Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor 0.9 TCe

    Loganul meu 0.9 TCe cu 110.000 km a inceput de vreo 3 luni sa piarda lichid de racire, aproximativ 0,5 litrii pe luna. Niciodata nu am lasat ca nivelul lichidului sa scada sub minim. Azi am observat ca este ud blocul motor in partea stanga (partea soferului) si pare sa fie si o fisura. Nu stiu ce componente ale motorului sunt acolo. Cer ajutorul vostru. Multumesc!
    Attached Files

  • #2
    Eu cred ca cel mai intelept lucru ar fi sa mergi urgent la un service! Unul bun!

    Comment


    • #3
      Mai ai garantie? Daca nu mai ai...cred ca e ceva de munca. Spor la treabă. Fuga la un service sa vezi ce si cum...
      sigpic

      Comment


      • #4
        Acolo nu poate fi decat corp termostat
        Blocul nu are nici o fisura


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        sigpic

        Comment


        • #5
          Corpul termostat e din metal? Fisura pare sa fie pe o componenta din metal. Chiar nu stiu ce e acolo... Dar mi-e frica sa mai merg cu masina

          Comment


          • #6
            Problema Motor 0.9 TCe

            Asa sunt toate
            Acolo nu este fisura


            Sent from my iPhone using Tapatalk




            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Last edited by stoicanu; 12 March 2017, 20:19. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ok. Multumesc mult pentru raspunsuri. M-am mai linistit...

              Comment


              • #8
                Am schimbat si eu acel corp care cred ca este cu tot cu termostat si sonde


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Din ce motiv l-ai schimbat si cat a costat toata afacerea? (original sau after?)

                  Comment


                  • #10
                    Daca tot s-a deschis acest topic...
                    Ce simptome are motorul cand se stica turbina?

                    PS: chiar e obligatoriu de la 1 martie sa ai in masina cartea de salvare a autovehiculului?

                    Comment


                    • #11
                      Nu este obligatoriu sa ai cartea de salvare, a precizat politia romana.

                      Comment


                      • #12
                        @Amiralul consum mare, putere ciuciu...si nici nu mai atinge turatii mari. De multe ori inainte sa cedeze turbina...are si un suierat specific.

                        Comment


                        • #13
                          @bolovan m-ai pus pe ganduri....
                          ii fac un 0-100 km/h sa vad cat scot....daca dureaza peste 12s, clar are ceva...

                          Comment


                          • #14
                            @Amiralul trust me...nu ai nevoie de 0-100Km/h sa-ti dai seama. Incearca sa-ti inchipui diferenta intre eco on si eco off...eh...cand este moarta turbina...peste eco on...mai pui un eco on.
                            Nu stiu la benzinar, dar la opel de ex, atingea maxim 100 km/h...in aprox 60 secunde. Mai mult de 2500 rpm nu putea. Si pana la 60Km/h...dura cam 20-25 secunde.

                            P.S. O analogie mai buna: parca ai frana de mana trasa la maxim.
                            Last edited by bolovan; 12 March 2017, 23:00.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by massimiliano View Post
                              Din ce motiv l-ai schimbat si cat a costat toata afacerea? (original sau after?)


                              Nu mai stiu sa iti spun cat a costat dar a fost destul
                              Cred ca in jur de 350-400 RON
                              Motivul
                              Tot asa cred ca din cauza ca baietii au bagat 5L de ulei in motor in loc de 4.1



                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google