Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect!
    Obișnuit cu 1.4 de 7 ani, cand am ridicat masina din reprezenta am ramas surprins cat de repede am ajuns in 3000 de ture.
    @stoicanu: nu ma refeream la viteza ci la faptul ca 1.4 nu putea sa mentina viteza constanta. 0.9 in mod non eco poate f usor... Si mi se pare ca era chiar capabil sa o crească un pic in acele urcari. Cu 0.9 am un singur drum la mare. Cu 1.4 am mai multe....


    Daca influențează doar modul de accelerare înseamnă ca nu taie din cp. Habar nu am ce face acel eco, cert e ca accelerează mai greu.
    Acum cine zice ca pleacă la fel de usor de la semafor... Cred ca are alt motor... 1.2 tce e din alt film....
    Last edited by sebibv; 6 May 2018, 23:14.

    Comment


    • Lasa ca va lamureste Torqemada in stilul lui , dupa codurile din documentatiile tehnice , sec si in limbaj de lemn. Oricum unii dintre noi "facem varza subiectul".

      Comment


      • Să lămurească aștia cu mașină de 1an și easy-r, eu am scris destul de clar (din experiența de peste 5ani cu H4B), care nu crede poate să facă teste pe banii, timpul și nervii lui
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by sebibv View Post
          0.9 in mod non eco poate f usor... Si mi se pare ca era chiar capabil sa o crească un pic in acele urcari. Cu 0.9 am un singur drum la mare. Cu 1.4 am mai multe...
          O crește un pic mai mult. fara eco si cu schimbări la 3000 ture , des tr 3 la 100 km/h am un consum anual de 5,8 l. Mpi si daca il rugam nu scotea asa puțin....plus ca drujba trage bine....n.ai ce sa.i zici. Uite tirul....nu e tirul, nu trebuie sa te mai incordezi ca la 1.4.
          PS: o spun fix din experiență. Drumuri bune sa ai cu ea.
          Respect!

          Comment


          • Amiralu, nu stiu daca m-ai inteles gresit. Clar trage mai bine ca 1.4...

            Comment


            • Originally posted by vitriol View Post
              Au venit in service cu zgomote in zona distributiei sau pe platforma (lant rupt)?
              Macar sa stim o treaba: preventiv, sa se schimbe kit-ul de distributie la fiecare 80k.
              La 126000,i am sch distributia.Se auzea lantul intrand in rezonanta.Spre fericirea mea,patinele nu erau rupte ca la alti colegi,dar lantul era intins.

              Comment


              • Nu am auzit pe nimeni cu patinele rupte
                Sper ca ai schimbat si patinele
                Eventual pinionul de la distributie si intinzatorul
                Ca bonus se mai mai schimba intinzatorul si lantul de la pompa de ulei
                Last edited by stoicanu; 24 June 2018, 08:34.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by sergio View Post
                  La 126000,i am sch distributia.Se auzea lantul intrand in rezonanta.Spre fericirea mea,patinele nu erau rupte ca la alti colegi,dar lantul era intins.
                  Cat a costat totul?

                  Comment


                  • 350 kitul de distributie(lant,patine,intinzator si ceva suruburi)+400 manopera.

                    Originally posted by stoicanu View Post
                    Nu am auzit pe nimeni cu patinele rupte
                    Sper ca ai schimbat si patinele
                    Eventual pinionul de la distributie si intinzatorul
                    Ca bonus se mai mai schimba intinzatorul si lantul de la pompa de ulei
                    Poate nu m am exprimat bine.Plasticul acela de pe patine spart,lipsind bucata din el,iar lantul in loc sa frece pe plastic ,freca pe fier.

                    Ca o recomandare,pt cei care aveti logan cu motor 0.9,maxim 100000 km schimbati distributia.Am vazut un sandero cu motorul praf,la 110000 i a sarit lantul de la semn.Si se gasesc f greu supape.Asa ca mai bine prevenim.
                    Last edited by sergio; 25 June 2018, 08:54. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • @sergio, la cati km schimbai uleiul?

                      Comment


                      • Originally posted by sergio View Post

                        Ca o recomandare,pt cei care aveti logan cu motor 0.9,maxim 100000 km schimbati distributia.Am vazut un sandero cu motorul praf,la 110000 i a sarit lantul de la semn.Si se gasesc f greu supape.Asa ca mai bine prevenim.
                        Si cand te gandesti ca Dacia spune ca tine "pe viata". De ce mai are atunci lant din fier.... care e logica? pai si la 1.6 MPi il schimbai la 90k daca strangeai din dinti.
                        Azi ma opresc special la taximetristi...un mic sondaj

                        Comment


                        • Sa ne anunti si pe noi

                          Comment


                          • Mdea, cine a avut dreptate pana la urma? Mr. K, voi posesori batman, batman.

                            Comment


                            • aris86 am o cunostinta ce are 140.000 km cu 0.9 (chiar prima generatie)...si nu are probleme. Adevarat...a circulat exclusiv in exterior...

                              Comment


                              • 1 exemplu pozititv in multe negative, e ca o picatura intr-un ocean de apa. Astept impresii si de la tine, când iti pica lantul in jur de 100000 km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google