Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • We have some third-party services in our city (Russia), who can do it. But it costs some money (90$). Me and my friend can replace clutch ourselves, we want also to reinitialize it ourselves. I heard that it is not to complicated and possible without dealer scanner, just with ELM327 bluetooth adaptor.
    Last edited by 77sky; 21 November 2018, 22:18.

    Comment


    • In this topic is a long discussion regarding Dacia hardware (mostley clutch replacement - do to wearing and vibration) and software of JS3.
      Hard to belive that only a replacement and "just with ELM327 bluetooth adaptor" will do this.
      Please let us know your experience (maybe you can solve a big Dacia JS3 issue).
      Last edited by Gil26; 20 November 2018, 20:08.

      Comment


      • Salut,

        Am postat in topicul de ts4, dar tinand cont ca asta e mai activ o sa las un link aici:



        Cei cu js3, aveti acelasi comportament la masina?

        Comment


        •  

          Comment


          • Unde este postul?

            Comment


            • Azi am mers si eu (in dreapta) cu un superb diesel de 170 cp cu 6 trepte automata, mamaaaa ce repede schimba treptele WOW. Aia e cutie...
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Automata de care? Hidramata, secventiala, CVT? Diferenta de cost fata de una manuala vreo 1 500 -3 000 euro? Pe forumul monomarca nu sunt si probleme (plus costuri) cu astea?
                Eu am condus si din astea.
                Mere cu pere. Pus sare pe rana.
                Colegii au turbate in 3 cilindrii Easy-R.

                Comment


                • Nu am facut referire la motor, eu am ramas doar masca cat de repede schimba, si eu am condus maxda cx5 automata, dar aia schimba mult mai incet fata de Superb, nu stiu ce cutie era, am vazut doar ca e automata...
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Si eu tot despre cutii automate vorbeam. Iar unele se impaca mai bine sau mai rau si cu motorul.

                    Adevarat ca unele mai "destepte" schimba mult mai bine ca si multi "schumacheri" pe manual.
                    Last edited by Gil26; 21 November 2018, 21:41.

                    Comment


                    • Clar! Asta vazui si eu azi, ca eu oricat de rapid as schimba, asta schimba de 2 ori mai repede... da na, are si defecte, schimba repede si des )
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Eu conduc zilnic DSG 6 si ZF 8HP. Ambele schimba aproape instant si sunt foarte performante dar hai sa va spun cate ceva despre costuri. La DSG ma costa schimbul de ulei si filtre 1000 lei la 4 ani sau 60 de mii de km. Mecatronicul e 6000 lei cel mai ieftin, ambreiajele cam 3000 lei. Plus manopera. Si nu sunt chiar asa de fiabile. NU vreti sa stiti cat costa la ZF 8HP intretinerea, dar va pot spune ca se simt majoritatea schimbarilor de viteza, iar consumul e foarte mare. ZF 8HP e pe BMW si are o dambla. Si anume vibreaza. Se pare ca un update de soft mai rezolva problema dar apar vibratii in timpul mersului in continuare.
                        Asa ca nu are rost sa compari cu robotizata de la Dacia. Daca nu ar fi vibratiile mari la pornire poate ar fi mai ok, dar asa mi se pare o greseala mare ce a facut Dacia. Poate merge un pic curatatul mentionat cateva posturi mai sus.

                        Comment


                        • La mine așa face când am carburant prea puțin așa făcea și Sandero benzina putina in rezervor pornea și se oprea când băgăm benzina pornea normal

                          Comment


                          • Originally posted by valioglu View Post
                            La DSG ma costa schimbul de ulei si filtre 1000 lei la 4 ani sau 60 de mii de km.
                            Ulei si filtre la cutie? Sau te referi revizia motorizarii cu DSG? Caz in care nu are relevanta pentru discutia de aici sau despre fiabilitatea cutiilor.

                            Haideti sa nu mai comparam dublu ambreiaj cu simplu ambreiaj la viteza de schimbare a treptelor. Discutam despre principii diferite de functionare.

                            Si sa revenim la subiect.

                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Ulei si filtre la cutie nu la motor. 6 litri de ulei si filtrul aferent.
                              ​​​​​​

                              Comment


                              • Atunci intr-adevar e costisitoare intretinerea. Asa poate intelegem de ce nu au introdus cei de la Dacia pe low-cost cutii automate cu pretentii.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google