Bv 55 wss
Collapse
X
-
Tot așa "mă distrez"... doar că mă dau mai puțin cu ea decât altă dată, în perioada asta mai mult cu mașina de la firmă... Nu cred că mai apucă încă 100.000 la mine, am ofertă de 2500 € pe ea.
-
Hai ca mai ai putin pana la juma' de milion . Ai reusit sa o aduci la adevar sau tot asa te chinui cu ea ? Drumuri bune , iti doresc !
Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
Multumesc mare domn, iau în considerare oferta doar că deocamdată nu prea am timp nici pt mine ! Am o perioadă mai aglomerată la muncă și am Audi-ul cu care mă dau mai tot timpul.
Pt treaba respectivă am totuși nevoie de cineva care se pricepe, eu fiind paralel la asemenea operațiuni.
Dacă se poate și un numar de telefon în privat...
Un mare Mulțumesc !
Leave a comment:
-
Ofer spre testare un computer motor cu imo off
vino sa-l iei, probezi cat vrei, il returnezi, vezi ce rezolvi.
EDIT :
De verificat toate masele cablajului motor, de facut strap de la computer la MPP direct (se gasesc mufe de MPP in targ sau dezmembrari, la fel si pini pt mufa de la ECU)
Am avut recent la o masina d ela service (Forester 2.0 2004) o problema de gen : se oprea la cald, din mers, direct. Nu mai pornea decat dupa ce se racea.
Rezolvare : alt grup bobine (seamana leit cu ala de Logan). Se pare ca bobina omului avea un defect interior, o intrerupere de alimentare
O luna intreaba ne-a mancat ficatii, pt ca nu facea probleme decat cand vroia dansa
Acelasi lucru (strap) as face si la senzorul de turatie (semnal volanta)Last edited by dsign; 21 June 2017, 18:59.
Leave a comment:
-
Da, am încercat si cu alt MPP și într-un final l-am schimbat cu tot cu corpul clapetă, rezultatul fiind 0.
Leave a comment:
-
Eu suspectez o problema electrica/electronica, releu, contacte, fire, ce tin de mpp.Nu mai rețin exact, ai incercat si un test cu un alt corp clapeta?
Leave a comment:
-
S-a rezolvat, sărise furtunașul care vine de la tulumbă la corpul clapetă. Nu a fost mare lucru doar că m-am trezit cu ceva viteză, fără să vreau, printr-un giratoriu... norocul meu că nu era nimeni împrejur...
De mers, tot așa merge. Nicio schimbare. Moare la relantiu, stă perfect câteodată, când vrea ea...
Leave a comment:
-
Asta-i simptom ca nu functioneaza pompa de servo coroborat cu faptul ca trage aer fals masiv, furtun scos, rupt, membrana sparta etc.
Leave a comment:
-
Cred că a intrat dracul în ea. Sincer mi-e silă să mă mai ating de ea.
Acum am rămas și cu pedala de frână întărită ca piatra... era să zbor printr-un giratoriu... și se turează singură la maxim. Am s-o dau cu oricât numai să scap de ea. Nu-mi mai trebuie nimic...
Leave a comment:
-
Loganul tau o fi avand motorul de la vreo racheta NASA , de nu-i da nimeni de cap . Ce-i mai frustrant , e faptul ca ai ajuns si in reprezentante si nimic , aia ar trebuii sa viseze motoarele astea cu tot cu problemele lor . Ca o paranteza , sabotii se dovedesc fooooarte rezistenti . Mult succes in gasirea problemei si drumuri bune ! ;)
Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
Problema persistă de aproximativ 1 an si ceva, timp în care am fost la peste 50 de mecanici în vreo 15 service-uri din care și 3 reprezentanțe. Se pare că nu este nimeni în stare să gasească problema. Asta e... frânez cu stângul în continuare. (de nerecomandat)
Leave a comment:
Leave a comment: