Logan "Sport"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    DUster Pickup de brazilia.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #62
      macar sa nu fie facut la romspoitoria ca alea de petrom arata ca dracu pe unde au taiat/sudat/umplut cu chit. zici ca sunt modelate din baros.

      Comment


      • #63
        am vazut si eu una identica(daca nu chiar aia) intra la rar pe grivita ieri.

        Comment


        • #64
          Originally posted by t0rquemada View Post
          Noul Stepway de Brazilia cu facelift și cutie automată Easy'R disponibilă și pe Logan
          Vroiam sa va atrag atentia asupra cutiilor de viteze automate, in special cele care nu au dublu ambreiaj. Cutia aia easy-r fiind actionata hidraulic (sau asa ceva)... sa va spun experienta mea cu alte masini

          Aveam un fiat, benzia 60cp motor 1.2
          Avea o cutie automata (cei drept nu easy-r), la 115.000KM masina mi nu mai accelera, se punea pe N singura, eram pe un pod cu foarte mult trafic, accelerasem ca se punea semaforul in rosu si ca sa nu astept, i-am dat blana, cand colo (aveam muzica data mai tare) pierdea forta, si a inceput sa se auda motorul turat (bineinteles pe punctul mort, numai acceleratia nu mergea )

          Ma opresc si se auzea ca facea (tac tac tac) adica ca si cum vroia sa intre intr-o viteza dar ceva nu mergea bine si ramanea in punctul mort, in fine... opresc motorul si merge.

          Dupa 6-7 luni, dadeam marsarier, si a inceput sa faca cutia ca si cum nu apesi bine amreiajul si incercai sa schimbi viteza, nu-mi venea sa cred, la cutie automata nu vazusem asa ceva in viata mea.

          Dupa inca 3-4 luni, puneam contactul si nu mai pornea motorul direct.

          Deci, masina (10 ani avea) cu 115.000KM ca noua, aruncata la gunoi.
          Fusesem la service si punem asa pe lista:
          - 1 x diagnoza (nu au gasit nimic, chiar daca masina nu mai pornea).
          - 1 x desfacere parte de la cutie de viteza sa vada daca are nu stiu ce "presiune".

          Alea au fost gratuit. Acum vine distractia.

          - 1 bucata ECU
          - 1 bucata schimbare instalatia electrica
          - 1 x punere la punct

          Intre toate, imi ceruse domnul ~2800€

          Adica masina aruncata la gunoi.

          Ganditi-va inainte sa luati cutii automate, eu as astepta ceva timp sa vad cat de bine rezista, personal imi plac mult mai mult cele manuale.

          Comment


          • #65
            Foarte buna informatia. Multumesc. Ne arata tendinta lowcost, cca 100000km si apar probleme.

            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #66
              Nu stiu ce cutie era pe fiatul ala dar trebuie sa faci diferenta intre o automata clasica si una robotizata, in cazul in care aia de fiat era automata clasica.

              Comment


              • #67
                Robotii de la Renault sunt buni? Ce stiti, avem referinte? Sau au imprumutat tehnologie de la Nissan.

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #68
                  Originally posted by alexanfp View Post
                  Ganditi-va inainte sa luati cutii automate, eu as astepta ceva timp sa vad cat de bine rezista, personal imi plac mult mai mult cele manuale.
                  E cutie robotizata, nu automata! E aceeasi cutie ca pe manual (JH3) dar cu un "robot" care apasa ambreiajul si schimba treptele.
                  Un clip despre cutia Easy-R
                  https://www.youtube.com/watch?v=gbwFRfB7L84

                  Comment


                  • #69
                    @oti
                    Renault are de mult asa ceva. E doar tehnologie reciclata

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by skd_ozenel View Post
                      Nu stiu ce cutie era pe fiatul ala dar trebuie sa faci diferenta intre o automata clasica si una robotizata, in cazul in care aia de fiat era automata clasica.
                      Era cutie robotizata, cei de la service spusera ca se stricase "robotul schimbatorului", dup-aia au zis ca trebuia schimbata instalatia electrica, dup-aia nu stiu mai ce, in final am dat-o la remat ca si asa NU DADEAU GARANTIE pentru reparatie.

                      Adica cine e prost sa bage 2800e intr-o masina fara garantie?

                      Comment


                      • #71
                        Normal ca se strică, doar nu vroiai să funcționeze o veșnicie cu uleiul de fabrică. Sunt convins ca nu a fost înlocuit, nici măcar verificat.

                        La Dacia tot e bine pt că ai alternativă. Mergi la dezmembrări.
                        Last edited by crististreulea; 30 September 2015, 15:40.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          off: Dacă și dsign nu știe ce spune e grav - Era vorba de uleiul din cutia fiatului.

                          on: Ce caută postul cu Easy-R aici? Ce legătură are cu Logan-ul sport?

                          Pentru Easy-r vezi aici: http://www.loganclub.ro/forum/easy_r_k_js3-t57172.html
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google