De ce avem nevoie de o curea de distribuție și o pompă de apă.

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce avem nevoie de o curea de distribuție și o pompă de apă.

    De ce avem nevoie de o curea de distribuție și o pompă de apă.


    Cronometrarea este o parte care sincronizează funcționarea arborelui cu came și a arborelui cotit. De asemenea, în multe modele de motoare moderne cu ardere internă, cureaua de distribuție acționează și pompa de apă. Pompa de apă a motorului este o pompă care creează circulația forțată a lichidului de răcire (antigel sau altele) în sistemul de răcire a motorului. O defecțiune a pompei duce la o încălcare gravă a regimului termic intern al motorului, din cauza căruia „fierbe” destul de repede.


    De regulă, curelele de distribuție sunt situate între radiatoare și blocul de cilindri, adică în partea din față a compartimentelor motorului mașinii. La unele mărci de automobile, cureaua de distribuție este vizibilă imediat după ridicarea capotei, la altele sunt ascunse de capace.


    Din punct de vedere vizual, centura este o jantă închisă cu dinți pe partea sa interioară. Este important să ne amintim că fiecare model de motor are propria curea de distribuție, adică pur și simplu nu există părți universale de acest tip. În ceea ce privește materialul de fabricație, dacă primele curele au fost realizate din cauciuc armat cu cordon textil, acum se utilizează fibre de sticlă de înaltă rezistență și compoziții speciale de polimeri, cu ajutorul cărora se realizează rezistență specială și rezistență la schimbări puternice de temperatură.


    Care sunt potrivite pentru Dacia Logan


    Conform reglementărilor furnizate de producător, cureaua de distribuție a mașinilor Renault Logan se schimbă după un kilometraj de 60 mii km sau după 4 ani de funcționare. În plus, se recomandă inspectarea părților de acționare și verificarea și reglarea transmisiei cu curea la fiecare 15.000 de kilometri. Și, deși centura în sine (sub rezerva originalității sale) „merge” în liniște 90-120 mii.


    Cei mai renumiți producători de kituri de distribuție și curele pentru un motor cu 16 valve sunt Bosch, Contitech, Dayco, Magneti marelli, Porti, de asemenea, în acest moment set curea de distributie FEBI BILSTEIN perfect pentru Dacia Logan. Adesea, proprietarii de mașini au încredere în serviciile auto pentru a înlocui cureaua de distribuție, dar nici nu este dificil să se facă singuri reparațiile necesare. Munca nu este foarte dificilă - trebuie doar să vă luați timp, să faceți totul cu grijă și, cel mai important, să marcați corect treptele.


    Este relativ ușor să înlocuiți singură cureaua de distribuție pe un motor cu 8 valve (până în 2010), lucrarea se poate face chiar și fără groapă, este suficient să instalați mașina pe o zonă plană uscată.


    Există o ușoară diferență atunci când lucrați cu un motor cu 16 valve. Primul punct este numărul de role (există 2 dintre ele pe 16 supape), al doilea este prezența marcajelor pentru instalare. Pe un model cu 16 supape, este important să aliniați corect cele două arbori cu came unul la celălalt. Acest lucru necesită instrumente suplimentare: un șablon pentru fixarea arborilor, un șurub de blocare a arborelui cotit, chei hexagonale.





    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google