Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by sebibv View Post
    Nu are rost sa discutam despre ulei din nou. Concluzia e ca producatorul e idiot....nu?
    Am mai auzit pe forum discutii legate de dacia oil vs elf și alte bazaconii...
    Pune fiecare ce vrea in motor.


    Legat de balbaiala... Atentie ca și mol trece pe e10... Si încă o chestie... Problemele apar intre 5 si minus 5 grade... In rest e perfect.

    Eu il las naibii de fier... Ca te stresezi cu uleiul și intra un bou in tine și iti face praf masina .


    Pai poate la acea temperatura apa din alcool mai ingheata... si dopuri si asta e... Dar atunci nu numai la tce ar trebui sa fie problema, ci la orice alta marca.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Referitor la benzina

      nu resping teoria celor care pun balbaiala pe seama carburantului, insa atunci cum sa explic faptul ca, mai nou sub -10grC porneste fara nicio balbaiala, iar la 0grC se balbaie/ da sa moara si apoi se corecteaza ? In rezervor a fost aceesi benzina de la OMV + Petrom.
      Parerea mea este ca, mici schimbari in parametrii software ar rezolva balbaielile, indiferent de producatorul carburatului. E clar ca la sub -10grC software aplica o procedura diferita de pornire de nu se produce nicio balbaiala/ ezitare a motorului fata de cea la temp ceva mai ridicate.

      Iarna trecuta am alimentat mai multe plinuri cu benzina de 95 si 100 de la Petrom, Omv, Mol si Rompetrol, iar eu nu am sesizat diferente notabile la pornire (folosesc zilnic masina si am cel putin 2 porniri pe zi).

      Last edited by Cyrusddm; 13 January 2019, 11:59.

      Comment


      • Am zis sa ma abtin dar nu ma lasa tastatura. Masina noua, benzina Rompetrol balbaieli. Benzina Petrom fara balbaieli. Benzina lukoil 98 (la oferta) balbaieli. Benzina Petrom fara balbaieli. Benzina Mol (auzisem ca e buna) balbaieli plus consum marit. Imi e la indemana Petrom si de lene iau numai de la Petrom. Masina merge brici. Cu siguranta nu benzina e cauza problemei (parerea mea).

        Comment


        • Subscriu și eu,benzina de la mol se consuma consuma mai repede (distanta parcursa cu un plin e considerabil mai mica) testat de mai multe ori la drum lung. Alegerea mea e benzina Petrom .

          Comment


          • Interesant cu consumul... Eu nu cred dar vorba aia... Cand mai multi iti spun ca esti beat, te duci sa te culci... Asa ca voi considera ca aveti dreptate. Nu îmi pasa asa mult de consum. Și vreau sa ma tina masina asta cel putin 10 ani fara prwa mukte costuri....

            Comment


            • Nu stiu daca are vreo legatura, dar in reprezentanta am vazut un banner cu Petrom..ceva de genul Dacia recomanda Petrom"..eu merg cu Rompetrol..., am card de debit si il folosesc tocmai pentru ca, dak apare vreo problema ( cu masina sau cu benzina), pot arata ce am folosit..acum eu astept catalizator nou, de la prima prezentare au dat verdictul pentru schimbare pe garantie, eu ma pregatisem sa le arat ce am pus in masina..dar nu a fost nevoie.
              Masina (1.0 SCE) avea 6200 km, a fost stearsa eroarea si astept catalizator nou, acum am cam 6700 km, inca nu a ajuns catalizatorul, nici nu a mai aparut eoare, nici nu balbaie la pornire..o fi buna zeama lui Patriciu..

              Comment


              • Catalizatorul sau filtrul de particule? Masina e de anul trecut, 2018?
                Totuși, din ce cauza s-a dus catalizatorul nu au spus?

                Comment


                • Masina e din lotul 2017, cumparata in nov 2017.
                  Surprinzator, numeni nu a comentat nimic, au lansat comanda de catalizator, au sters eroarea, au spus ca e posibil sa se reaprinda martorul, dar pot circula fara probleme..si am aproape 500 km si nu s- a mai aprins, porneste fara probleme, merge ok..

                  Comment


                  • Din ce știu, începând cu 2018 și benzinarele au filtru de particule , de aia am întrebat dacă are .
                    Poate ai mers subturat cu ea.

                    Comment


                    • Doar benzinarele cu injectie directa au nevoie de filtru de particule! 1.0 SCe nu are injectie directa.

                      Comment


                      • Nu e prima/singura masina, exclus mers subturat..mi-au spus ca se cunoaste problema, dar nu inteleg de ce nu au pe stoc..ca sa nu dureze 2 luni pana vine catalizatorul..

                        Comment


                        • Pentru ca... Bani blocati. Nu ii intereseaza disconfortul clientului dupa ce au incasat banii.

                          Comment


                          • vali2008, cred ca au ceva probleme cu furnizorii. Eu am asteptat 1 saptamana in plus cu masina in service pentru doi suporti de aripa din acelasi motiv, lipsa stoc uzina (masina a fost in service pentru reparatie ca urmare a unui mic accident). O alta cunostinta a asteptat 3 saptamani pana au primit un radiator de A/C pentru schimb din exact acelasi motiv.

                            Cei din service ziceau ca e o perioada atipica acum pe sfarsit de an (probabil si inceput),
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Originally posted by danLaza View Post
                              Subscriu și eu,benzina de la mol se consuma consuma mai repede (distanta parcursa cu un plin e considerabil mai mica)....
                              Am auzit ca benzina neaditivata corespunzator e consumata mai repede. Auzisem ca cineva facea rost de benzina fara aditivii pusi in benzinarii (luata direct din "cisterna") si se bucura ca o ia mai ieftina dar la consum iesea neprofitabil. A zis: "am luat un plin mai ieftin dar nu m-a tinut ca cand am luat de la benzinarie".

                              Comment


                              • Indiferent pe unde m-au dus cei 90 de ponei ai lui Sanderica nu i-am dat decat jaratic de 95 de la Petrom si de preferinta de la cele mai aglomerate statii.
                                In ceea ce priveste balbaielile si opritul uneori la rece rezolvarea, cel putin din punctul meu de vedere, este simpla. Motorul a pornit pana acum intotdeauna "la sfert", indiferent de temperatura exterioara. Balbaielile urmate de oprirea motorului apar doar dupa cateva secunde bune. Nu am stat sa cronometrez dar estimez undeva la patru sau cinci secunde. Este timp mai mult decat suficient pentru piscarea usoara a acceleratiei si mentinerea la o turatie de maxim 2000 rot/min pret de una sau, in cel mai rau caz, doua secunde si acul turometrului nu mai cade sub turatia de ralanti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google