Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calitatile unui anumit sort de benzina nu se poate determina "organoleptic" . Dinamica unui automobil este dictata si de alti factori , nu doar de calitatea benzinei . Cifra octanica nu spune nimic despre compozitia benzinei , despre puterea calorica , despre fractiunile volatile , etc. Ori aceste elemente dicteaza comportamentul motorului . Cifra octanica ridicata este folosita mai ales la motoarele cu raport de compresie mare pentru a preveni detonatiile si a nu lua-o "pe diesel" , atat . Mai mult , fiindca se vinde mai putin , benzina cu cifra octanica ridicata poate avea putere calorica redusa datorita evaporarii fractiunilor volatile in tancurile statiilor si de aici o dinamica mai slaba.

    Comment


    • De asta foloseam co 95 cu aditiv millers, si sincer, rezultatul era cam la fel ca, cu co 98 sau mai sus. De obicei pun co 100 doar de la benzinarii aglomerate. La tsi remapat sunt chiar obligat sa pun co ridicat. Si in masina sotiei pun tot 98, ptr ca masina nu merge zilnic, pun de la lukoil, ca se zice ca, carburantul cu co marit are si diversi aditivi, printre care are si proprietatea de a rezista mai bine in timp in rezervor, si corodeaza si mai putin.
      Last edited by mumus; 18 December 2018, 09:20.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • georgstelsib ai dreptate, cititi documentatie si eventual alte forumuri pe care apar aceleasi discutii. Benzina cu cifra octanica mai mare e pentru motoare cu compresie ridicata sau placebo mai scump pentru cei care nu au rabdare sa se documenteze. 90% dintre soferi se vor certa cu tine fara argumente tehnice, afirmand doar ca ei simt chestii si ca aditivarea care ar fi chipurile tehnologie planetara schimba totul...

        Comment


        • Eu la aditiv sau la benzina cu co marit simt clar ca relantiul este super silentios, la putere nu as putea spune ca simt ceva... Si eu am vazut filme, am citit despre benzina multe, si am ajuns la concluzia ca co 100 e cea mai buna varianta ptr tsi, ptr logan 1.4 inca bag petrom sau rompetrol de 95, ca e tot aia, motorul e simplu, nu merita sa bag in el altceva
          Last edited by mumus; 18 December 2018, 09:55.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Ps: din foarte multi aditivi incercati, doar Millers e ok, si nu, nu e placebo... La fel si benzina buna, daca chiar e ce scrie pe eticheta, si nu e indoita cu apa sau nu e de 6 luni in rezervor, sunt diferente. Ca se poate sa iei si clapa, da, asa e.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Mergeți pana consumați aproape toata benzina din rezervor de vreo 5-6 ori cel putin. Puneti pe altcineva sa va alimenteze masina cu 2 sortimente diferite (un tip pe alimentare) și dacă se fiecare data simțiți diferența e o treabă. Eu zic ca nu vei simți diferența... CO e placebo la motoarele noastre...

              Comment


              • La mine se simte la relanti, efectiv masina zici ca e pusa pe Mute . La putere nu prea ai cum sa simti 2-3 cai...
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Problema - infiltratie cu apa pe la suportul de antena

                  Detalii : s-a observat, dupa o ploaie sanatoasa, o ninsoare si o variatie extrema de temperatura ( +15 grade, -15 grade ), ca incepea sa curga apa prin microfunul din plafon. Mai exact, apa se infltra pe sub suport si se prelingea pe surubul de prindere, care este situat fix deasupra microfonului.

                  Solutia :
                  1. Demontat plafoniera
                  2. Demontat microfonul, bagand mana intre planseu plafon si tabla plafon
                  3. Scos piulita-surub a suportului ( cu o cheie de 8, crichet + prelungire de macar 10 cm )
                  4. Scos suportul de pe plafon, pus mastic la gaurile din tabla, cat si pe suport. Ca nota, suportul e cauciucat, dar fara garnitura "suplimentara" intre el si tabla de pe plafon. Cel putin, asta am observat la mine.

                  Ca nota generala, se poate sari peste pasul 1 si se poate incerca demontarea directa a microfonului, insa trebuie sa stii unde sunt clemele si e foarte mare probabilitatea sa crapi/rupi plasticul lui

                  Comment


                  • Originally posted by mumus View Post
                    La mine se simte la relanti, efectiv masina zici ca e pusa pe Mute . La putere nu prea ai cum sa simti 2-3 cai...
                    Total de acord. Se simte si la pornire pe vreme rece la TCe. Incercati Mol Evo 100, nu da putere (nici nu are cum, e imposibil...masina are soft ptr CO 95, deci poti sa-i pui si kerosen ca tot ciorba aia e, ba din contra, iti taie din cuplu ) dar iti porneste mai bine, se aude mai bine si foarte important pentru Tce cel putin, NU MAI "SUGHITA" MOTORUL (problema cu oscilatii la ralanti). Aaa...si consuma mai putin. Testat, cu mol 100 scot vara si 4,1 mixtul la Tce, cu CO 95 mai jos de 4,6 nu arata).
                    Last edited by Amiralul; 18 December 2018, 20:59.

                    Comment


                    • Eu tot bag mol 100 si omv 100 pe rand, si cu mol 100 parca e motorul mai uns, sunetul este mai estompat, iar cu omv sunetul este mai agresiv, motorul suna mai metalic, dar masina trage o idee mai bine, consumul e tot ala cu orice benzina in oras, in exterior merg prea putin, desi acolo se simte diferenta de consum.... Eu pun co 100 doar ptr ca e motoru cu injectie directa, care este recunoscut ptr depuneri... si doresc sa am depuneri mai putine... Si sa nu uit, cu ambele relantiul este super smooth. Cand am bagat lukoil si renou si toledoul sughitau, dar mai ales la toledo nici relantiul nu mai era stabil, dadea sa se innece, sa nu mai zic ca o data nici nu a pornit la prima cheie. De atunci lukoil folosesc doar de 98 si doar in fiat...
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • -4 gr...prima pornire din zi și prima dată când se bâlbâie la pornire, iar turația scade spre zero...nu știu cât. Motorul nu s-a oprit.
                        Logan 0.9 TCe 2018

                        Comment


                        • Mie da sa imi moara cam in fiecare dimineata. Scade turatia spre 0, tremura masina apoi isi revine. Nu e asa de rau, mai rau e ca in zilele astea in treapta a2-a sub 2K RPM se balbaie ca naiba si da in nas in ultimul hal. Probabil o sa o vand daca tot o tine asa si iau una eletrica de oras.

                          PS. O mizerie noul forum "look"

                          Comment


                          • Incearca ce mi-a zis torquemada... Astrapta câteva secunde in plus DUPA stingerea martorilor. Nu stiu de unde a stiut dar a zus bine....

                            Comment


                            • Mda...azi i-am dat mai repede, imediat după ce s-au stins martorii.
                              La tine s-a remediat?! Nu cred că este o problemă de soft.
                              Pe asta cu așteptat câteva secunde o știam de la fiat, inclusiv pe cea cu „să pui contactul de 2-3 ori la temperaturi foarte scăzute„ (parcă scrie și in manual de asta).
                              Logan 0.9 TCe 2018

                              Comment


                              • Originally posted by sebibv View Post
                                Incearca ce mi-a zis torquemada... Astrapta câteva secunde in plus DUPA stingerea martorilor. Nu stiu de unde a stiut dar a zus bine....
                                Mereu las sa se stinga martorii, nu am o problema asa de mare pentru ca nu moare, isi revine. Ce ma enerveaza e ca e foarte balbaita sub 2K (efectiv nu trage si tremura masina). Are 22000 de km...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google