Stingere Martor Catalizator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stingere Martor Catalizator

    Salut...nu am gasit un topic asemanator...daca exista scuze..
    Am un logan 1.4 gpl fara catalizator...cum fac sa sting martorul?
    Cand am luat masina era aprins...am fost la cineva si l-a stins...de vreo luna s-a aprins iar....
    Cu ddt nu reusesc sa il sting...dau stergere si degeaba...
    Stie cineva cum sa fac sa il sting?
    Cativa pasi cu ddt sau alte programe?
    Sau altceva....
    Ms

  • #2
    daca nu ai catalizator poti sa o stergi de cate ori vrei ca tot apare . Trebuie rescris softul ca sa anuleze sonda 2a .
    Last edited by Cristi_Xp; 24 June 2011, 21:45.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      si ma poti ajuta? sau am vazut ca pot face ceva sa o 'mint'...
      daca nu zimi te rog cum o sterg...o sterg de fiecare data cand se aprinde...

      Comment


      • #4
        pai cu softul de diagnoza stergi eroarea , asa se stinge .
        De mintit se poate doar din soft ,sa se anuleze sonda 2a .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          sau sa ii dai o tensiune de 410 mV pe a doua sonda. Si asa va crede ca merge relativ cum trebuie.

          Comment


          • #6
            simplu...scoti ledul de pe placa
            My ride

            Comment


            • #7
              ledul nu il scot....
              spuneti si voi mai cu detalii cum se face...cum o mint din soft (pasii cu ddt) sau cum o sterg cu dtt...tot pasi
              si cum ii dau 410 mV...
              sa stim si noi cum facem

              Comment


              • #8
                trebuie resoftat , nu ai nicio treaba cu DDT .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  ok, atunci cum ii dau 410mv?

                  Comment


                  • #10
                    nu sunt electronist, dar nu cred ar fi foarte dificil sa se conceapa un circuit care sa aibe 410mV la iesire. Identifici apoi firele de pe sonda si gata. Ti-am recomandat solutia asta pentru ca asta ii tensiunea pe care o asteapta la mers stabilizat. In frana de motor ar trebui sa fie 0 iar in acceleratie peste 800 mV. Am mai citit si eu pe undeva de solutia asta si jucandu-ma cu DDT-ul si observand valorile, poate merge si nu te costa mult sa incerci.

                    Comment


                    • #11
                      peobabil merge cu o rezistenta de cativa ko...o sa incerc cu aparatul de masira...alta solutie nu stie nimeni?

                      Comment


                      • #12
                        am pus catalizator pe el dar tot nu se stinge, ce sa ii fac?

                        Comment


                        • #13
                          nu stie nimeni? sau tineti pentru voi...

                          Comment


                          • #14
                            daca l-ai pus la loc...cred ca merge stearsa eroare si isi revine
                            sigpic
                            "BRABUS" STYLE

                            Comment


                            • #15
                              @firiss, e bine ca esti ecologist si ai repus catalizatorul, daca ai DDT, dai pe la mine si iti arat cum sa stergi singur si vedem si ce are exact, din cate inteleg te-ai legat de catalizator degeaba sau nu ai sters eroarea inca. Solutia cu electronica nu este cea mai simpla, deoarece valorile pe cea de-a doua sonda lambda trebuie sa reflecte media valorilor primei sonde, cu o mica intarziere, plus ca in mers, cand isi face testul catalizatorului, se poate "prinde" ca e ceva in neregula. Solutia este din dezactivarea ei ca la solenza, sau pe incercate exista o solutie pur mecanica realizabila pe evacuare, care mi s-a confirmat la un RAV4.
                              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google