My Ride - Logan 1,4 MPI Laureate Plus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Ride - Logan 1,4 MPI Laureate Plus

    Sa incep asa:
    Visul meu a fost sa am masina. Si cand am reusit, am luat-o. Nu am vrut sh, am vrut o masina noua de maxim 8500 eur. Am ales din toaa oferta din 2006 Logan-ul.
    Am vrut alba, am cautat (in perioada cu REMAT-ul dar si concediul de la Dacia) si am gasit tocmai la Constanta. Asa ca m-am dus si am luat-o la sfarsitul lui iulie 2006.
    Din prima zi am lasat-o cu farurile aprinse (2 zile) si am omorat bateria. Apoi a avut aripa din spate zgariata (nu eu). S-a reparat pe casco.
    Pentru ca nu am avut permis pana in ianuarie 2007, rodajul l-a facut cumnatu' si socru'.
    Cand m-am urcat la volanul ei avea deja 3500km. Dar nu imi pare rau. Chiar ma bucur ca a avut parte de un rodaj foarte bun - la drum lung.
    A avut si bara din fata schimbata - am crapat-o putin de un damb de pamant. Vara trecuta am gasit-o cu portiera dreapta spate lovita... De-abia acum am reusit sa o repar.

    Descriere:
    Logan laureate Plus 1,4 MPI, alb. Dotari: geamuri electrice fata/spate, oglinzi electrice incalzite, AC, ABS, sistem audio stock - HU philips 4 boxe Blaupunkt.

    Dupa ce a iesit din garantie, am inceput cu modificarile:
    - Filtru de aer (sub capota) - schimbat la 2-3 luni, vara. Iarna il scot.
    - Cheder suplimentar sub capota.
    - Incalzire / racire pentru locurile din spate (NU am cumparat kit-ul gata facut, am mesterit singur)
    - pornire automata a stergatoarelor la spritare
    - In urma reviziei in afara retelei Dacia, a primit bujii, filtru ulei si filtru aer Bosch, precum si un ulei competent 5W40 Mobil SuperSynth
    - mocheta portbagaj
    - alarma (Pilot, ieftina, utila, montata cu ajutorul Clubului Logan, nu este legata inca la inchiderea centralizata)
    - deschidere portbagaj din telecomanda cheie si interior.
    - vopsit cu negru mat consola centrala (cea gri, cu butoane)
    - stergatoare tip aero, 55cm/50cm
    - Schimbat becuri la butoane (geamuri, degivrare, inchidere) cu leduri albe pt ca s-a ars unul din becuri, iar pretul unui buton mi se pare exagerat. Asta pentru inceput, voi continua cu schimbatul tuturor luminilor din bord cu leduri albe (+albastre cred, inca nu m-am decis la a doua culoare la cadrane).

    Urmeaza: antifonare completa habitaclu (cred ca anul viitor), vopsit in aceeasi culoare (gri inchis, mat) atat bordul cat si fetele de usi. Ideea este sa vad daca voi putea schimba si mocheta interioara (cea gri deschis). Va urma si o retapitare a scaunelor si banchetei, negru cu gri inchis. Pe stalpii de la usi cred ca voi opta in loc de autocolant negru pentru vopsea mata neagra.
    Altceva... Sa vedem ce idei mai vin pe parcurs.
    Nu sunt adeptul tunning-ului excesiv, doar modificari practice, functionale.
    Si niste poze. Promit sa pun mai multe, cu toate modificarile vizibile.
    Attached Files
    GL-22-TOF

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos.
    F interesanta treaba cu incalzirea/racirea pt locurile spate...Poti dezvolta un pic. MS

    Comment


    • #3
      Sa o stapanesti sanatos!
      Tapiteria o poti schimba cu una de Prestige, la fel si fetele de usi, cu tot cu materialul de pe ele. La exterior mai bine pui autocolant anti-static pe stalpii centrali, in loc de vopsea negru-mat. Macar ai un avantaj la asta, nu numai aspectul.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Sa te bucuri de el, spor la tunarit
        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

        Comment


        • #5
          Tapiteria nu cred ca o schimb, dar o sa pun huse gen pestige - se aranjeaza frumos, si se pot intretine mai usor (spalat).
          Modificarile pe care le voi face vreau sa necesite cat mai putine cheltuieli, chiar daca asta inseamna mai multa munca din partea mea. Este o placere sa lucrezi la unele modificari.

          @iancucezar: Voi face un tutorial despre acest lucru, in cel mai scurt timp, cu poze, etc. OK?
          GL-22-TOF

          Comment


          • #6
            Sa o stapanesti sanatos.Si pe mine ma intereseaza faza cu incalzire spate.E chiar interesant.
            PS:imi place prima poza .
            sigpic

            Comment


            • #7
              @danielliviu: Daca iei huse gen Prestige (din Galati presupun), pretul e cam acelasi cu al tapiteriei de Prestige, de la Silviu_79, care se aranjeaza mai bine decat husele.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                @andrei: Sa vad, mai este pana ma hotarasc ce voi face. Dar voi tine cont de sfatul tau, e o idee buna. Apropo: cat e de usor de schimbat tapiteria? Ma refer la volumul de munca....

                @pacco: in februarie, de la Lepsa la Slanic, primul meu drum pe zapada... Am avut norocul sa nu am nici lanturi si nici cauciucuri de iarna macar..... Dar a fost o experienta de neuitat, care m-a facut sa-mi schimb parerea despre Logan si sa renunt de tot la ideile de a o schimba cu un sh de pe afara.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=danielliviu;128223]Sa incep asa:
                  Visul meu a fost sa am masina. Si cand am reusit, am luat-o. Nu am vrut sh, am vrut o masina noua de maxim 8500 eur. Am ales din toaa oferta din 2006 Logan-ul.
                  Am vrut alba, am cautat (in perioada cu REMAT-ul dar si concediul de la Dacia) si am gasit tocmai la Constanta. Asa ca m-am dus si am luat-o la sfarsitul lui iulie 2006.
                  Din prima zi am lasat-o cu farurile aprinse (2 zile) si am omorat bateria. Apoi a avut aripa din spate zgariata (nu eu). S-a reparat pe casco.
                  Pentru ca nu am avut permis pana in ianuarie 2007, rodajul l-a facut cumnatu' si socru'.
                  Cand m-am urcat la volanul ei avea deja 3500km. Dar nu imi pare rau. Chiar ma bucur ca a avut parte de un rodaj foarte bun - la drum lung.
                  A avut si bara din fata schimbata - am crapat-o putin de un damb de pamant. Vara trecuta am gasit-o cu portiera dreapta spate lovita... De-abia acum am reusit sa o repar.

                  Descriere:
                  Logan laureate Plus 1,4 MPI, alb. Dotari: geamuri electrice fata/spate, oglinzi electrice incalzite, AC, ABS, sistem audio stock - HU philips 4 boxe Blaupunkt.

                  Dupa ce a iesit din garantie, am inceput cu modificarile:
                  - Filtru de aer (sub capota) - schimbat la 2-3 luni, vara. Iarna il scot.
                  - Cheder suplimentar sub capota.
                  - Incalzire / racire pentru locurile din spate (NU am cumparat kit-ul gata facut, am mesterit singur)
                  - pornire automata a stergatoarelor la spritare
                  - In urma reviziei in afara retelei Dacia, a primit bujii, filtru ulei si filtru aer
                  -


                  sper ca esti din Brasov ca am mare nevoie de unele lucruri utile pe care leai facut. Daca vrei vezi modif.Mele la my ride (pag1 post2 cum modifici ieftin si cu gust)

                  Comment


                  • #10
                    Daca ai putea sa ne explici si noua cum e cu incalzirea locurilor din spate... Sunt mai multi aici care asteapta
                    Cristi_Xp
                    Administrator
                    Last edited by Cristi_Xp; 6 June 2008, 03:55.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sinx View Post
                      Daca ai putea sa ne explici si noua cum e cu incalzirea locurilor din spate... Sunt mai multi aici care asteapta
                      sper sa fie asa (am vazut ceva poze pe undeva)
                      se trag de la incalzirea fata 2-a tuburi flexibile sau fixe pe forma consolei centrale(cea cu frana de mana) . Ele vor ajunge sub scaunele fata. Atat de simplu.DAR cine stie poate loganul are 2 gauri facute ptr asta?? Eu unu nici nu am stat in spate in logan...Asa ca...Nu prea ma intereseaza incalzirea in spate dar ....Nu e o idee deloc rea

                      Comment


                      • #12
                        Am vrut aseara sa incep, dar mi-a picat netul acasa. Acum sunt la munca, dar voi incerca sa vad daca am timp.
                        Oricum, nu va las sa asteptati prea mult.
                        ....Si scrie clar ca sunt din Galati. Dar raspund si pe mess la intrebari.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • #14
                          Si aici am pus tutorialul pentru incalzirea in spate.....

                          http://www.loganclub.ro/forum/cum_mi...087#post129087
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #15
                            Inca o noutate: am schimbat filtrul de praf de sub capota (gaura de admisie) cu filtru de praf/polen de habitaclu. Nu se vede nimic, nu stie nimeni ca ai ceva acolo, dar isi face treaba. Sper sal testez saptamana asta pe niste drumuri cu mult praf, sa vedem cum se comporta.
                            GL-22-TOF

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google