Xenon Problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Razvy
    replied
    le am in talon nu pe masina, o sa-i fac maine o poza sa ti-o arat ca deh, trebuie dovezi la voi.

    Leave a comment:


  • Niki
    replied
    Originally posted by Razvy View Post
    se pot omologa lupele dar te cost de te rupe, pentru ca e omologare individuala.
    Prestige, cauciucurile de 195 le am din fabrica si e din 2005 troaca mea )
    Stai asa ca asta-i noua! Masina ta a venit, din fabrica, incaltata cu anvelope de 195 latime??? 195 si mai cum?

    Leave a comment:


  • Razvy
    replied
    cata, in loc sa vorbesti prostii, arata-mi unde scrie in lege ce pot omologa pe o masina.
    Sincer, daca as avea banii necesari mi-as omologa inclusiv jante de 17", dar momentan nu dispun de bani pentru porcarii de genul asta.
    La fel cum nu dispun nici de buget pentru a cumpara faruri cu lupa si sistem de auto-leveling

    Leave a comment:


  • PRESTIGE
    replied
    Nu trebuie sa ma credeti. Eu va zic ce a zis omu de la RAR.

    Leave a comment:


  • cata89ro2000
    replied
    nu exista asa ceva....CITESTE LEGEA, vreau sa vad daca imi aratati voi mie o omologare de faruri cu lupe si xenon+spalator ies la casa poporului naked si aici vb de cele montate dupa, nu de cele care vin din fabrica

    Leave a comment:


  • Razvy
    replied
    se pot omologa lupele dar te cost de te rupe, pentru ca e omologare individuala.
    Prestige, cauciucurile de 195 le am din fabrica si e din 2005 troaca mea )

    Leave a comment:


  • PRESTIGE
    replied
    Un prieten a vorbit cu cineva de la RAR si a zis ca ii poate omologa farurile cu lupe, cauciucurile de 195. pret: 300 lei
    Nu ma intrebati cum ca nu stiu detalii.
    I-a explicat ca le trece in talon....

    Leave a comment:


  • me_catalin
    replied
    Originally posted by Razvy View Post
    iti spun eu sigur ca nu este.
    Sunt lupe cu halogen din fabrica intr-adevar, dar xenon in oglinda, niciodata


    xenon in far fara lupa:



    Originally posted by ibogdannn View Post
    Daca tot il montezi direct in far , fa-ti un reglaj la cineva care se pricepe . Si eu am xenon in far simplu dar sunt reflate sa bata mai jos .... doar la drum lung le ridic .
    La drum lung conteaza cel mai mult, ca acolo orbesti colegii de trafic si sar in sant cu masina de la flash urile tale.
    Last edited by me_catalin; 14 February 2013, 14:25. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • ibogdannn
    replied
    Daca tot il montezi direct in far , fa-ti un reglaj la cineva care se pricepe . Si eu am xenon in far simplu dar sunt reflate sa bata mai jos .... doar la drum lung le ridic .

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Si Catalin a pus punctul pe I. Este printre putinii informati
    Nu ai ce sa omologhezi!

    Leave a comment:


  • cata89ro2000
    replied
    omologare nu poti sa obti nici daca pui mama lupelor, mama farurilor, mm spalatoarelor de faruri, nu exista omologare a xenonului in tara romaneasca decat a masinilor care vin echipate din fabrica cu asa ceva, asa ca spor la treaba si la reglat farurile

    Leave a comment:


  • ruseionut
    replied
    Multumesc mult...deci nu pot obtine omologarea fara far cu lupa deci...le voi monta asa )

    Leave a comment:


  • ibogdannn
    replied
    Prietene , am inteles foarte bine ce a intrebat el . Ideea postarii mele a fost alta ... dar nu mai conteaza .

    Leave a comment:


  • Renault
    replied
    Mai bine te abtineai. ruseionut a intrebat: "Stie cineva care sunt pasii/conditiile care trebuie efectuati pentru a omologa aceste kit?" Fara lupe pentru xenon, autoleveling si spalator de far, nici nu te iau in seama daca vrei sa le omologhezi. Oricum, sansele tind spre 0 (ca sa nu fiu rau) sa reuseasca sa omologheze asa ceva.

    Leave a comment:


  • ibogdannn
    replied
    vasile78 , ideea este ca trebuie sa fi putin cu capu' sa faci modificarile alea pe un logan . Daca traiam intr-o tara cu apa calda unde legile sunt ceva mai realiste/normale acum vorbeam din alte puncte de vedere . Sunt sanse mult mai mari sa fi oprit pentru toba sport , folii , jante ... decat pentru xenon cu lupe . Trebuie sa ai si minimul ala de "sange in instalatie" .

    De aia ne batjocoresc astia de la putere , pentru ca acceptam orice .... auzi tu Spalator .

    Scuze pentru off, dar nu am putut sa ma abtin .

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google