My Ride ! B - 29 - TmT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pacat de masini si mai ales pacat de Golf-ul ala , da masina la cine nu merita.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #62
      Imi pare rau pentru incident
      Bine ca nu ai patit tu ceva grav ca masina se repara
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

      Comment


      • #63
        Originally posted by andrei_mircea View Post
        Ghinion, asta este. Si uite asa creste RCA-ul. Se mai intreaba astia ca de ce sunt preturile cu patru cifre....
        Opelul ala e zdrente, aripa dr spate e deplasata, nici golfu nu sta asa bine. Tu ai scapat cel mai ieftin ca sa zic asa, insa pe sub bara aia, ai panoul acordeon.
        Opelul e nasol rau. Aripa,usi deplasate. Nu se mai deschide nimic pe partea dreapta. Stalpul central a fost mutat 3/4 cm. Sunt curios daca e dauna totala. O sa iau legatura cu soferul zilele urmatoare.
        Originally posted by prometheus View Post
        Pacat de masini si mai ales pacat de Golf-ul ala , da masina la cine nu merita.
        Pacat de masina. Dar merita mai mult soferul golfului,in afara de o amenda de 200 lei in 48h.
        Originally posted by TVM View Post
        Imi pare rau pentru incident
        Bine ca nu ai patit tu ceva grav ca masina se repara
        Cateva dureri de gât minore. In rest toti suntem ok.

        Sent from my ZP1000 using Tapatalk
        My Ride ! B - 29 - TmT

        Comment


        • #64
          Vesti noi.

          Masina a stat in service Auto K9 2 zile. In acest interval a fost schimbata bara spate ( ei spun ca au pus bara OEM, nu prea pare ) a fost inlocuit un suport de la evacuare, carenajul rotii stanga spate si, pe sub bara au indreptat panoul din metal. Se vede pe sub bara o vopsea neagra cauciucata. Acolo au indreptat acel panou ? Nu trebuia schimbat ?
          Totul este in regula acum. Destul de amabili cei de la auto k9. Masina a fost spalata interior-exterior de acestia.

          P.S : Am luat legatura cu soferul Opelului Astra din spatele meu. Cand a fost la asigurator, i-au evaluat masina la 7.000 lei, la prima constatare la ochi pagubele au fost evaluate la 8.000 lei. Nu au vrut sa inainteze dosarul de dauna pana nu obtin declaratiile noastre de la politia rutiera. Lucru ciudat pentru mine... Cel mai probabil masina v-a fi dauna totala.
          Attached Files
          My Ride ! B - 29 - TmT

          Comment


          • #65
            panoul acela se numeste fusta si normal se schimba la cum este data acea vopsea "cu pensula " nu se stie ce este pe sub ea acum depinde foarte mult cum ia dat asiguratorul schimbare sau reparare si ce suma a fost alocata ?
            asta poti cere sa vezi hartiile, devizul, cat despre bara o sa vezi tu la prima agatare sau lovire daca este de origine sau nu daca se sparge ca sticla este aftermarket
            pe interior cum este ,prin portbagaj
            eu cand am facut masina am plecat de la o tamponare cu un opel mi-a intrat in spate si mi-a indoit fusta carligul ,capota portbagaj un pic pentru asta asiguratorul a facut deviz de 2100lei la service sau in regie proprie 17oolei deci am decis sa o fac in regie proprie si de banii aia mi-am luat bara fata+spate sh de origine faruri, proiectoare, grile bara fata, carenaj fata stanga, cuie usi , lupe si ange eyes , si uite asa am refacut toata masina cu inca vreo 5000lei
            Last edited by ioniy; 24 February 2015, 23:25.

            Comment


            • #66
              Andrei.TMT -> am avut si eu masina lovita in spate, de o duba Fiat, pe vremea cand aveam numerele rosii, luata de 2luni de la Cobalcescu. S-a intamplat asta e, insa in service, doreii aia n-au taiat nimic, au indreptat chiar foarte bine, n-am lufturi intre capota portbagajului si bara. E totul OK. Insa panoul a fost lasat de izbeliste, indreptat si tras mastic cu kilogramul. Bineinteles ca in timp a ruginit pe sub mastic. Am luat eu totul la mana, si am lucrat ceva ca sa scot rugina. Am respectat indicatiile unui bun meserias, am bagat tot felu de acizi anti corozivi, mastic, grund industrial, si vopsea cauciucata. Odata pe an, dau bara jos si inspectez. De vre-o 4 ani, e totul ok.
              Ar trebui sa dai bara jos sa vezi, cam in ce stadiul e lucrarea facuta.

              ioniy - Aaa.. eu unul n-am inteles) de la 1700lei cat ti-au dat aia sa ti-o faci in regie proprie, tu ai folosit banii pentru alte chestii!? Pe langa asta, de la 1700 primiti ai mai bagat tu diferenta pana la 5000lei? TARE
              -Daca ar sta asiguratorii cu ochii pe forum-uri, garantez ca am sta cu masinile bubuite. Mai bine tineai vorba pentru tine.
              Last edited by andrei_mircea; 25 February 2015, 02:52.
              My turbo lag, give your MPI, a chance

              Comment


              • #67
                Apasa pe marginea barii si vezi daca este flexibila. Daca se indoaie usor si revine la loc, este originala insa daca opune rezistenta si este "tare" atunci nu este originala. Mie imi pare a fi neoriginala din poze, pare "trasa" asa ciudat...
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #68
                  Am apăsat pe bara mea, și imediat după am apăsat e bara lui gaboneygg, părea lafel de flexibilă. (a lui este originala). Când se încălzește puțin afara, o sa dau bara jos sa vad ce e pe sub ea. Oricum, am semnat preluarea mașinii, nu cred ca se mai poate face ceva.
                  My Ride ! B - 29 - TmT

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by andrei_mircea View Post
                    Andrei.TMT -> am avut si eu masina lovita in spate, de o duba Fiat, pe vremea cand aveam numerele rosii, luata de 2luni de la Cobalcescu. S-a intamplat asta e, insa in service, doreii aia n-au taiat nimic, au indreptat chiar foarte bine, n-am lufturi intre capota portbagajului si bara. E totul OK. Insa panoul a fost lasat de izbeliste, indreptat si tras mastic cu kilogramul. Bineinteles ca in timp a ruginit pe sub mastic. Am luat eu totul la mana, si am lucrat ceva ca sa scot rugina. Am respectat indicatiile unui bun meserias, am bagat tot felu de acizi anti corozivi, mastic, grund industrial, si vopsea cauciucata. Odata pe an, dau bara jos si inspectez. De vre-o 4 ani, e totul ok.
                    Ar trebui sa dai bara jos sa vezi, cam in ce stadiul e lucrarea facuta.

                    ioniy - Aaa.. eu unul n-am inteles) de la 1700lei cat ti-au dat aia sa ti-o faci in regie proprie, tu ai folosit banii pentru alte chestii!? Pe langa asta, de la 1700 primiti ai mai bagat tu diferenta pana la 5000lei? TARE
                    -Daca ar sta asiguratorii cu ochii pe forum-uri, garantez ca am sta cu masinile bubuite. Mai bine tineai vorba pentru tine.
                    este clar...... chiar nu ai inteles

                    Comment


                    • #70
                      De astazi ( 122,5xx km ) merg ieftin
                      Am montat la Andrei GPL o instalatie tomasetto stag4qbox (suna cam pompos) cu rezervor toroidal 52l. Injectoarele sunt ACW01 ( cica ar fi bunicele ).
                      Ca prima impresie, masina e aproape lafel de fasneata. Sunt multumit dupa primii km. Astept sa vad cum se comporta la drum lung. Montajul a durat aproximativ 2h. Echipa foarte ordonata. Fiecare om stia exact ce are de facut. Cu ocazia asta recomand ANDREI GPL.

                      In urma cu 1000 km s-au schimbat discuri (259mm) si placute Ferodo Premier si uleiul Mobil 10w40.
                      My Ride ! B - 29 - TmT

                      Comment


                      • #71
                        Sa stăpânești sănătos instalația și la câți mai multi km cu 2 lei ))

                        Trimis de pe al meu Oneplus One folosind Tapatalk
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Bravo!!! E ceva esential in Bucurestiul asta aglomerat !!!


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic
                          The MVP

                          Comment


                          • #73
                            Mulțumesc. Am condus vreo 3 loganuri cu gpl și mi se păreau puturoase rău. La a mea, nu se simte nici o diferență.
                            Dimineața am plecat pe benzina, ma gândeam ca simt ceva cand trece singura pe gaz. Absolut nimic.
                            Sunt foarte incantat de comportamentul mașinii cu aceasta instalatie.

                            Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
                            My Ride ! B - 29 - TmT

                            Comment


                            • #74
                              cat a costat?

                              Comment


                              • #75
                                pe langa intrebarea cat a costat, mai este intrebarea in cati km iti amortizezi investitia, avand in vedere ca consumul pe gaz este mai mare decat pe benzina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google