Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va spun sincer ca am urmarit destul de multe dintre discutiile voastre dar nu pe toate incat sa fiu sigur ca nu s-a raspuns deja la urmatoarea intrebare:
    - Ce stimuli fizici monitorizeaza "robotul" de pe Easy-R pentru a determina când "a prins" ambreiajul, care este punctul de lucru al acestuia?

    De ce întreb asta? Se spune prin anumite teorii că "ce nu masori, nu poti controla". Si pare evident de ce este adevarat.
    Omul la volan simte mai multi parametri fizici care ii spun cand a nimerit: la turometru nu se mai uita nimeni, doar la scoala de soferi, dar aude zgomotul produs de motor, simte vibratiile in anumite componente din cabina si simte dupa primii cm urniti din loc daca motorul trage sau aluneca prea mult. Vibratiile sunt printre parametrii fizici pe care omul ii masoara si ii controleaza, piciorul de pe acceleratie cautand sa mareasca turatia pana la minimizarea lor.

    Are si robotul de pe Easy-R un algoritm cel putin la fel de complex? In cazul omului, parametrii de temperatura nu intra in procesul de ambreiere. Omul nu simte si nu ii pasa. Daca metalul este la 0 C sau la 30 C, avand diferite proprietati mecanice, omului nu-i pasa. Omul se uita doar la parametrii mai sus mentionati. Daca robotul se uita la alti parametri mecanici, acestia pot fi influentati de conditiile aerului, temperatura, umiditate, presiune atmosferica. Daca si robotul s-ar uita si ar masura vibratiile, le-ar controla si minimiza.

    Comment


    • Originally posted by gecmc94 View Post
      Poate ca da, poate ca nu. Daca este adevarat ca subsistemul de ambreiaj este la fel ca la manuala, aparand in plus doar actuatoarele de la robotizata, atunci ceva ce face omul si nu face robotul ajuta la curatarea acestui subsistem. Ce face omul la manuala? Mai schimba gresit cate o data, mai tureaza la semafor, mai subtureaza intr-un viraj si atunci calca putin ambreiajul dar si mareste turatiile prin accelerare usoara. Poate aceste imperfectiuni la pedale ale omului ajuta.
      Imi place cum gandesti sistemul mecanic. Ce face omul si nu face "masina" .Aici trebuie cautat . "Masina" este foarte precisa dar lipsita de inteligenta , masina prelucreaza dar nu interpreteaza . Omului putin ii pasa de elemente precum algoritm , turatie , temperatura , timp de ambreiaj, etc. Omul reactioneaza promt si aproape automat , simte ca incep trepidatiile la ambreiere , atunci debreiaza putin , accelereaza ceva mai mult si ... voila ! Eiiii , pentru o masina ( folosesc termenul generic) pentru a obtine rezultate constant bune este nevoie in primul rand de materiale si componente cu comportament constant in diferite situatii variabile ( ex. temperatura , umiditate , durata de utilizare , etc.). Mai pe scurt sa se comporte identic si la zero grade dar si la 160 grade , si dupa 2 secunde de functionare si dupa doua zile de functionare continua . Conditiile fiind asigurate , softistii impreuna cu inginerii vor stabili algoritmurile de ambreiere/debreiere optime .
      Dar din constatarile mele, veriga slaba este ansamblul mecanic care nu poate asigura repetitivitatea in toate situatiile de functionare curenta. Nu cred ca softistii cutiei sunt de vina , ei au incercat , inclusiv printr-un update de soft sa anticipeze plaja mai larga de specificitati ale cutiei.

      Comment


      • Pentru ca ati intrebat ce face omul la plecarea de pe loc si nu face calculatorul cutiei? Omul accelereaza usor pana pe la 1200-1300 rpm. Cutia nu accelereaza decat pana la maxim 1000 rpm. Daca ar accelera mai mult si ar cupla ambreiajul mai lent (ca sa nu demareze masina prea in forta) trepidatiile ar disparea. Eu raman de parare ca softistii cutiei ori nu sunt soferi, ori nu au condus o cutie manuala niciodata.

        Comment


        • Relatia om-masina este un subiect amplu de discutat. Deocamdata cred ca trebuie sa ajuti masina ca si ea sa te ajute. In viitor vom mai vedea ce va fi.

          Am dat un like postului colegului georgstelsib . Am mai spus: softul, hard-ul si mecanica nu prea se pupa la JS3. Dar e adevarat ca aici intervine si facorul uman.

          Si evident intrebarea cat este vina masinii si cat a omului. Si mai ales cat este dispus omul sa cedeze si sa "plateasca" masinariei.

          Raman la parea ca Easy-rul a fost un pas inainte facut de Dacia.
          Last edited by Gil26; 1 week ago.

          Comment


          • Pai si daca te apuci sa schimbi manual, ca sa nu faca urat, de ce sa mai dai bani in plus pe easy-r?
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Originally posted by nickey1982 View Post
              Pentru ca ati intrebat ce face omul la plecarea de pe loc si nu face calculatorul cutiei? Omul accelereaza usor pana pe la 1200-1300 rpm. Cutia nu accelereaza decat pana la maxim 1000 rpm. Daca ar accelera mai mult si ar cupla ambreiajul mai lent (ca sa nu demareze masina prea in forta) trepidatiile ar disparea. Eu raman de parare ca softistii cutiei ori nu sunt soferi, ori nu au condus o cutie manuala niciodata.
              Cuplul de 140 N/m al motorului de 0.9 permite ambreierea corecta si rapida si la turatia de 1000 ture/min . Problema este ca ferodourile nu-si pastreaza coeficientul de frecare la temperaturi diferite respectiv la rece pentru cca.2-3 minute( in continuare merge frumos). De aici apare problema . Cresterea turatiei si a timpului de ambreiere ar elimina vibratiile , dar cu ce costuri ? Ceea ce nu ne-ar placea ar fi "hiatusul" la schimbarea vitezelor pe care-l incrimineaza foarte multi dintre noi . Ne deranjeaza cand cutia decupleaza motorul si apare lipsa de cuplu la roti , acea pauza ni se pare mare ( mai ales la deal) iar uzarea discului ar fi nesemnificativa. Compromisul a fost foarte bine analizat , prelungirea timpului de debreiere/ambreiere contra vitezei de schimbare a treptelor . Este un compromis . Dupa mine ar fi trebuit sa aleaga un alt tip de disc de ambreiaj cu un alt comportament , adica mult mai constant in exploatari diverse , sa nu fie nevoie de prelungirea timpului de ambreiere . Oare exista un astfel de material si daca exista de ce nu-l folosesc? Chiar cu un cost suplimentar . Inginerii Renault n-au inteles diferenta de comportament dintre om si masina . Diferenta aceasta trebuia suplinita printr-o difderenta de calitate a ferodourilor . Pare a fi simplu , nu?
              Last edited by georgstelsib; 1 week ago.

              Comment


              • Originally posted by mumus View Post
                Pai si daca te apuci sa schimbi manual, ca sa nu faca urat, de ce sa mai dai bani in plus pe easy-r?
                Era vorba doar de pornirea de pe loc doar cvasipermanent si doar pentru scurt timp . Daca 0,0001% din timpul de functionare normala este determinant intr-adevar ,trebuie sa-ti iei o cutie manuala .

                Comment


                • Eu m-am referit la accelerarare la 1200 rpm si marirea timpului de ambreiere, doar la precarea de pe loc, in treapta intai. In rest schimba bine, in treptele superioare. Oare nu se gaseste nimeni care face tunning, sa poata modifica softul cutiei de viteze?

                  Comment


                  • La softul cutiei au lucrat echipe intregi de specialisti . O modificare aparent simpla are in spate multe ore si chiar zile de munca a unor oameni supraspecializati.

                    Comment


                    • Muncă corectată, de cele mai multe ori din pix de un contabil (reduceri de costuri) sau în cazul ansamblului H4B+JS3 de normele de poluare ce trebuie respectate.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Din pacate cam asa se intampla . Munca unor echipe intregi este anulata de pixul unui functionar decident.
                        Last edited by 77sky; 1 week ago.

                        Comment


                        • Originally posted by mumus View Post
                          Pai si daca te apuci sa schimbi manual, ca sa nu faca urat, de ce sa mai dai bani in plus pe easy-r?
                          Chiar si cand se schimba in M merita cei 500 euro in plus. Schimbarea treptelor se face extrem de comod si rapid doar cu un usor impuls aplicat manetei. In plus nici macar nu mai ai grija retrogradarii pentru ca se ocupa singura de asta. In aproape orice situatie si pentru imensa majoritate a soferilor obisnuiti schimbarea treptelor la Easy-R se face mai comod si mai rapid, indiferent daca este in D sau M, decat la cutia manuala.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google