Sandero Stepway 2 Vs Hyundai I20 Comfort

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    probleme si problemute sunt si vor fi la orice masina. daca intri pe forumurile dedicate altor marci ai sa vezi ca nu exista masina perfecta. orice poate fi imbunatatit. e adevarat ca exista masini mult mai bine construite decat dacia, dar au si un pret pe masura.
    acum depinde de gusturile si pretentiile fiecaruia. stii cum spuneau stramosii nostri latini: De gustibus non est disputandum!
    Computer, did we bring batteries?... Computer?...

    Comment


    • #17
      Originally posted by VictorSE View Post
      Ar trebui sa faci drum la reprezentantele amandurora si sa faci test drive, vezi care iti convine mai mult. La Hyundai sa incerci varianta Black Line, iar daca vrei sa o cumperi cu programul rabla e putin peste 11000 euro.
      Nu am bani de black line. Bugetul e 11000 cu tot cu rabla.
      E aproape 2000 euro diferenta intre Comfort si Black Line iar mie mi se pare ca nu merita atatia bani pt. clima automata, faruri cu led, proiectoare ceata si alte cateva maruntisuri.

      Comment


      • #18
        din cate cunosc eu , in afara de kia care face parte din acelasi grup cu hyundai, nimeni nu mai ofera garantie de 5 ani fara limita de km-> asta ar trebui sa spuna ceva despre calitatea masinii, doar nu or fi prosti cei de la kia-hyundai sa isi asume o astfel de responsabiliutate daca nu sunt absolut siguri ca produsul lor poate duce atat

        cel mai bine faci un test drive

        in afara de garda la sol mai inalta, dacia nu are nici un alt avantaj
        uita-te si la detalii: vezi cum sunt tratate pasajele rotilor: la dacia ai tabla goala, la hyundai tot pasajul e carenat; uita-te la calitatea ansamblarii, citeste gramada de probleme pe care le are dacia, cum esti tratat de majoritatea servicurilor dacia: degeaba sunt multe daca majoritatea te fac prost pe fata: ca ti se pare tie, ca nu are nimica, ca prostii. uita-te la scaune, la suportul lateral oferit de acestea (in hyundai stai mult mai confortabil), insonorizarea e superioara la hyundai chiar daca si dacia a facut progrese dar e mai buna decat la dacia; motorul e testat si paratestat, exista de multi ani in gama, acum cu noua generatie a fost optimizat si mai bine; un aspirat e intotdeauna superior unui turbo la fiabilitate
        Last edited by cristi....; 9 August 2015, 22:24.

        Comment


        • #19
          Eu cand am ales Dacia m-am informat de pe forum, era perioada de inceput, probleme putine. Mi-am zis cat de rau poate sa fie...nu m-am asteptat la probleme de proiectare, logica constructie, etc. Francezii au reputatie proasta in lowcost, coreenii sunt cei mai buni la asa ceva.

          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • #20
            Mergi pe hyundai ca vei avea mai putine dureri de cap dupa achizitie incepand cu preturile reviziilor pana la "asa trebuie sa faca domle", "zgomot tehnologic"...
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #21
              hyundai, clar! La Dacia au scazut calitatea de la model la model.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #22
                francezii intotdeauna au avut probleme la capitolul conceptie...ei sunt doar cu designul, atata tot

                in plus comparatia e un pic trasa de par: logan/sandero/sandero stepway nu reprezinta un concurent direct/rival pt i20 decat prin prisma pretului. noul i20 tinteste la vw polo, opel corsa, clio 4, peugeot 208, adica cu totu alta mancare de peste decat ce ofera dacia
                Last edited by cristi....; 9 August 2015, 22:28.

                Comment


                • #23
                  Sunt doua mari probleme la Dacia: calitatea tot mai proasta si atitudinea fata de client.
                  Fa test drive cu ambele si iti garantez ca fugi de Dacia, ca dracul de tamaie ))
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #24
                    Mai degraba i30 tinteste la cele mentionate de tine, cristi, chiar sta bine la nivelul lor, i20 este cam ce trebuia sa faca Renault/Dacia cu Sandero. Datorita constructiei, a optiunilor si a metodelor de testare este Hyundai mai presus, cu toate ca se bat in acelasi pret.

                    Comment


                    • #25
                      asculta ce zice dark. ei tin cu dintii sa-ti vanda un produs (daca prezinti probleme reale si obiective ale produsului pe care il vand iti zic sa nu mai citesti forumurile pt ca sunt pline de oameni frustrati care nu au ce face altceva toata ziua decat sa scrie de rau dacia, cu alte cuvinte, te fac prost in fata) iar dupa ce ti-au vandut masina "minune" si te confrunti cu primele probleme te iau peste picior si te amana cat pot de mult, daca si crezi ce iti indruga ei pe gat cu atat mai bine

                      logan 2 nu mai are fiabilitatea primei serii. la prima serie ziceam ca e lighean, urata etc dar macar era fiabila. ei, acu arata mai bine si mai dotata dar nu mai e fiabila, la baza a ramas tot un low cost cu toate ca aceasta lipsa de fiabilitate nu ar trebui sa se manifeste deoarece, ce sa vezi, platforma tehnica e aceeasi cu a primei generatii de logan, b0, platforma foarte fiabila deci in mod normal si logic nu ar fi trebuit sa mai aiba nici o probleme dar au umblat la calitate. nu ai vazut ca multi posesori se plang ca parca troncane mai tare ca prima generatie? ceea ce mi se pare inadmisibil

                      logan 2 e un logan 1 pe dedesubt, cu alta alte forme si, foarte important de mentionat, acum, unele componente sunt eco, ceea ce inseamna ca cedeaza mult mai repede: vezi placute de frana, ambreiaje, si ce o mai fi
                      Last edited by cristi....; 9 August 2015, 22:44.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by VictorSE View Post
                        Datorita constructiei, a optiunilor si a metodelor de testare este Hyundai mai presus, cu toate ca se bat in acelasi pret.
                        nu se bat deloc la acelasi pret. daca pui dotarile lui sandero pe un i20 comfort, ai sa vezi cum sare pretul destul de sus.
                        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                        Comment


                        • #27
                          pretul maximal pt un i20, adica full option intelegem prin pret maximal, e de aprox 12800 de euro pt ca, spre deosebire de dacia care nu face nici un discount consistent, hyundai are o poilitica permanenta de discounturi, adica au redus ei singuri, de buna voie si nesiliti de nimeni pretul de la 15 mii cat e varianta full la 12500-12800

                          diferentele sunt mari: atat constructive cat si de siguranta: hyundaiul i20 generatie precedenta, de acu 6 ani, a obtinut 5 stele la euroncap. pt dacia siguranta nu a fost niciodata o prioritate, chiar ei au recunoscut, ceea ce mi se pare un pic cam hilar daca ma intrebi pe mine: adica eu iti vand un produs la aproape acelasi pret cu concurenta dintr-o clasa superioara dar afirm ca nu ma intereseaza de siguranta ta

                          in plus hyundai ofera niste dotari la o diferenta mica fata de dacia dintr-o clasa superioara: cum ar fi asistenta la parasirea benzii, pt unii poate nu e ceva important dar asta imi arata mie ca posesor grija si preocuparea lor de a veni cu cat mai multe dotari, de pe clase superioare, la un pret accesibil

                          pe langa avertizare la parasirea benzii mai avem si altele mai utile pt noi gen: parbriz incalzit (are dacia asa ceva? n-are), volan incalzit (are dacia? nici macar nu le trece prin cap)
                          Last edited by cristi....; 9 August 2015, 22:53.

                          Comment


                          • #28
                            Vorbiti de dotari de parca suntem la clasa premium. La bugetul asta conteaza mai mult platforma, garantia, constructia masinii, calitatea per total. Din pacate, la Dacia nu se mai poate discuta de asa ceva cand incepe sa apara rugina la cateva luni, sa scartaie, caraie, gajaie. Orice om obiectiv care le testeaza pe ambele, care stie cum ar trebui sa arate o masina normala si care are exigenta, va stii ca tabla goala acolo unde nu trebuie sa fie goala, plastice - suruburi - fire electrice neprotejate - elemente lipsa doar pentru a pastra profit, nu-s semne bune pe termen lung.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              cristi...., n-ai inteles. eu ziceam sa pui dotarile de pe stepway pe i20 si vezi la ce pret iesi. iti spun din experienta. Bluetooth, senzori parcare, navigatie, proiectoare ceata si alte "maruntisuri" la marcile straine costa binisor.
                              iar chestia cu "produsul costa atat dar eu ti-l vand tie cu cu atat mai putin ca-mi place de ochii tai" n-o cred. e chestie de marketing.
                              darksid3, bine punctat. scuze ca am deviat de la subiectul principal.
                              Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                              Comment


                              • #30
                                Sunt bune si toate optionalele alea in plus, cum ar fi faruri led, clima automata, avertizarea la parasirea benzii sau cruise control, dar sincer parca ma pot lipsi de ele pt. 2000 euro.
                                Singurul lucru pe care l-as vrea pe versiunea Comfort ar fi proiectoarele de ceata, restul pot trai si fara ele foarte bine tinand cont ca dau mai putini bani pe masina.
                                Mai degraba as da 2000 euro in plus pe un motor mai performant dar nu este disponibil insa cred ca imi ajunge si 1.25.

                                Am facut drive test cu varianta Black Line si mi-a placut foarte mult, trage destul de bine la turatie corespunzatoare, insa e 12800.
                                Am mai testat si o Skoda Fabia 1.0 insa m-a dezamagit performanta motorului, cred ca trage mai bine matizul
                                Nu am mers cu 0.9 tce de la dacia insa am mers cu logan 2 1.2 si parca e cam slabut. Ca si comfort mi se pare ok si dacia dar hyundai-ul e peste totusi.
                                La banii acestia, 11000 cu tot cu rabla, nu cred ca ar avea adversar Hyundai-ul.
                                Eu am stabilit bugetul acesta deoarece am doar 2000 pt. avans + rabla deci imi mai raman 7000 euro pt. credit, adica in jur de 7 mil. / luna rata. Nu as vrea sa ma intind la mai mult de 7 mil., vreau sa mai pot merge si in concediu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google