Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    N-a avut banii, a avut altceva: talentu', vere, talentu'...
    Last edited by Seba; 2 June 2016, 16:22.
    Prowd of my new wheels!

    Comment


    • #62
      este o oratoare buna A reusit sa-l convinga.
      SI tu ca un nesimtit n-ai facut poze sa le impartasesti cu noi? ts ts ts ts

      Comment


      • #63
        next time, e clienta fidela..la spalatorie zic

        ce talent fratzica... la 100 de anii ar trebui sa...cum e refrenu aici tipa fainuta, nimic de zis, blonda, slabuta, tocurile o cam incurcau pe biscuitii aia de la spalatorie, aveau vreo 12 cm ”garda la sol”

        videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă
        Last edited by cristi....; 1 June 2016, 21:44.

        Comment


        • #64
          copy paste de pe grup
          "Dacia prezintă în premieră cutia de viteze robotizată Easy-R

          Începând din luna iunie, Dacia include în ofertă o cutie de viteze robotizată, denumită Easy-R. Disponibilă în versiuni specifice, cu 5 trepte pe motorizarea TCe 90 CP şi, respectiv, cu 6 trepte, pe motorizarea 1.5 dCI 90 CP, ambele asociate cu sistemul Stop & Start, această cutie de viteze răspunde așteptării clienților care îşi doresc un șofat cât mai confortabil în traficul urban.

          Easy-R asigură astfel o utilizare comodă datorită soluției tehnice care elimină pedala de ambreiaj. Cutia dispune de un sistem de acționare electromagnetic (pilotat de un calculator) care asigură debreierea, schimbarea vitezelor și acționarea ambreiajului în locul șoferului. Ea dispune de două moduri de funcționare, adaptate tuturor nevoilor: Drive sau Manual (Impulsional).

          În modul Drive, schimbarea treptelor de viteză este realizată de calculator, pe baza informațiilor referitoare la condițiile de rulare, cum ar fi turația motorului, viteza de deplasare, stilul de condus al șoferului, etc.

          În modul Manual / Impulsional, şoferul decide singur momentul schimbării treptelor de viteză.

          În comparație cu o cutie de viteze manuală tradițională, cutia de viteze robotizată Easy-R oferă:

          - Un plus de confort și de ușurință în utilizare:

          Modul Drive îl scutește pe șofer de grija de a acționa ambreiajul şi de a schimba treptele de viteză. Cutia efectuează singură aceste comenzi identificând momentul optim de schimbare a treptelor astfel încât să asigure cel mai bun compromis între accelerație şi consum. Sunt astfel evitate situațiile în care motorul funcționează supraturat sau subturat precum şi opririle generate de subturare.

          In poziţia Manual / Impulsional, şoferul este cel care decide şi care efectuează schimbările de viteze. El poate astfel selecta treapta de viteză potrivită pentru o depăşire neprevăzută sau în cazul unei aderențe scăzute pe o șosea acoperită cu zăpadă. Pentru aceasta este suficient ca maneta să fie plasată în poziţia M. Din acest moment, trecerea la o viteză superioară sau inferioară se face prin acționarea manetei în sensul + sau –.

          În cazul în care este necesară o accelerare energică, cutia trece automat într-o treaptă inferioară și furnizează astfel cât mai rapid performanța maximă disponibilă (kick down). Ea poate retrograda cu până la două trepte de viteză pentru a beneficia astfel de toată puterea motorului, ceea ce este extrem de util în situații precum accelerarea la intrarea pe autostradă de pe un drum secundar.

          - Un plus de manevrabilitate: poziția Drive permite un control optim al deplasării vehiculului la viteză foarte redusă. Prin ridicarea pedalei de frână, vehiculul avansează sau se deplasează înapoi cu viteză redusă fără a fi necesară acționarea pedalei de accelerație. Această funcţie facilitează manevrele la viteză mică (în parcare) şi permite stabilizarea mașinii în rampele cu înclinare redusă, completând astfel sistemul Hill Start Assist. În plus, această funcție este foarte utilă în cazul traficului aglomerat.

          - Consum redus: cutia de viteze robotizată oferă un consum şi emisii de CO2 identice cu cele specifice versiunii manuale. Întrucât sistemul de acționare nu este solicitat decât în momentul schimbării rapoartelor, consumul de energie al cutiei Easy-R este mult mai redus decât cel înregistrat de o cutie automată tradițională.

          Calitate - durabilitate: Utilizarea unei soluții electromecanice în locul tehnologiei hidraulice asigură, pe lângă o mai mare precizie a acționării, o durabilitate și o fiabilitate sporite. Cutia de viteze robotizată Easy-R a fost supusă unor teste intense pe bancurile de probe, care au însumat 130 000 de ore. Este de remarcat şi faptul că toate cutiile de viteze robotizate Easy-R sunt supuse controlului la ieșirea de pe linia de asamblare.

          Cutia de viteze Easy-R este disponibilă, din luna iunie, pe versiunile Laureate şi Prestige ale modelelor Logan, Logan MCV, Sandero şi Sandero Stepway.

          Prețurile variază între 10 350 Euro (TVA inclus) pentru modelul Logan Laureate 0.9 TCe 90 CP Easy-R și 13 600 Euro (TVA inclus) pentru modelul Logan MCV Prestige 1.5dCi 90 CP Easy-R."
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #65
            Pare eftin si bun. Nu mă pricep la automate, n-am condus vreuna dar mi-aș dori
            Prowd of my new wheels!

            Comment


            • #66
              In opinia mea, confortul unei automate este incontestabil, chiar daca este una robotizata.

              Comment


              • #67
                Da este confortabila automata, am condus o toyota rav 4 de la bucuresti la constanta cand nu era toata a2 ul gata, tin minte ca in depasiri ii lua putin pana urca in turatii cand apasai pedala de acceleratie pana la fund, dar asta cand era maneta pe drive , nu tin minte daca avea si sport,parca nu avea asa ceva
                Tin minte ca la semafor ori puneai maneta pe park,si puteai sa iei piciorul de pe frana, ori o lasai in drive si tineai piciorul pe frana, iar cand ridicai piciorul de pe frana pornea incet de tot fara sa apesi acceleratia

                Comment


                • #68
                  http://www.4 tuning.ro/inovatii-auto/am-condus-dacia-logan-cu-transmisie-automata-cum-functioneaza-cutia-pilotata-easy-r-de-la-dacia-30691.html

                  Toyota are cvt-uri, alta mancare de peste

                  Comment


                  • #69
                    Easy-R este o cutie de viteze manuala cu 5 sau 6 rapoarte. Are acelasi ambreiaj, aceleasi piese componente, carora inginerii de la Dacia le-au mai pus 3 elemente: actuator electro-mecanic de schimbare a treptelor, actuator electro-mecanic de cuplare si decuplare a ambreiajului si o unitate de control dotata cu computer. Aceste trei noi piese sunt instalate direct pe cutia manuala traditionala si aduc in plus un total de maximum 10 kilograme.
                    Sunt curios si cat o sa reziste ambreiajul eco ce se pune acum. Sau actuatoarele.
                    Ma miram eu sa faca astia ceva ieftin si bun. Cand colo, au facut o margica.

                    Comment


                    • #70
                      eu altceva sunt curios, mai exact de logica lor

                      ambreiaju e acelasi, adica cu probleme dupa spusele mai multor utilizatori

                      daca la manuala nu se schimba pe garantie pt ca.. soferi prosti, ei bine, la automata cica face parte integranta din sistem si schimba cutia cu totul in caz de ceva.. pt ca elimina eroarea umana carevasazica....

                      sunt curios când vor aparea primele probleme/semne de uzura cum vor reactiona.. vor schimba cutia cu totu fara probleme sau vor zice ca...nu mai au ce sa zica ca s-ar contrazice singuri ramane de vazut si urmarit deci aspectu asta

                      daca era cutie de tip cvt puteam crede, din moment ce cutia asta are o infinitate de rapoarte.. dar cum in cazu nostru ambreiaju tot e actionat, chiar daca nu de om ci de comanda calculatorului...practic uzura nu ar trebui sa fie aceiasi la o utilizare normala?

                      pe de alta parte, ei zic ca ambreiaju nu va mai fi brutalizat pt ca se suspenda controlu uman asupra cutiei dar tot ei zic mai sus ca in cazuri speciale soferu poate trece pe modul manual; ei bazandu-se pe o deductie cel putin discutabila cum ca cei care si cumpara automata nu vor sa schimbe vitezele. eu de ex pot sa-mi iau automata numai asa, ca dotare extra, ca-mi place mie cum arata maneta sau din alte considerente si in 80% din timp sa schimb eu vitezele manual...

                      alt aspect de vazut e daca cutia te lasa sa te duci pana la rosu sau schimba ea automat la o turatie mai joasa decat zona rosie chiar daca esti pe modul manual
                      Last edited by cristi....; 2 June 2016, 20:48.

                      Comment


                      • #71
                        Lucrurile astea se știu din 2014, dar de... am găsit lumina (era în frigider).

                        JS3(Easy R5) e derivat din JH3 și până acum nu au fost probleme cu ambreiajul la TCe90.
                        TS4(Easy R6) derivat din TL4(Duster ph1ph2 4X2, Sandero RS și GT) iar nu are probleme cu ambreiajul.

                        Singurele probleme sunt contoarele de acționare N12345R și ambreiaj, pe același principiu cu cele de pe Stop&Start ce se întâmplă la x actionări.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by cristi.... View Post

                          sunt curios când vor aparea primele probleme/semne de uzura cum vor reactiona.. vor schimba cutia cu totu fara probleme sau vor zice ca...nu mai au ce sa zica ca s-ar contrazice singuri ramane de vazut si urmarit deci aspectu asta
                          Am vorbit azi cu un mecanic de la Dacia. A zis ca aceasta cutie robotizata a fost pe Clio 2 si nu au fost probleme.

                          Comment


                          • #73
                            Veneau multe Clio 2 la service-ul Dacia?
                            Astia de la Dacia repeta ca niste papagali ce li s-a spus la training.
                            Nici cu ambreajul nu erau probleme la L1, la L2 au aparut.
                            De la Clio la Logan a fost tot timpul o oarecare distanta ca si calitate.
                            Last edited by mr.K; 2 June 2016, 21:49.

                            Comment


                            • #74
                              Veneau Clio-uri la service, dar nu pentru probleme cu cutia automata.

                              Originally posted by mr.K View Post
                              Astia de la Dacia repeta ca niste papagali ce li s-a spus la training.
                              In cazul mecanicului cu care am vorbit, nu se pune problema de asa ceva. Vorbeste si de rau (cand este cazul - destul de des), dar si de bine Dacia.
                              Last edited by Crs. Sandel; 2 June 2016, 22:27. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by cristi.... View Post

                                alt aspect de vazut e daca cutia te lasa sa te duci pana la rosu sau schimba ea automat la o turatie mai joasa decat zona rosie chiar daca esti pe modul manual
                                Sau ce se intampla daca esti pe manual in treapta 3 sa zic la 5000 ture si cand schimbi ii dai inferioara din greseala. Ca la manuala sa zicem ca in clipa in care o faci, calci imediat ambreiajul cand da in nas (am observat la sotie asta ca de.... se mai intampla dar are un reflex extraordinar si in clipa urmatoare a si calcat ambreiajul).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google