Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by anduvirgil View Post
    0 grade ...iar ne bâlbâim....
    A doua bâlbâire la pornire.
    Din câte imi amintesc nu sunt singurul la care „problema” a apărut după aprox 8k km.
    Foloseste doar benzina MOL....am mai mentionat asta, cine crede bine cine nu, s-o "balbaie".

    Comment


    • Nu are treabă benzina. Mai repede soft + pornire de la punere contact + oprirea anterioara...
      Rămâne de văzut...iarna e la început.
      MOL e la 50 -70km distanță...prefer (numai) Petrom 95...e „lângă” casă.



      Logan 0.9 TCe 2018

      Comment


      • Am avut și eu o balbaire cu mol. Nu stiu sigur dacă am asteptat 5+ secunde după stingerea martorilor. In 27 dec am alimentat cu mol e5 de pe dn1. Azi am văzut ca la benzinăria de unde alimentez de regula au e10. Am întrebat de când au e10 și tipa azis ca ea crede ca din nooembrie.

        Continuati cu petrom... Si nu aveți decât sa va plângeți. Torquemada zicea ca și petrom trece la e10... Poate va fi mai bine.


        Și pentru curiosi... Un drum de 350 km mi-a adys uleiul la "normal".

        Mi-am cumparat un adaptor obd ieftin ca să urmaresc temperatura agentului de racire... Sper sa vina repede.
        Se pare ca tce e la fel de pretentios ca diesel-ul la drumuri scurte.

        Comment


        • sebibv mie cu benzina de 95 de la MOL mi-a consumat mai mult motorul (0,9tce) cu benzina de la Petrom in aceleași condiții am parcurs cu 130km mai mult.

          Comment


          • La mine a pornit fara nicio balbaiala la -15 si - 20 gr C (in zilele cand a fost ger). Acum la -4/-2 gr C iar se balbaie. Cine mai intelege ce se petrece.

            Comment


            • Ai schimbat benzina? Astepti cateva secunde depa stingerea martorilor?

              ​​​​​​@dan
              Nu stiu ce sa zic .. Îmi este imposibil sa reproduc conditii de exploatare identice.

              Comment


              • Si eu folosesc MOL 95 e5 ( Fundeni la avion) si nu mi se balbaie deloc la prima pornire. Am asteptat mereu minim 10 secunde dupa ce se sting martorii. Poate si 15, 20, pana fixez telefonul, camera de bord.

                Originally posted by DannyMC View Post

                Pentru ca Elf 10W40 nu are caracteristicile necesare pentru 0.9 TCe.
                Scuze, dar la mine scrie in manual ca asta se pune. Pe ce te bazezi?

                Comment


                • Originally posted by sebibv View Post
                  Ai schimbat benzina? Astepti cateva secunde depa stingerea martorilor?
                  Nu, benzina a fost aceeasi si la - 20 gr si la -4 gr.
                  Nu astept niciodata, dar niciodata mai multe secunde dupa stingerea martorilor. Nici macar la -20 gr, cand a pornit la sfert de cheiei si a ramas turata la 1200 rpm timp de cateva secunde bune, apoi a scazut la 1000 rpm, apoi la 800 rpm.
                  Asteptarea mai multe secunde nu are niciun efect, dar nicium efect in cazul meu.

                  Comment


                  • iatagan S-a scris de mai multe ori. Cauta sa vezi ce norme cere TCe de la uleiul folosit si daca Elf 10w40le indeplineste!
                    Last edited by DannyMC; 11 January 2019, 11:43.

                    Comment


                    • sebibv in legătură cu benzina (consumul ei) am făcut 2 drumuri Romania -Austria Salzburg în aceleasi condiții (2 persoane +bagaje) ,unul cu benzina mol (distanta parcursa cu 130km mai putin) și altul cu benzina Petrom (am ajuns la destinație). Eu ce sa înțeleg? Ori ma furat Mol-ul ori e proastă benzina și a consumat mai mult.

                      Comment


                      • N-am inteles foarte clar din postul de mai sus care e diferenta de consum dintre cele doua drumuri ?! (130 km parcursi mai mult la dus -fata de intors cu FIX aceeasi cantitate de benzina ???
                        Asta exprimat in litr. de benzina ar face 7 l de benzina la un consum de 5,5 %) Eu nu cred ca e nimic suspect la o astfel de diferenta pe distante relativ mari .
                        Dupa parerea mea 2 drumuri facute intre 2 puncte A si B unul tur si altur retur NU VOR FI NICIODATA in aceleasi conditii asa cum ai spus tu mai sus(chiar cu aceleasi persoane si fix aceasi cantitate de bagaje).Urmatoarele cauze( si nu numai) cumulate pot duce la un consum diferit :
                        1.calitatea benzinei (asa cum ai spus) cumulata eventual si cu o infima diferenta la contorul pompelor .Poate la intors ai alimentat cu benzina occidentala...
                        2.variatii ( minore chiar ) ale conditiilor meteo .Aici ma refer la temperatura (de ex 5grade la dus si 10 la intors...) ,presiune ,viteza si directia vantului ,sosea mai mult sau mai putin uda/umeda/inghetata/cu zapada ,etc
                        3.CONDITIILE DE TRAFIC (aglomeratia de pe sosea / autostrada) categoric diferite la cele 2 drumuri SI PE DISTANTA RELATIV MARE( mai mare de 800 km).Aici ma gandesc ca din orasele din vestul tarii sunt 500 km pana la Viena -de exemplu ,iar de acolo mai faci vreo 300 km pana la Salsburg deci rotund vreo 800-1000
                        Eventual timpi diferiti de stationare cu motorul pornit la semafoare sau punctul de trecere a frontierei cu Ungaria - daca e cazul...
                        PLUS nu ai spus de unde ai plecat din Romania spre Austria si retur .Eu zic ca conteaza : Daca pleci din Timisoara/Arad si mergi direct pe autostrada pana la puncul final si inapoi e o varianta la care consumul nu difera mult relativ la aglomeratia din trafic.Dar daca pleci de exemplu din Craiova atunci pe bucata Craiova-granita cu Ungaria parcursa pe drumuri europene/nationale vor fi diferente de consum ceva mai mari...care se sumeaza cu cele de mai sus...
                        4Alte motive (greu de cuantificat-dar existente) : "greutatea piciorului pe acceleratie/frana" N-ai cum sa spui ca ai mers atat la dus cat si la intors exact n km cu 100 km/h , p km cu 120 km/h , etc si ai franat / redus viteza de fix k ori
                        Cu siguranta se mai gasesc si alte motive...

                        Daca am inteles bine din ce ai spus mai sus , diferenta de cativa ltr. de benzina la tur/retur la o distanta de 800-1000 km nu pare suspecta !
                        Last edited by radiantm; 11 January 2019, 20:11.

                        Comment


                        • Nu are rost sa discutam despre ulei din nou. Concluzia e ca producatorul e idiot....nu?
                          Am mai auzit pe forum discutii legate de dacia oil vs elf și alte bazaconii...
                          Pune fiecare ce vrea in motor.


                          Legat de balbaiala... Atentie ca și mol trece pe e10... Si încă o chestie... Problemele apar intre 5 si minus 5 grade... In rest e perfect.

                          Eu il las naibii de fier... Ca te stresezi cu uleiul și intra un bou in tine și iti face praf masina .

                          Comment


                          • Originally posted by iatagan View Post
                            Si eu folosesc MOL 95 e5 ( Fundeni la avion) si nu mi se balbaie deloc la prima pornire. Am asteptat mereu minim 10 secunde dupa ce se sting martorii. Poate si 15, 20, pana fixez telefonul, camera de bord.
                            Absolut la fel fac si eu si nu am probleme. Eu totusi cred ca depinde de benzina. Mergeam inainte cu OMV si Petrom si se balbaia si vara, efectiv se ineca la prima cheie. Resoftat la 100 CP...am zica ca na, e de la soft. Trei zile a tinut minunea, dupa a inceput iar cu tremuratul. Am inceput de mai bine de un an sa alimentez doar de la Mol si de atunci merge super bine. Asa ca am vrut sa-mi testez teoria ...m-am dus frumos la OMV si am alimentat 48l (deci cu rezervorul "curat") si ce credeti? iar balbaieli...iar am pus Mol si iar merge ceas.

                            Si da...e cat se poate de adevarat, Mol de termina un pic mai repede.De ce? pai ai un turbo lag mult mai mic fata de Petrom....si chestia asta la Tce chiar e sesizabila intre 1800 si 2500 rot/min, mai ales in tr 4. Faceti 60 k km cu Petrom si OMV si dupa inca 30K km cu MOL si va spun sigur ca atunci o sa simtiti diferenta.

                            Comment


                            • 60k km adică 60.000?
                              Unii nu fac kilometrii ăștia în toată viața!

                              Comment


                              • Intradevar masinile cu injectie directa sunt f sensibile la carburant, eu la a mea pot simti doar scadere sau crestere de putere, dar balbaieli doar cu lukoil am avut, chiar cand era masina noua, de atunci nu mai bag lukoil in seat si e totul ok. Eu zic sa nu mai bagati de 95... omv sau mol de 100 si gata, o sa mearga masina frumos.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google