Reglaj Culbutori Logan 1.4 Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    @ibuzescu da-mi voie sa te contrazic. Teoretic era bine mai devreme, practic e bine si acum.
    @B-64-MVP ai grija ca dl. Ibuzescu iti schimba motorul daca-ti face reglajul respectiv. . O sa ai impresia ca ai alt motor, atat la modul in care merge cat si la consum o sa constati diferente in bine. Recomand reglajul respectiv, iar dl. Ibuzescu chiar se pricepe la asta si se pricepe foarte bine. Succes.

    Comment


    • #77
      Buna ziua.
      Acum 3 plinuri de gpl am montat o instalatie Landi Renzo pe un Logan 1,4.
      Dupa 2 plinuri aprox 1000 km am inceput sa aud un zgomot usor de tacheti la relanti cand accelerez usor.
      Am 180 k km cu masina si nu am reglat culbutorii niciodata fiindca motorul mergea bine si nu se auzea nimic strain.
      Trage foarte bine,porneste foarte bine si la relanti merge rotund.
      Intrebarea mea este,motorul isi schimba mersul dupa montarea instalatiei gpl?
      Adica acel sunet usor de tacheti poate sa fie din cauza gazului?
      Eu am schimbat uleiul si am pus 10w40 Elf.
      Poate sa fie de la ulei?
      Inainte foloseam 10w40Castrol si nu se auzea nimic.

      Comment


      • #78
        Poate auzi injectoarele de gpl.

        Comment


        • #79
          Salutare, la motorul 0,9 pe gpl tot la fel se regleaza culbutorii ? La cati km de la montarea gpl aftermarket

          Comment


          • #80
            Originally posted by nooxy View Post
            Poate auzi injectoarele de gpl.
            Cred,ca pe benzina nu se aud.
            Nu stiam ca trebuie sa se auda.
            Important e ca functioneaza bine si are mai putere decat benzina.Am mers 500 km cu 40 l de gaz 80% in afara cu 80 90 rar 100 si restul in oras.
            Sper sa mi scot banii pe ea intr un an jumate fara sa bag banii in ea.
            Mersi de raspuns.

            Comment


            • #81
              salutare, la 1.6 16v si cele noi 0.9 tce, 1.2 tce, etc sunt hidraulici nu se regleaza ;)

              Comment


              • #82
                Buna ziua! Am un logan 2009, 1.6MPi, cumparat acum 4luni care are 48000km (sau atat scrie pe bord) dintre care 8000km facuti pe GPL. Cateodata se opreste in mers, de cele mai multe ori nu porneste cand e motorul cald. Credeti ca este problema la culbutori si trebuiesc reglati?
                Credeti ca are vreo legatura faptul ca temperatura apei ajunge la 6-9 liniute cu acesti culbutori?

                Comment


                • #83
                  salutare

                  vin si eu cu experienta personala privind operatia de reglare culbutori
                  am un logan 1.6 MPI, 2008, bagat pe gaz in septembrie 2016 (avea 67.000km)
                  am facut reglajul la culbutori prin luna mai 2018, aveam aprox 100.000 km (deci a mers 30.000+ pe gaz).
                  pana sa fac reglajul am constatat urmatoarele aspecte negative in functionarea motorului:
                  1. prezenta vibratii deranjante la relanti (se simteau ca o suprapunere periodica cu mersul motorului)
                  2. consuma ulei (in ultimul an, pana sa fac reglajul, am consumat cam 1 litru ulei la 15k, folosesc elf 5w30)

                  dupa efectuarea reglajului (am apelat la un mecanic priceput, 60 lei) au disparut problemele de mai sus (am verificat periodic si uleiul, nici urma de consum).
                  ma declar multumit de rezultat, motorul toarce acum si cu sguranta voi repeta operatiunea la 30k

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by ravjohn View Post
                    Buna ziua! Am un logan 2009, 1.6MPi, cumparat acum 4luni care are 48000km (sau atat scrie pe bord) dintre care 8000km facuti pe GPL. Cateodata se opreste in mers, de cele mai multe ori nu porneste cand e motorul cald. Credeti ca este problema la culbutori si trebuiesc reglati?
                    Credeti ca are vreo legatura faptul ca temperatura apei ajunge la 6-9 liniute cu acesti culbutori?
                    iti dai seama ca nu are 48 k,in prima faza curata senzorul de turatie,eventual il schimbi,ai masa insuficienta de se ridica temperatura ori termostat defect ori sonda temperatura,NU lasa masina asa,si DA se recomanda si un reglaz culbutori mai ales ca esti pe gpl

                    Comment


                    • #85
                      Salutare, ieri a fost domnul ibuzescu si la mine pentru a regla culbutori la un Logan 1.4 mpi din 2006 cu 135.000 din care doar 10.000 pe GPL, la masina pana la 125.000 a mai fost facut doar un reglaj la culbutori, domnul ibuzescu a venit la ora stabilita acasa, a executat lucrarea cu foarte mare atentie si foarte meticulos, acum masina are alta pornire, si alta putere se simte o diferenta enorma sesizabila, inainte motorul la relanti tremura foarte rau acum a disparut complet acest simptom. Multumesc mult domnule ibuzescu. Recomand cu toata increderea!

                      Comment


                      • #86
                        In ultima vreme aveam ceva probleme la rece- motorul dadea sa se opreasca (pana ajungea la temperatura de regim) si avea ceva intreruperi la relanti sesizabile si enervante.
                        Am incercat mai multe variante printre care bujii si fise noi, insa nu se schimba nimic in bine. Am ales atunci sa incerc sa fac regaljul culbutorilor si am gasit solutia la problema mea.
                        Reglaju propriu-zis (daca ai ceva cunostiinte mecanice ) e foarte simplu de realizat- o placere de mestereala.
                        Dupa ce am terminat reglajul si am inlocuit si garnitura de la capac, am fost foarte multumit de rezultat. Masina merge mult mai bine si se infige foarte bine.

                        Comment


                        • #87
                          Buna ziua! Cine ma poate ajuta cu un număr de telefon a domnului IBuzescu?
                          Am nevoie de un reglaj culbutori la un Logan 1.4Mpi cu GPL. Mulțumesc.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google