Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Heger View Post
    Pentru iatagan & dl_dr25. Eu am achizitionat carenajele de roata spate de la Novline undeva prin decembrie si au venit in o saptamina (montate in ianuarile fara nici un fel de probleme - sau potrivit bine). Cam scumpe, cei drept (160/buc), dar isi fac treaba.
    Comanda am putut sa o fc pe site-ul lor, dupa mai multe luni de incercari.
    Va recomand sa insistati ( sa incercati de multe ori). La un moment dat a functionat si am putut sa comand.
    Drumuri bune tuturor.
    Iar nu au raspuns la telefon, insa cel mai trist e ca nu merge sa imi fac cont... Pur si simplu cand dau creeaza cont isi da refresh si atat iar cand ma loghez zice ca e gresit userul sau parola...
    Nasol.
    Mai gasisem niste carenaje la alt magazin din Arad... Eu sunt din bucuresti ))
    La astea ma refer: sunt mai ieftine, nu stiu cat de slabe or fi fata de cele novline: https://www.bestautovest.ro/carenaj-...67492736r.html


    Cat despre carenajele pe fata, mi se pare ca sunt jumatate doar. Am gasit tot aici si pentru fata, ii zice "element inchidere carenaj", deci partea care lipseste:

    Comment


    • Originally posted by Silviu View Post
      Niturile se folosesc pentru fixarea elementelor nedemontabile, indiferent de tipul suprafetei, as zice.

      Solutia aceasta, de prindere/fixare cu popnit de tip floare, este folosita de constructor (nu doar Renault ci si altii), pentru aceleasi elemente, prin urmare nu vad de ce nu ar fi buna.

      In fine, testam si vedem. Eu am sperante ca va functiona.
      Recomand montarea cu surub, saibe, piulita si grover. Eu asa am montat toate deflectoarele si nicio problema pana acum.

      "Barbita" a fost montata in service cu nituri d-astea, dupa frecarea a catorva denivelari si borduri s-a desprins in mai multe locuri, iar cand a trecut un tir, din sens opus, pe langa mine (eu 120 km/h, el vreo 100 km/h), curentii produsi de acesta mi-au dat jos acest deflector. Apoi, l-am montat cu combinatia de mai sus si pana acum, la cate borduri, denivelari (coclauri) a luat masina, rezista cu brio. De as fi avut tot nituri, era zburata din nou de sub masina. Si, culmea, am dat, cred ca 2 sau 3 lei pe toate piulitele, suruburile etc pt toate deflectoarele (barbita, deflectoarele rotilor fata, deflectoare spate).

      Comment


      • Schimbare de subiect. A montat cineva incalzire in scaune de piele? Daca da, cat a fost halatul?

        Comment


        • Vezi că Dl_dr25 a montat încălzire în scaune.

          Acum că el nu le-o avea îmbrăcate în piele nu știu, dar nu cred că s-ar schimba schema de montaj. Efectul încălzirii, durata până se "încinge" pasagerul / șoferul poate că da...

          Cât despre costuri, ia legătura cu el în prvat sau așteaptă să ajungă pe aici.
          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

          Comment


          • Cu exactitate nu imi mai aduc aminte, pe incalzire 200lei, butoane 50lei si carenaje 70lei ( aproximatie). Am observat ca in afara de butoane restul nu prea se gasesc ( asta pe olx). Eu nu am scaune din piele, dar nu difera husele. Montajul pe scaun l-am facut eu, legatura electrica sub scaun t0rqemada ( sub scaun se gasesc firele pt incalzire, nu mai a fost nevoie de nimic altceva la mine, masina o berlina prestige 2017)

            Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

            Comment


            • Imbunatatiri Logan 2

              Acum am vazut, ai 1.5. Irelevant, alta Marie...
              Voiam sa stiu cum e la consum, dar eu am 0.9, e altceva fata de diesel (se incalzeste mai repede). Nu cred ca ma bag la o incalzire in scaune...
              Last edited by calinrusu; 1 June 2018, 11:43.

              Comment


              • Dci , trebuia sa te uiti la profil. Pt mine este indispensabila fiindca altfel imi clantane dintii [emoji16], nu ma intereseaza daca a crescut consumul. Pe L1 ( dci) nu imi mai functioneaza incalzirea în scaune si este foarte rau ( cred ca are 8-9ani, trebuie sa merg la un electrician)
                Pt benzina este un plus de confort dar nu asa necesara precum un dci.

                Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                Comment


                • Da... Am avut si eu diesel, asa e... Mergi pana behai ca sa se incalzeasca. Benzina e altceva. Nu cred ca ma bag...

                  Trimis de pe al meu Mi A1 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • La mine, tot 1.5 dci, parca "baga" cald dupa 2-3 km. Nu sunt sigur pt. ca nu merg eu cu ea dar am inteles ca are o rezistenta care ajuta. Set pt incalzire scaune am si eu de un an, inclusiv carenajele pt scaune (nu stiu insa daca cel pt sofer e cu reglaj pe inaltime) dar nu mi-am facut timp sa ma duc sa le montez. Profit de postare sa-i multumesc lui Torquemada pt modulul care-mi tine stop&start-ul dezactivat.
                    "ana pauker si cu dej au bagat spaima-n burgheji".

                    Comment


                    • Baga cald dar nu se compara cu benzina si nici benzina cu dci care are incalzire in scaune [emoji39], confortul este deosebit.

                      Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Dci are rezistente electrice in aeroterma, baga cald aproape imediat dupa pornire. Mai repede ca benzinarele.
                        Comfortul este resimtit diferit de persoane diferite, eu am incalzire in scaune din 2007 dar nu am folosit-o de 10 ori si folosesc zilnic masina. E putin periculoasa, mai ales iarna poti avea probleme cu spatele daca iesi incalzit la aer rece. Mi se intampla de fiecare data si nu numai mie. Trebuie oprita incalzirea din timp.

                        Comment


                        • Pai una este sa bage caldut ( nu cald) si alta este dupa 500m sa bage cald precum la benzina, la dci nici dupa 2 km nu baga precum la benzina.
                          Este exact ca suntem diferiti, eu nu folosesc incalzirea primavara/toamna cand poti sa cobori din masina si in pulover pt 5-10min fiindca am probleme cu spatele, dar iarna nici nu opresc butonul decat extraurban.

                          Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • ma gindesc ca incalzirea in scaune ar trebui oprita dupa ce ajunge apa la 90 de grade. eu, cel putin, asa fac. este o caldura reziduala in perne si oricum imi flutura pleata in aerul cald imipns de aeroterma.
                            pe de alta parte ma gindesc si la aia care nu mai au temperatura apei afisata in bord.
                            si, in continuare, gindesc ca diesel e pentru drumuri lungute si nu pentru frecat 20 de km cu 10-15 opriri prin oras, de nu ti se-ncalzeste nici uleiu` din cutie.
                            da`, na, poate ca-s de moda veche.

                            Comment


                            • Ca tot ati vorbit de carenaje, deraiat un pic a gasit montat cineva protectiile alea interioare pt praguri? Stiti la ce ma refer, pragul in interior e acoperit cu mocheta. As vrea plastic acolo

                              Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Pad door inside carpet for Renault Logan III 2014-2015-2016- 2 pcs ABS plastic Door sill protection of dirt Car Styling
                                http://s.aliexpress.com/e2miy2Ur?fromSns=Copy to Clipboard
                                Cauta pe la vanzatorul asta.

                                Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google