Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am cutie manuala si am trepidatii cand e motorul rece

    Comment


    • Voila!
      La cv manuala exista acelasi defect pentru ca ambreiajul este acelasi! "Modificarea de soft" in acest caz trebuie sa vina de la piciorul stang al soferului!
      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

      Comment


      • Originally posted by cosming View Post
        Eu am cutie manuala si am trepidatii cand e motorul rece
        Doar la pornire sau si la plecare de pe loc? Poate ai bascula anti-rasturnare defectă.

        Comment


        • Nu, trepideaza ambreiajul deoarece patinarea nu este uniforma si arcurile discului nu pot compensa.

          Comment


          • Trepideaza uneori si numai cu motor rece, sub 30 grade. Am observat ca trepideaza daca la plecarea de pe loc turatia este sub 1500. Daca e in jur de 2000 nu face. Parca facea mai des si cand aveam benzina cu care si motorul avea oscilatiile la relantiu (caderi de turatie). Posibil acesta e updateul dacia, turatie mai mare la plecare de pe loc cu viteza 1 si o patinare mai lunga a discului.
            Ce pot sa observ e ca, cu benzina rompetrol, omv inainte, nu mai am acele caderi de turatie la relantiu cu motor rece. Poate sunt subiectiv pentru ca sa mai racit afara

            Comment


            • Cred că a venit momentul să pornim o discuţie aplicată despre DMF ( dual mass flywheel, volantă cu masă dublă ), care se foloseşte actualmente de majoritatea constructorilor auto, Reno utilizează la modele precum Laguna, Megane, Scenic etc. Dacă se foloseste şi pe Dacia (se pare că nu), cu toate că ar fi îndeplinite condiţiile de utilizare la cutiile robotizate pentru motoare tricilindru şi diesel. Cine are informaţii e rugat să ne spună şi nouă despre asta. Rog să ne axăm discuţia la teorie, criteriul preţ să-l lăsăm la urmă, ştim toţi ca preţul e destul de ridicat.
              Despre DMF se găsesc filmuleţe pe youtube, binecunoscutul costructor german de ambreiaje are nişte clipuri edificatoare, explică principiile de funcţionare, tot ce vrea cineva interesat să afle are access.
              Dacă nu este aici locul subiectului rog mutaţi la probleme tehnice / înterbări sau oriunde vreţi voi.

              Comment


              • Din cate stiu (s-ar putea sa gresesc), 1.5DCI are volanta cu masa dubla, 0.9TCE are volanta simpla

                Comment


                • Si care ar fi scopul final acestei discutii, teoretice?
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Din elucidarea unor aspecte teoretice găseşti răspunsul la nişte probleme practice cu care văd că se confruntă tot mai mulţi dintre voi

                    Comment


                    • Volanta cu masa dubla ar trebui la benzinarele cu Easy R, astea "tremura". Nu stiu daca ar permite cuplul lui 0.9.

                      Comment


                      • @bogdan_cr, aia e definitia standard. Spune-mi concret la ce ne ajuta o `discutie apasata si teoretica` pe acest subiect?

                        Noi nu stim inca, concret, din ce cauza apar trepidatiile. Avem asa pareri, ca de la ambreiaj, dar de ce apar? La cutiile manuale se manifesta mai rar iar la Easy-R mai des. Poate e o problema de combinatie, cutie Easy-R (soft) + kit de ambreiaj? Vezi, cam multe "poate".

                        @mr.K, ma indoiesc ca un TCe in 3 cilindrii e capabil sa produca oscilatii mai mari decat un diesel. Din cate se comenta pe aici (dar nu oficial) dCI ar avea volanta cu masa dubla. Poate ca da, asta e secretul, dar nu stim exact.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Originally posted by bogdan_cr View Post
                          ... Dacă se foloseste şi pe Dacia (se pare că nu), cu toate că ar fi îndeplinite condiţiile de utilizare la cutiile robotizate pentru motoare tricilindru şi diesel. Cine are informaţii e rugat să ne spună şi nouă despre asta. ...
                          Dieselul are, benzinarul nu are... in mod cert! Dar daca ambreiajul este de proasta calitate, tot degeaba! Nu face decat sa-i mai prelungeasca agonia!

                          Originally posted by Silviu View Post
                          @... Din cate se comenta pe aici (dar nu oficial) dCI ar avea volanta cu masa dubla. Poate ca da, asta e secretul, dar nu stim exact.
                          Ce intelegi prin oficial? Sa intre pe forum un reprezentant Dacia si sa confirme?
                          Last edited by tipicarul; 14 December 2017, 13:49. Reason: Automerged Doublepost
                          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                          Comment


                          • @tipicarul, o informatie oficiala, vreun cod de reper care sa confirme sau vreo nota intr-un document sau ceva similar. Tu, de exemplu, de unde ai informatia ca dCi are DMFW?
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Din surse confidentiale, sa zicem!

                              Uite si reper de ajutor: https://www.mecatrouve.com/pieces.au...4391--139.html

                              care nu este una din acele "surse oficiale"

                              "confidentiale" am vrut sa zic!
                              Last edited by tipicarul; 14 December 2017, 14:32. Reason: Automerged Doublepost
                              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                              Comment


                              • Originally posted by Silviu View Post
                                @bogdan_cr, aia e definitia standard. Spune-mi concret la ce ne ajuta o `discutie apasata si teoretica` pe acest subiect?
                                discuţie aplicată, nu apasată, un pic de atenţie necesară te rog ms Silvia ...

                                Originally posted by Silviu View Post
                                ... ma indoiesc ca un TCe in 3 cilindrii e capabil sa produca oscilatii mai mari decat un diesel. Din cate se comenta pe aici (dar nu oficial) dCI ar avea volanta cu masa dubla. Poate ca da, asta e secretul, dar nu stim exact.
                                dieselul nu oscilează, dieselul vibrează, cred că ştii diferenţa ... amplitudine şi frecvenţă ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google