Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ok. M-ai convins.
    sapt viitoare o sa merg la reprezentanta.

    Comment


    • #62
      Originally posted by MihaiiahiM View Post
      Eu zic sa te duci cat mai repede, asta pana nu gasesc ei o rezolvare "a la romanica", mai bine te duci si le spui treaba, ca pana vine caseta de directie mai dureaza ceva, la mine la 2 pasi de uzina au durat 3 saptamani pana a venit caseta.
      SI in tot timpul asta , masina a fost imobilizata in service?

      Comment


      • #63
        Nu. Masina a fost la mine si am mers cu ea, numai ca simteam acea bataie in coloana de directie plus ca se auzea. De, te cam doare burta cand vezi ca ai masina noua si bate ceva la ea.
        sigpic

        Comment


        • #64
          Astazi am fost sunat de la vocea clientului - problema cu semnalizatorul cu impuls - nu mi-a s-a spus nimic concret decat ca sunt rugat sa merg la o reprezentanta Dacia pentru a le prezenta situatia constatata de mine urmand ca ei sa transmita disfunctionalitatea sesizata catre departamentul tehnic.
          Neavand dealer Dacia in Fagaras le-am spus celor de la Vocea Clientului ca am sa merg la dealer cu prima ocazie cu care voi avea drum spre Brasov. ... Sa vedem ce va iesi si dupa aceea; oricum eu zic ca nu ar fi rau ca toti cei care aveti in cartea tehnica aceasta detaliera sa sesizati si voi acest aspect catre vocea clientului.
          In plus astazi am inceput sa sesizez ceva mai acut o trepidatie cam enervanta atunci cand parchez masina; parcarea o fac cu fata din lateral dreapta; am constatat astfel ca la bracarea rotilor la maxim si demarare inceata si lina masina tremura cam mult.
          Dupa mine ar fi simtoma de ambreaj - volant ... astept sa vad ce se intampla pana mai la vara dupa care mergem la serice daca ecazul.
          Ceea ce simt eu nu seamana deloc cu ce au patit Mihai si ceilalti colegi la care s-a schimbat caseta de directie ... dar ramane de vazut.
          Merci
          sigpic
          This is My Ride!
          !Visit and enjoy!

          Comment


          • #65
            e cam normal sa tremure daca rotile sunt bracate la maxim, deoarece cam fortezi pompa de servo.

            Comment


            • #66
              pai asta am zis si eu ...da parca are momente cand face prea tare ... ramane de vazut in timp ... Merci
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • #67
                Originally posted by M.FLORIN View Post
                Astazi am fost sunat de la vocea clientului - problema cu semnalizatorul cu impuls - nu mi-a s-a spus nimic concret decat ca sunt rugat sa merg la o reprezentanta Dacia pentru a le prezenta situatia constatata de mine urmand ca ei sa transmita disfunctionalitatea sesizata catre departamentul tehnic.
                Neavand dealer Dacia in Fagaras le-am spus celor de la Vocea Clientului ca am sa merg la dealer cu prima ocazie cu care voi avea drum spre Brasov. ... Sa vedem ce va iesi si dupa aceea; oricum eu zic ca nu ar fi rau ca toti cei care aveti in cartea tehnica aceasta detaliera sa sesizati si voi acest aspect catre vocea clientului.
                In plus astazi am inceput sa sesizez ceva mai acut o trepidatie cam enervanta atunci cand parchez masina; parcarea o fac cu fata din lateral dreapta; am constatat astfel ca la bracarea rotilor la maxim si demarare inceata si lina masina tremura cam mult.
                Dupa mine ar fi simtoma de ambreaj - volant ... astept sa vad ce se intampla pana mai la vara dupa care mergem la serice daca ecazul.
                Ceea ce simt eu nu seamana deloc cu ce au patit Mihai si ceilalti colegi la care s-a schimbat caseta de directie ... dar ramane de vazut.
                Merci
                simptomul asta cu rotile virate si tremurat la parcare l-am avut si eu 1.4 .am fost la un mecanic inainte de Paste si a uns ceva pe la pivoti, a strans niste suruburi pe la tamponul de la cv si a facut unghiul de fuga. acum nu mai face, dar sunt curios cat tine

                Comment


                • #68
                  Originally posted by M.FLORIN View Post
                  Astazi am fost sunat de la vocea clientului - problema cu semnalizatorul cu impuls - nu mi-a s-a spus nimic concret decat ca sunt rugat sa merg la o reprezentanta Dacia pentru a le prezenta situatia constatata de mine urmand ca ei sa transmita disfunctionalitatea sesizata catre departamentul tehnic.
                  Neavand dealer Dacia in Fagaras le-am spus celor de la Vocea Clientului ca am sa merg la dealer cu prima ocazie cu care voi avea drum spre Brasov. ... Sa vedem ce va iesi si dupa aceea; oricum eu zic ca nu ar fi rau ca toti cei care aveti in cartea tehnica aceasta detaliera sa sesizati si voi acest aspect catre vocea clientului.
                  In plus astazi am inceput sa sesizez ceva mai acut o trepidatie cam enervanta atunci cand parchez masina; parcarea o fac cu fata din lateral dreapta; am constatat astfel ca la bracarea rotilor la maxim si demarare inceata si lina masina tremura cam mult.
                  Dupa mine ar fi simtoma de ambreaj - volant ... astept sa vad ce se intampla pana mai la vara dupa care mergem la serice daca ecazul.
                  Ceea ce simt eu nu seamana deloc cu ce au patit Mihai si ceilalti colegi la care s-a schimbat caseta de directie ... dar ramane de vazut.
                  Merci
                  Eu am Ph2 si in cartea tehnica am rubrica pentru CV automata dar mi-au spus cutie manuala, oare sa-i sun si eu!?

                  Comment


                  • #69
                    Intrucat consider injusta afirmatia ta - si ma opresc aici pentru ca bunul simt nu imi permite sa merg mai departe - il rog pe colegul vitriol care mi-a dat un galben tot pentru ironii/atac la persoana sa aplice legea cea dreapta si in cazul de fata.

                    Ca sa dau si un raspuns ... probabil ca in manualul tau scrie tot pe acolo pe undeva ceva de genul "valabil pentru modelele dotate cu asa ceva" ...
                    Multumesc anticipat si astept cu nerabdare decizia corecta a colegului mai sus amintit.

                    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                    sigpic
                    This is My Ride!
                    !Visit and enjoy!

                    Comment


                    • #70
                      astazi am fost la service, sa prezint problema cu lovitura in coloana de directie.
                      Si ghici faza, sa raman prost in fata mecanicului. nu mai batea. nu se simtea deloc.
                      Am ajuns acasa, si iar am simtit-o cateodata.
                      Am zis cand se simte clar, si face tot timpul o sa merg la ei.


                      M.FLORIN - ce intelegi prin semnalizator prin impuls?

                      Comment


                      • #71
                        semnalizator prin impuls = semnalizare tip autostrada. Apesi putin maneta, o eliberezi iar lampile de semnalizare mai clipesc de 3 ori. Asta scrie si in manual
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #72
                          okey. multumesc pentru raspuns. Nici la loganul meu nu are asa ceva. Am incercat.

                          Comment


                          • #73
                            la mine clipeste doar o singura data! sau cat tin de el, inainte de a trece peste clikul care tine semnalizat! dar de 3 ori....nici gand

                            Comment


                            • #74
                              Asa e la toti ... doar ca in manual scrie altceva. Poti sa faci si tu o sesizare la vocea clientului.

                              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                              sigpic
                              This is My Ride!
                              !Visit and enjoy!

                              Comment


                              • #75
                                probabil semnalizatorul prin impuls este ca si CV automata sau blocarea usilor (din fabrica) la o anumita viteza...
                                valabil pentru modelele dotate cu asa ceva
                                .
                                M.FLORIN, sa stii ca in cartile tehnice se gasesc si specificatii despre incalzirea in scaune, nu am intalnit inca Logan cu asa ceva din fabrica, scuze pentru atacul la persoana.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google