Bv 55 wss

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gabi GL
    replied
    Ohooo, felicitari ! Am vazut ca e o moda acum cu reconditionarea vechilor dacii , nu mai vorbesc de Dacia Sport , care sunt la mare cautare . Mult succes si asteptam poze!

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    Asa va fi mereu, indiferent de "bolid"!
    În curând sper să mai am grijă încă de una clasică în două uși! Tot de-a noastră!
    Last edited by dani55wss; 11 March 2019, 09:55.

    Leave a comment:


  • Gabi GL
    replied
    In continuare ai grija de " bolid" cum scrie la carte . Felicitari!

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    525.130 km --- 5 martie

    - ulei Elf 10W40
    - filtru ulei Mann
    - filtru aer Mann

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    Foarte corect ce spui! Si sper sa-i schimb cat mai curand! Franele țin foarte bine, chiar si in caz de franare la maxim, ceea ce foarte rar fac!

    522.450 km --- 21 feb.

    - cap de bara stanga Trw
    - bieleta directie stanga Trw
    - reglaj directie
    - mufă far stânga

    Leave a comment:


  • SKF
    replied
    Eu zic că sabotul din stânga (cum te uiți) e deja demult sub limita minimă...ar fi trebuit să-i schimbi cu ocazia asta...de obicei se umblă rar la tamburi, existând pericolul ruperii în 2 a rulmentului...o parte rămâne pe tambur, o parte pe butuc...

    Eu mi-am schimbat și cilindrii, arcurile, tamburii și saboții...am 250 000...

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    521.421 km --- 17 feb

    - curățat frâne pe spate (saboții sunt cei din fabrică)
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied


    Bobina este marca ASAM, nu-s foarte încântat de marcă, dar este singura pe care am gasit-o sâmbătă seara la 19h în București!

    ​​​​​​​Drumuri bune tuturor, oriunde ați fi!

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    Întradevăr, foarte rară prezența pe aici, din două motive!
    1. Job non stop
    2. No problem cu "Iubi"
    Last edited by dani55wss; 28 January 2019, 13:45.

    Leave a comment:


  • micutzu666
    replied
    Unii chiar muncesc si nu stau toata ziua pe forum.

    Leave a comment:


  • Gabi GL
    replied
    Cam rara prezenta ta pe aici. . Ce marca e bobina? Multi km in continuare !

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    516.826 km --- 26 ian 2019

    - schimbat bobină


    SKF, sincer nu-mi mai aduc aminte decat ca la membrana mi s-a zis ca depasisem cu mult kilometrii ei de garantie si parca observasem ceva consum mai mare...

    Leave a comment:


  • SKF
    replied
    Aș fi curios care sunt simtomele care cer schimbarea:
    • rampei de injectoare gpl
    • membranelor vaporizatorului
    Adică cum se manifestă motorul când una din ele nu mai funcționează la parametri...
    Mă bate gândul să-mi iau o rampă Valtek și un kit de membrane de vaporizator Alaska să le am de rezervă...nu se știe...

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    Salut SKF,
    instalatia este Tomasetto luata de noua si pusa la 100.000km pe masina, rampa Valtek atat a tinut, iar membrana vaporizatorului am schimbat-o vara trecuta, cand avea vreo 300.000 parca...
    În rest gaz, apă, talpă!
    Last edited by dani55wss; 27 December 2018, 11:41.

    Leave a comment:


  • SKF
    replied
    Instalația este Tomasetto ?
    Ai schimbat doar rampa pe la 463 de mii (adică rampa a ținut 363 de mii - rampă roșie Valtek...) ?
    La vaporizator ai schimbat vreodată membranele ?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google