Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, diferenta de pret si de ambalaj

    Comment


    • Dacia are 5w30 (si 10w40), Elf are si 5w30 si 5w40 (si 10w40).
      Chestia e ca la o reprezentanta ce mergea mai mult pe Dacia oil, mai nou, la motoarele 0.9 TCE si 1.0 SCE, merg mai mult pe Elf..
      La revizia de la bestia de 1.0 am pus Elf 5w40..desigur, luat separat, din afara reprezentantei..

      Comment


      • Originally posted by bazucker View Post
        Se apropie si la mine revizia de 4 ani si am o nelamurire legate de uleiul de motor, exista vreo diferenta intre Dacia Oil Plus si Elf?
        Dacia oil plus e 5w30. Elf 5w30 este cam la fel. Ambele sunt produse de Total, la Brasov. Pentru mașinile cu sigla Dacia se recomandă Dacia Oil, pentru cele cu sigla Renault se recomandă Elf chiar dacă au același motor și nu diferă decât sigla. Mai nou, am vazut Dacii Duster la care se recomandă Elf. Eu fac foarte curând revizia de 3 ani (30000 km) și mi-am achizitionat Elf 5w30 că e mai ieftin decât dacia oil. (la mine este recomandarea 5w30, conform "calculatorului" care a citit vin-ul, desi cand am luat mașina am primit o fituica in care erau recomandate doar uleiuri xxW40; la ultima revizie "reprezentanta" a zis ca 5w30 este pentru motorul meu euro6).
        Last edited by Fanez; 13 January 2019, 00:12.

        Comment


        • Diferenta dintre Dacia Oil si "Elf Oils" (ca sunt mai multe) consta in: reteta, pret, ambalaj. As vrea ca cine spune ca retetele sunt la fel, sa indice cum si-a dat seama. Cand Dacia Oil nu are niciun ulei "cu performante ACEA C4" pe cand Elf are.

          Comment


          • Dacia Oil nu are niciun ulei "cu performante ACEA C4" pe cand Elf are
            N-ai inteles intrebarea! Se discuta despre DaciaOil Plus (ACEA A5/B5) vs Elf (ACEA A5/B5), ambele 5W30. Ca or fi mai scumpe bidonul si eticheta pe care se scrie "DaciaOil" decat cele pe care se scrie "Elf" n-am de unde sa stiu. De fapt "DaciaOil" are mai multe litere decat "Elf", prin urmare ar fi ceva mai scump.
            cine spune ca retetele sunt la fel, sa indice cum si-a dat seama
            Simplu. Atat pentru motoarele de sub capota Dacia cat si pentru cele de sub capota Renault (motoare identice) se recomanda acelasi ulei (motorul fiind acelasi), doar ca daca pe capota scrie Dacia se recomanda DaciaOil, iar daca pe capota scrie Renault se recomanda Elf. Cu proprietati identice pentru motoare identice.
            Last edited by Fanez; 13 January 2019, 17:21.

            Comment


            • Mergeti cu Elf 5w40..daca parcurgeti topicul dedicat, veti gasi raspunsurile..

              Comment


              • Eu am pus in masina si elf 10w40 ( o singură data ) si elf 5w40 la restul reviziilor
                clar 5w40 este mai bun, este full sintetic si merge motorul mai bine inclusiv în condiții extreme de iarna si vara, este ungere mai buna a componentelor

                Comment


                • Mergeti cu Elf 5w40..daca parcurgeti topicul dedicat,
                  Ai mare dreptate. Asa ziceam si eu cand am parcurs topicul, doar ca prefer ce zice "fabrica" sau "producatorul".
                  Fiecare cum considera. Unii cer sfaturi ca sa aiba motiv de contrazicere, altii cer sfaturi si nu stiu ce sa faca in urma sfaturilor diverse. Altii au datele producatorului si considera ca sunt bune, altii au primit o fisa tehnica neconforma cu specificatiile motorului (eu am primit specificatiile pentru E5, iar la E6 sunt diferite).
                  In concluzie, fiecare intelege si alege si ce considera mai bine pentru el.

                  Comment


                  • Astazi am schimbat kitul de distributie, kitul de accesorii, pompa de apa si antigelul la agregat. Masina are 121 de mii de km parcursi in trei ani si opt luni. Operatiunea a fost efectuata la Daperom Pitesti.

                    Pielese (si antigelul) au fost achizitionate de mine anterior de la un magazin de piese auto si au costat 650 de lei. Manopera a fost 273 de lei. Rezulta un cost total de 923 de lei.

                    Ma declar foarte multumit de lucrare si de pretul solicitat (sincer, ma asteptam la o suma ceva mai mare).



                    In vederea ITP-ului din primavara, dl mecanic mi-a recomandat sa am in vedere inlocuirea bratului drepta fata. A sesizat un joc la pivot.

                    Comment


                    • Fallax , daca ar fi sa alegi mașina a doua oară, ai mai alege-o? Cred că e cel mai mare kilometraj pentru motorul de 1.2, de pe forum. Felicitări!
                      Și în privința pivotului, eu am făcut itp-ul anul trecut în aprilie și aveam o bătaie la o roata. A început să să facă "scandal" cu doar o săptămână înainte și nu aveam timp sa merg in service. Cei de la ITP mi-au zis că, atâta timp cât mașina rulează perfect și e in parametri, din partea lor nu e nici o problema. Deci daca tu nu simți jocuri , trepidații și rulează în linie dreaptă perfect, eu zic că poți să stai liniștit la itp.

                      Comment


                      • Pe de alta parte pivotul ala e piesa invocata mereu de mecanici ca ar avea joc si ar trebui schimbat. E foarte usor de schimbat bratul si de aceea incearca sa faca si ei vanzare pe principiul ca tot romanul a auzit de pivoti - de la dacia 1300 care era un dezastru la capitolul articulatii. Am fost cu o Solenta la 10000 de km mersi doar pe asfalt si incerca sa ma convinga ca are joc pivotul. 24000 mai tarziu treceam ITP-ul cu acelasi pivot. Mergi la o constatare si nu ii spune altui mecanic de problema. Daca se repede in pivot roaga-l sa iti arate, e simplu sa vezi daca are joc nuca sau daca e burduful spart.

                        Comment


                        • Fallax are mulți km și pe GPL, bv lui. Eu am ajuns la 81000 km, dar nu as mai lua dacie, am băgat în ea 1000 de euro și ar mai trebui măcar 1000 de euro pentru antifonare, care în momentul de fata nu mai merită. E mult prea zgomot ambiental la viteze de 100/110 km/h, cu motorul e ok cu cele 2 pasle.
                          Pompa de apa ar mai fi mers, în ce stare era, prezenta uzura?
                          Last edited by aris86; 15 January 2019, 23:36.

                          Comment


                          • Iarta-ma, in ce ai băgat 1000 de euro? Nu mă refer la insonorizare. E o slăbiciune a mașinii, care se reflectă în prețul accesibil. Eu zic că putem trece peste acest aspect .Sa nu uitam că vorbim de o mașina de aprox. 7500 de euro pe care se pun dotări și se ajunge la echipările superioare. Deci când vorbim de construcția și proiectarea mașinii nu ne raportam la Pretige, ci la Acces (sau Ambiance... nu mai știu care e primul nivel).

                            Comment


                            • În propriul confort și în ținuta de drum a mașinii (aka deflectoare). E o lista lunga, dacă vrei detalii îți trimit pe PM și cu toate acestea varianta laureate tot slab insonorizanta este.

                              Comment


                              • Este normal sa fie slab insonorizata. Din acest punct de vedere nu prea sunt diferente intre un Logan de 8000 de euro și unul de 12000. Diferentele le fac in mare parte dotările . Credeam că ți s-ar stricat mașina de ai băgat atâția bani. M-am liniștit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google