Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by anduvirgil View Post
    0 grade ...iar ne bâlbâim....
    A doua bâlbâire la pornire.
    Din câte imi amintesc nu sunt singurul la care „problema” a apărut după aprox 8k km.
    Foloseste doar benzina MOL....am mai mentionat asta, cine crede bine cine nu, s-o "balbaie".

    Comment


    • Nu are treabă benzina. Mai repede soft + pornire de la punere contact + oprirea anterioara...
      Rămâne de văzut...iarna e la început.
      MOL e la 50 -70km distanță...prefer (numai) Petrom 95...e „lângă” casă.



      Logan 0.9 TCe 2018

      Comment


      • Am avut și eu o balbaire cu mol. Nu stiu sigur dacă am asteptat 5+ secunde după stingerea martorilor. In 27 dec am alimentat cu mol e5 de pe dn1. Azi am văzut ca la benzinăria de unde alimentez de regula au e10. Am întrebat de când au e10 și tipa azis ca ea crede ca din nooembrie.

        Continuati cu petrom... Si nu aveți decât sa va plângeți. Torquemada zicea ca și petrom trece la e10... Poate va fi mai bine.


        Și pentru curiosi... Un drum de 350 km mi-a adys uleiul la "normal".

        Mi-am cumparat un adaptor obd ieftin ca să urmaresc temperatura agentului de racire... Sper sa vina repede.
        Se pare ca tce e la fel de pretentios ca diesel-ul la drumuri scurte.

        Comment


        • sebibv mie cu benzina de 95 de la MOL mi-a consumat mai mult motorul (0,9tce) cu benzina de la Petrom in aceleași condiții am parcurs cu 130km mai mult.

          Comment


          • La mine a pornit fara nicio balbaiala la -15 si - 20 gr C (in zilele cand a fost ger). Acum la -4/-2 gr C iar se balbaie. Cine mai intelege ce se petrece.

            Comment


            • Ai schimbat benzina? Astepti cateva secunde depa stingerea martorilor?

              ​​​​​​@dan
              Nu stiu ce sa zic .. Îmi este imposibil sa reproduc conditii de exploatare identice.

              Comment


              • Si eu folosesc MOL 95 e5 ( Fundeni la avion) si nu mi se balbaie deloc la prima pornire. Am asteptat mereu minim 10 secunde dupa ce se sting martorii. Poate si 15, 20, pana fixez telefonul, camera de bord.

                Originally posted by DannyMC View Post

                Pentru ca Elf 10W40 nu are caracteristicile necesare pentru 0.9 TCe.
                Scuze, dar la mine scrie in manual ca asta se pune. Pe ce te bazezi?

                Comment


                • Originally posted by sebibv View Post
                  Ai schimbat benzina? Astepti cateva secunde depa stingerea martorilor?
                  Nu, benzina a fost aceeasi si la - 20 gr si la -4 gr.
                  Nu astept niciodata, dar niciodata mai multe secunde dupa stingerea martorilor. Nici macar la -20 gr, cand a pornit la sfert de cheiei si a ramas turata la 1200 rpm timp de cateva secunde bune, apoi a scazut la 1000 rpm, apoi la 800 rpm.
                  Asteptarea mai multe secunde nu are niciun efect, dar nicium efect in cazul meu.

                  Comment


                  • iatagan S-a scris de mai multe ori. Cauta sa vezi ce norme cere TCe de la uleiul folosit si daca Elf 10w40le indeplineste!
                    Last edited by DannyMC; 6 days ago.

                    Comment


                    • sebibv in legătură cu benzina (consumul ei) am făcut 2 drumuri Romania -Austria Salzburg în aceleasi condiții (2 persoane +bagaje) ,unul cu benzina mol (distanta parcursa cu 130km mai putin) și altul cu benzina Petrom (am ajuns la destinație). Eu ce sa înțeleg? Ori ma furat Mol-ul ori e proastă benzina și a consumat mai mult.

                      Comment


                      • N-am inteles foarte clar din postul de mai sus care e diferenta de consum dintre cele doua drumuri ?! (130 km parcursi mai mult la dus -fata de intors cu FIX aceeasi cantitate de benzina ???
                        Asta exprimat in litr. de benzina ar face 7 l de benzina la un consum de 5,5 %) Eu nu cred ca e nimic suspect la o astfel de diferenta pe distante relativ mari .
                        Dupa parerea mea 2 drumuri facute intre 2 puncte A si B unul tur si altur retur NU VOR FI NICIODATA in aceleasi conditii asa cum ai spus tu mai sus(chiar cu aceleasi persoane si fix aceasi cantitate de bagaje).Urmatoarele cauze( si nu numai) cumulate pot duce la un consum diferit :
                        1.calitatea benzinei (asa cum ai spus) cumulata eventual si cu o infima diferenta la contorul pompelor .Poate la intors ai alimentat cu benzina occidentala...
                        2.variatii ( minore chiar ) ale conditiilor meteo .Aici ma refer la temperatura (de ex 5grade la dus si 10 la intors...) ,presiune ,viteza si directia vantului ,sosea mai mult sau mai putin uda/umeda/inghetata/cu zapada ,etc
                        3.CONDITIILE DE TRAFIC (aglomeratia de pe sosea / autostrada) categoric diferite la cele 2 drumuri SI PE DISTANTA RELATIV MARE( mai mare de 800 km).Aici ma gandesc ca din orasele din vestul tarii sunt 500 km pana la Viena -de exemplu ,iar de acolo mai faci vreo 300 km pana la Salsburg deci rotund vreo 800-1000
                        Eventual timpi diferiti de stationare cu motorul pornit la semafoare sau punctul de trecere a frontierei cu Ungaria - daca e cazul...
                        PLUS nu ai spus de unde ai plecat din Romania spre Austria si retur .Eu zic ca conteaza : Daca pleci din Timisoara/Arad si mergi direct pe autostrada pana la puncul final si inapoi e o varianta la care consumul nu difera mult relativ la aglomeratia din trafic.Dar daca pleci de exemplu din Craiova atunci pe bucata Craiova-granita cu Ungaria parcursa pe drumuri europene/nationale vor fi diferente de consum ceva mai mari...care se sumeaza cu cele de mai sus...
                        4Alte motive (greu de cuantificat-dar existente) : "greutatea piciorului pe acceleratie/frana" N-ai cum sa spui ca ai mers atat la dus cat si la intors exact n km cu 100 km/h , p km cu 120 km/h , etc si ai franat / redus viteza de fix k ori
                        Cu siguranta se mai gasesc si alte motive...

                        Daca am inteles bine din ce ai spus mai sus , diferenta de cativa ltr. de benzina la tur/retur la o distanta de 800-1000 km nu pare suspecta !
                        Last edited by radiantm; 6 days ago.

                        Comment


                        • Nu are rost sa discutam despre ulei din nou. Concluzia e ca producatorul e idiot....nu?
                          Am mai auzit pe forum discutii legate de dacia oil vs elf și alte bazaconii...
                          Pune fiecare ce vrea in motor.


                          Legat de balbaiala... Atentie ca și mol trece pe e10... Si încă o chestie... Problemele apar intre 5 si minus 5 grade... In rest e perfect.

                          Eu il las naibii de fier... Ca te stresezi cu uleiul și intra un bou in tine și iti face praf masina .

                          Comment


                          • Originally posted by iatagan View Post
                            Si eu folosesc MOL 95 e5 ( Fundeni la avion) si nu mi se balbaie deloc la prima pornire. Am asteptat mereu minim 10 secunde dupa ce se sting martorii. Poate si 15, 20, pana fixez telefonul, camera de bord.
                            Absolut la fel fac si eu si nu am probleme. Eu totusi cred ca depinde de benzina. Mergeam inainte cu OMV si Petrom si se balbaia si vara, efectiv se ineca la prima cheie. Resoftat la 100 CP...am zica ca na, e de la soft. Trei zile a tinut minunea, dupa a inceput iar cu tremuratul. Am inceput de mai bine de un an sa alimentez doar de la Mol si de atunci merge super bine. Asa ca am vrut sa-mi testez teoria ...m-am dus frumos la OMV si am alimentat 48l (deci cu rezervorul "curat") si ce credeti? iar balbaieli...iar am pus Mol si iar merge ceas.

                            Si da...e cat se poate de adevarat, Mol de termina un pic mai repede.De ce? pai ai un turbo lag mult mai mic fata de Petrom....si chestia asta la Tce chiar e sesizabila intre 1800 si 2500 rot/min, mai ales in tr 4. Faceti 60 k km cu Petrom si OMV si dupa inca 30K km cu MOL si va spun sigur ca atunci o sa simtiti diferenta.

                            Comment


                            • 60k km adică 60.000?
                              Unii nu fac kilometrii ăștia în toată viața!

                              Comment


                              • Intradevar masinile cu injectie directa sunt f sensibile la carburant, eu la a mea pot simti doar scadere sau crestere de putere, dar balbaieli doar cu lukoil am avut, chiar cand era masina noua, de atunci nu mai bag lukoil in seat si e totul ok. Eu zic sa nu mai bagati de 95... omv sau mol de 100 si gata, o sa mearga masina frumos.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google