric;sa nu mai vorbim de ITP in cazul unui carlig neomologat.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              http://www.loganclub.ro/forum/omolog...08.html?t=6108
                              uite un topic deshis cu ceva vreme in urma ,unde la fel ca si d-voastra eram stresat de omologari , montari etc ,,,,,, studiati-l va rog , iar cu chestia ca se catara unul pe carlig ,exact problema lui ii , neatentia se plateste .
                              http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google