My 83 BLACK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salut

    asta e culmea ca porneste normal si la frig si la caldura....vedem cand o sa vina iarna daca face figuri o sa le schimb.

    oricum sa vedem daca ma mai tine si iarna asta bateria ca cica e timpul
    sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

    Comment


    • Bujiile cu 1,2,n electrozi vor da tot o singura scanteie,dar avantajul la cele cu mai multi electrozi este siguranta aparitiei scanteii. Poate la cele cu un electrod e posibil sa nu ai tot timpul scanteie , la cele cu doi electrozi ai siguranta ca pe unul dintre cei 2 electrozi sa ai scanteie. ( cam asta este teoria ).
      sigpic

      Comment


      • Hai noroc, cu discurile de frana ai grija pentru ca cele brembo max necesita etrier mai mare deoarece sunt ventilate.Deci daca ai disc plin acum nu poti pune ventilat fara etrier. Celelalte vad ca nu sunt ventilate si merg pe etrierul de disc plin.

        Comment


        • salut brady

          am vazut ulterior ca e ventilat deci zboara din calcul. o sa ma decid cand vine momentul intre cele de origine sau sandtler

          oricum ma apuc de citit topicul dedicat discurilor de frana sa invat de acolo ce si cum ar fii mai bine pentru a mea

          mersi rudy pt explicatie ...o sa urmaresc sa vad daca imi fac figuri
          sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

          Comment


          • Originally posted by vyalli View Post
            De curand am reusit sa imi fac timp si am schimbat toate lichidele din masina pe langa revizia normala de ulei. Am optat pt produsele din gama Motul pt ulei cutie, ulei servodirectie si servofrana. Ca impresii franarea si schimbatul vitezelor a ramas la fel nimic WOW motorul mi se pare ca urca mai frumos in ture iar la servo la fel
            deci n-a prea meritat uleiul MotylGear care e 47 lei/litru fata de Elf Tranself NFJ (cu care cred ca a venit masina) care e doar 25 de lei pe litru ? Schimbarea vitezelor se face absolut la fel ?

            Comment


            • Merita ca Motul e verde.

              Comment


              • adica e eco sau la culoare ?
                eu intreb daca ajuta cu ceva masina. si ea e biodegradabila din cauza ruginii.

                Comment


                • @B997NDL

                  sincer nu stiu cu ce ulei de transmisie a venit masina(banuiesc ca dacia oil) si m-am gandit ca oricum acest ulei din cutie se schimba mai rar am zis sa merg pe ceva mai scump si de calitate. Diferenta este la schimbarea vitezelor parca merge un pic mai lin. De ex la masina lu taicamiu care nu a schimbat uleiul din cutie( 1.4 ph1, 83.000km) merge mai greu. Oricum sunt curios in iarna cum o sa fie schimbatul vitezelor

                  in legatura cu discurile cred ca o sa trec la ventilate si m-am apucat sa citesc si sa caut. Momentan configuratia o sa fie:
                  etier+suport etier TRW
                  discuri brembo ventilate
                  placute fdb845


                  P.S. dupa 4 ani mi-a cedat piciorul de la cotiera. Cand mi-am luat masina mi-au facut oferta 500 de ron cotiera si nu mi-am luat. Am luat de la flavio cu 75 de ron cotiera exact ca cea originala si a fost perfecta. Acum dupa 4 ani aceeasi cotiera 70 ron cu tot cu transport

                  Mai jos pozele unde a cedat cotiera iar pielea de sus am vazut ca e doar decolorata nu crapata sau ceva
                  Attached Files
                  sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                  Comment


                  • eu am rupt 2 cotiere in 5 ani, una armster si una ca a ta. s-au retezat din partea de sus a piciorului. oricum, nu merita sa dai atatia bani pe armster.
                    acum o vreme nu mai iau ca n-are cine sa mi-o puna. eu sunt prea lenes pentru a incepe sa studiez situatia si s-o mai si montez. si la service nu ma duc sa dau un sac de bani doar pentru atat.

                    Comment


                    • pai daca ai gaurile deja date e usor...prima oara mi-a luat o ora sa o montez cu un prieten acum ca aveam gaurile date a mers in 20 min imediat
                      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                      Comment


                      • cred, dar si doar coboratul din bloc e o problema, ca n-am lift.
                        si am prins boala pe masina ca tot apar zgarieturi de nicaieri. am ajuns la concluzia ca nu mai merita sa faci imbunatatiri. tot o troaca ramane.
                        imi ramane sa sper ca voi avea vreodata bani pentru ceva mai bun.

                        Comment


                        • Originally posted by B997NDL View Post
                          si am prins boala pe masina ca tot apar zgarieturi de nicaieri.
                          imi ramane sa sper ca voi avea vreodata bani pentru ceva mai bun.
                          Pe ''ceva-ul'' ala mai bun, nu o sa mai apara zgarieturi?
                          sigpic

                          Comment


                          • sunt sigur ca nu asa. ar trebui sa stii cum e vopseaua nemetalizata. daca am unghiile mai lungi si nu sunt atent, deja o zgarii.

                            Comment


                            • te rog ndl nu imi spune mie de zgarieturi pe masina neagra..am zgarieturi pe masina de si acum ma intreb cum naiba au reusit sa faca zgarietura

                              solutia odata la 2 ani un polish si mai scapi de ele cat de cat+ ceara la greu
                              sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                              Comment


                              • Stiu cum este, dar nu mai pun nimic la suflet .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google