Logan II - Direct Cu GPL Sau Sa Cateva Mii De Km Pe Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by kissfm View Post
    Asta am zis si eu, ca am intrebat veteranii, nu pe cei care "au auzit"

    Pentru ca si eu am auzit destule.

    fara suparare!
    Hai sa iti raspund eu ca fiind un amarat inamic...

    parca anu trecut vroiai sa iti iei masina de 2500 de euro, anu asta ai mai facut un topic cu masina SH de 3500 de euro sau 4000..
    Acum vrei logan II cu gpl pe el ...

    Nici tu nu sti ce vrei, cred ca deschizi topicurile astea ca sa te afli in treaba sau nu ai cu cine sa vorbesti pe messenger.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Nu inteleg care e problema ta... Cumpar cand si ce vreau, daca vrei sa ajuti cu un sfat - multumesc, daca nu - fiecare face ce vrea cu banii lui.

      Comment


      • #18
        Originally posted by kissfm View Post
        Ma bate gandul la un Logan II GPL versiune Laureate.

        Ce spuneti, mersul pe GPL in primii x mii km ar dauna motorului??
        adica 1.2 16 v. nu dauneaza motorului si oricum ai garantie daca il iei nou. altceva ce ar mai fi de spus ? se poate inchide ?
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #19
          Nu dauneaza, iar la fiecare pornire primele cateva minute merge pe benzina, deci pica aia cu 100-200 km pe benzina la 1000 sau cine stie cat pe gaz. Merge ok si pe gaz, dar cam tragi de el. Ia 0,9Tce daca vrei sa faci o treaba.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Revenind on-topic...Intradevar la cateva zeci de mii de km de mers doar gpl este nevoie sa mergi vreo suta de km si pe gaz.
            Cei de la servisul gpl mi-au explicat ca cele 2 uch-uri (cel de gaz si cel de pe masina) ar incepe sa-si transmita parametrii de functionare unul la celalalt cand in mod normal doar uch-ul de gaz ar avea voie sa preia parametrii de la cel de pe masina.
            Mai clar nu am cum sa fiu pt asa mi s-a explicat cand am mers la ei cu problema asta (imi mergea foarte rau pe gaz)
            Insa ma repet trebuie sa faci cateva zeci de mii de km doar pe gpl (peste 50 000 km)
            Si desi pornirea o faci pe benzina si abia apoi treci pe gpl mersul la relantiu nu e suficient pt uch-ul de benzina trebuie obligatoriu sa mearga in sarcina pt a obtine parametrii necesari care sa-i transmita apoi la uch de gpl

            Comment


            • #21
              Cand spui UCH cred ca te referi la ECU.

              ECU gaz copiaza ECU benzina iar ECU benzina se adapteaza doar conform informatiilor primite de la senzori. ECU benzina nu primeste nimic din ECU GPL

              Cat despre mersul pe gaz la cateva zeci de mii de km mersi pe GPL...cred ca te referi la mersul pe banzina cateva sute de km.

              O instalatie GPL reglata corect nu are voie sa deregleze ECU benzina. Punct

              Comment


              • #22
                La masinile noi, de generatie noua si euro 5 nu mai exista trecutul pe gaz, trece singura si fara alte chestii. Important este sa ai ceva benzina in rezervor si gaz in butelie, restul face calculatorul de gaz. Butonul de trecere de pe una pe cealalta nu ai de ce sa il atingi.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  @alessandro-da scuze de greseala pe benzina voiam sa spun dar mi-a scapat.
                  Cat despre reglajul instalatiei nu stiu ce sa spun...stiu doar ce am patit eu-nu stiu cine o fi de vina insa mi s-a spus ca nu sunt singurul care am patit asta-ca imi mergea neregulat pe gpl si dupa ce am mers vreo suta km pe benzina si-a revenit miraculos.

                  Comment


                  • #24
                    La varianta GPL din fabrica, butelia se afla in portbagaj, sau e toroidala si sta in locul rotii de rezerva?
                    Daca e in portbagaj, bancheta fractionabila nu-si mai are sensul.

                    Comment


                    • #25
                      La varianta pe gaz butelia este pusa in locul rotii de rezerva - iar masina are chit de pana in loc de roata de rezerva.
                      Restul - constructiv - este la fel.
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google