Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by iatagan View Post
    Felicitari si din partea mea! Culoarea este senzationala, la fel am ales si eu
    Referitor la casco, haideti sa mentionam si varsta noastra cand dam exemple... La mine a fost 478 euro cu de toate la Allianz (dar si la Omniasig, Asirom). Ah, aveam 29 de ani si nicio alta asigurare pe numele meu.Cei cu 200 euro ce varsta?
    Eu am asigurare la Allianz, nu am ales-o pe cea mai ieftină, și am sub 30 de ani. Din studierea pieței, mi-am dat seama că e un preț bun.

    Oricum, nu cred că contează atât de mult. Ador mașina, și sunt foarte mulțumit de ea - asta contează

    Comment


    • eu am 32 de ani, 2 copii (nu stiu daca influenteaza. Prima asigurare Casco (cand am ridicat masina) a fost 170 de euro (oferta de la RCI). Acum la Asirom a fost fix 209 euro (cum am specificat 10% fransiza doar la furtul total 9000-900=8100 {ma rog sa o fure} )

      Comment


      • Eu cred ca, casco, e mai puțin important în ecuația de fata. Ne interesează păreri despre 1.0 sce ale posesorilor, despre casco , firme de asigurări avem alte theart-uri.
        Last edited by alex1ioan; 6 days ago.

        Comment


        • Originally posted by LVX View Post
          Vă salut pe toți! Sunt proaspăt inițiat în acest forum, și proaspăt posesoral unui Logan 1.0 SCe SL Plus (cu extraopțiuni), producție Noiembrie 2018.

          Eu vin de pe BMW 320d 2007 (predată mai departe în familie) și Skoda Rapid 1.2 TSI 110 CP 2017 (care este a nevestei, dar o conduc mai des ca ea). Am avut înainte Golf IV 1.9 TDI și Skoda Octavia Tour 1.9 TDI. Prin urmare, comparația unui 1.0 SCe cu cele anterior menționate ar părea puțin nepotrivită. DAR, să vedem de ce am ales să achiziționez un Logan, și care sunt părerile după 800 km:

          Premisele achiziționării unui Logan cu motor de 1L, pe benzină:
          - era nevoie de a doua mașină a familiei, special pentru navetă scurtă pentru ajuns la serviciu, cumpărături, alte drumuri scurte
          - obligatoriu nouă, cu garanție, sau până în 30k km
          - pe benzină, pentru fiabilitate și emisii scăzute (EURO 6)
          - spațioasă, să acomodeze un scaun de copil
          - să fie dotată decent (minim climă, proiectoare de ceață, bluetooth)
          - să fie economică (consum, RCA, CASCO, impozit, întreținere)
          - să nu coste mai mult de 9000 EUR
          - numărul de CP nu a contat prea mult, fiindcă îmi doresc să merg liniștit, după atâția ani de condus sportiv

          Prin urmare, am umblat pe la reprezentanțe să văd care sunt ofertele, și în mod evident, pentru bugetul de 9000 EUR nu s-au găsit prea multe variante, așa că m-am orientat spre Dacia.
          Nu e neapărat o surpriză, fiindcă sunt mare fan Dacia. Tatăl meu a cumpărat în 2004 un Logan de 1.6, pe care îl mai conduc din când în când și astăzi cu mare plăcere. Pe lângă această experiență, am mai avut parte și altele cu Dacia, și pe diesel și pe benzină, și mi s-au părut mereu mașini simple și oneste. Mi-au crescut mult în ochi după facelift-ul din 2017, când a apărut și motorul 1.0 SCe. Am încercat de câteva ori să fac un test drive cu acest motor, dar nu a fost niciodată disponibil. Cu toate acestea, am ales să cumpăr mașina.

          Achiziția:
          - Varianta SL Plus, cu următoarele extraopțiuni: culoare Brun Vision, jante de aliaj de 15, bancheta rabatabilă, MediaNav - aprox 8800 EUR.
          - Săptămâna viitoare îmi vor monta cotiera și senzorii de parcare (din aftermarket-ul lor oficial), pentru încă aprox 250 EUR.

          În momentul de față am 820km parcurși, și sunt extrem de mulțumit de mașină! Singurul aspect izolat care îmi displace la mașină este ambreiajul, dar mă gândesc că se poate regla să nu prindă atât de sus.
          Mențiuni pozitive:
          - motorul m-a suprins foarte plăcut, își face treaba cu brio și cu 2 sau 3 persoane adulte + un copil în scaunul său
          - se aude frumos, și nu mă deranjează trepidațiile (vin de pe diesel), mașina mi se pare chiar plăcută din acest punct de vedere
          - insonorizarea este foarte bună, nimic de reproșat. Nu am depășit 130km/h și probabil nu o voi face prea curând, fiindcă nu mă interesează
          - mașina este foarte frumoasă și la interior și la exterior. Mereu întorc capul după ea în parcare. Repet, mai am o Skoda Rapid sedan 2017 și doar ce am predat Seria 3-ul sedan din 2007 (negru cu interior crem)
          - are poziție foarte bună la volan
          - are start&stop
          - este înaltă, numai bună de urcat pe borduri
          - trece decent peste denivelări
          - se conduce ușor, servo este plăcut, iar timoniera la fel
          - îmi place foarte mult volanul, care are un design modern, plăcut, și este dintr-un plastic moale, foarte reușit
          - are Hill Assist, care prinde bine din când în când
          - dotările sunt excelente. În plus, îmi pot pune muzică și alte materiale direct de pe YouTube, ceea ce mi se pare un mare atuu!
          - nu am comenzi pe volan, dar acea manetă de sub volan este arhisuficientă
          - ca să închei cu dotările, am tot ce îmi trebuie pe ea
          - pasagerii din spate au mult spațiu la cap și la picioare. Scaunul de copil încape fără probleme
          - sunt multe locuri de depozitare, și 2 prize disponibile
          - consumul este foarte de apreciat. 7.8%, în următoarele condiții: 80% oraș, 20% navetă scurtă din afara orașului (cu multe sensuri giratorii/intersecții), în condiții de iarnă (multă zăpadă, gheață, frig) și multe ambuteiaje (am făcut si 2km în 2 ore înainte de Craciun)
          - CASCO este 303 EUR/an cu franșiză de 100 EUR, dar cu asigurare pentru toate cazurile neplăcute

          Una peste alta, recomand mașina din suflet. Am făcut cea mai bună alegere, în condițiile în care pretențiile mele față de mașină sunt de bun simț, și bine încadrate în context. Nu aș da-o niciodată pentru o mașină SH.

          P.S.: Am făcut recent și un drum extern, și, din nou, am rămas surprins cât de bine s-a descurcat mașina în depășiri. Viteza medie, undeva la 70km/h, consum undeva la 4.5%
          Felicitări pentru alegere, frumos detaliat contextul achiziționării mașinii
          foarte corect, când cumperi un lucru si stii ce vrei si pe ce dai banii, si ai așteptări corecte, nu ai cum sa nu fii multumit
          si eu ca si tine sunt foarte mulțumit de masina, de dotari si de spațiu oferit- mai ales acum cu bebe ul vad ca are loc foarte bine un scaun mare în sistemul isofix ,si ca încap caruciorul si landoul care sunt mari în portbagaj, pe lângă alte bagaje
          eu am dat 7000 € prin rabla pe loganul laureat, si am mai adăugat ulterior diferite îmbunătățiri, gen senzori parcare, navigație, camera marsarier, cotiera etc.

          Comment


          • Originally posted by panselin4 View Post

            Felicitări pentru alegere, frumos detaliat contextul achiziționării mașinii
            foarte corect, când cumperi un lucru si stii ce vrei si pe ce dai banii, si ai așteptări corecte, nu ai cum sa nu fii multumit
            si eu ca si tine sunt foarte mulțumit de masina, de dotari si de spațiu oferit- mai ales acum cu bebe ul vad ca are loc foarte bine un scaun mare în sistemul isofix ,si ca încap caruciorul si landoul care sunt mari în portbagaj, pe lângă alte bagaje
            eu am dat 7000 € prin rabla pe loganul laureat, si am mai adăugat ulterior diferite îmbunătățiri, gen senzori parcare, navigație, camera marsarier, cotiera etc.
            Felicitări și ție! Îmi plac oamenii rezonabili.

            Eu am dat 9050 cu toate opțiunile menționat, inclusiv comisionul pentru REMAT, lucru pe care nu l-am menționat. Mașina în sine ar fi fost 8600 EUR prin REMAT.

            Încă o dată, excelentă achiziție. De când am mașina, sunt mult mai liniștit și mai matur în trafic, și conduc cu mai multă plăcere. Asta după 200.000 km de "mereu în grabă". Practic, acest 1.0 SCe are și o valoare filozofică pentru mine.

            Comment


            • Salutare,
              Revin cu completarea de iarna la postul #875.

              Parerea mea pentru Dacia Logan motor 1.0SCe.

              In conditii de iarna trebuie sa recunosc ca la inceput mi-a fost destul de greu sa ma adaptez la "felul" loganului de rulare (sper ca m-am exprimat bine). De ce? Mi-a lasat impresia ca nu e stabila in conditii de zapada (iarna asta chiar am avut zapada din besug). Aveam impresia ca fuge spatele foarte repede. De mentionat ca am pus "gume" de iarna Falken EUROWINTER. Dupa ce comandasem Nokian , avand probleme cu 2 din cele 4 anvelope am optat pentru Falken.

              - Pornirea----- foarte buna (masina nu sta pe loc niciodata, o conduc cam 20 km zilnic poate 30)
              - Consum ----- 6,1 % / 100/km. a crescut fata de asta vara. Motivele pot fi datorate faptului ca trasele sunt mai scurte si e mai mult traseu de oras. Poate si anvelopele care desi au clasa B pe umed / au clasa E la consum.
              - Incalzirea --- pentru un motoras de 998 cc se incalzeste relativ repede. as mentiona aici faptul ca luneta din spate se abureste relativ des si trebuie sa cuplez dezaburirea. Imi lipseste stergatorul din spate. Are destule "puncte moarte" si iarna e destul de creu de iesit cu spatele din parcare. Dar aici tine si de conducatorul auto banuiesc.
              - Referitor la condus iarna .. Am urcat cu ea pe "Muntele Mic" fara probleme. Ideea e sa nu supra-turezi motorasul si atunci nu apar problemele. M-am obisnuit cu aceasta masina si e foarte OK si iarna de condus.

              Ca si concluzie generala dupa 9000 km si cam toate anotimpurile parcurse , pot spune ca sunt foarte multumit de alegere. Inca odata recunosc ca asteptarile mi-au fost depasite.


              sper ca si peste alti 20000 sa am aceeasi parere.

              o zi buna

              „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

              Comment


              • De când am mașina, sunt mult mai liniștit și mai matur în trafic, și conduc cu mai multă plăcere.
                am citat din LVX postul #965
                Buna afirmatia cu ''mai matur in trafic''(relativ la masina noua)Adevarul e ca ar trebui sa fim la fel de atenti la trafic indiferent de valoarea masinii pe care o conducem , dar cu siguranta esti mult mai atent (cu ceilalti nebuni din trafic) atunci cand conduci o MASINA NOUA (fie ea si de 10000 euro) fata de cel care conduce o pocnitoare accidentata luata din occident cu cateva sute de euro si in care a mai bagat in reparatii maxim 1000 .Iresponsabilitatea unora creste exponential si in cazul soferilor care NU si-au platit masina din propria munca( gen copii de bani gata - si nu numai ,care primesc masina de la parintele iubitor peste masura ) si care NU AU NICIO RESPONSABILITATE in trafic!
                Dintotdeauna am fost de parere ca achizitia unei masini noi trebuie sa fie insotita de o reducere substantiala la RCA pe o perioada de macar 3 ani.Cu siguranta , daca nr masinilor noi sau relativ noi din trafic ar fi mai mare si nu ar putea fi inmatriculata orice coaja de masina responsabilitatea soferilor ar creste si implicit s-ar reduce nr de accidente rutiere.
                Problema e ca in gandirea liniara a celor care fac legi(inclusiv a politiei care propune modificarile ) singura modalitate viabila de a reduce accidentele ramane clasica ...REDUCERE A VITEZEI...!!

                Comment


                • Politia cam are dreptate, dpdv statistic, pe un drum reabilitat și pe care se poate depăși lejer viteza maxima de 90/100 km/h a crescut exponențial nr de accidente, raportat anterior sau la drumurile care încă nu sunt reabilitate, unde viteza de deplasare este mai mica și atenția sporita. Ca o concluzie finala, viteza, neatenția și "eu știu ce bine sa conduc" sunt principalele cazuri ale accidentelor rutiere.

                  Comment


                  • Factorul uman este cel mai problematic
                    când acesta se va scoate din ecuație (deja exista tehnologia de ceva timp ) atunci se vor mai schimba lucrurile

                    Comment


                    • Originally posted by panselin4 View Post
                      deja exista tehnologia de ceva timp
                      Mai trebuie sa treaca ceva timp pana cand tehnologia devine si viabila pentru productie.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Există dar este foarte scumpa pentru ca si mașinile din gama low cost cum este Dacia sa beneficieze de ele. Pana sa fie prezente pe toate automobilele din trafic probabil vor mai trece câteva zeci de ani dar până atunci ne descurcăm cum putem...

                        Comment


                        • Ca sa elimini complet factorul uman nu exista :-) e mult marketing dar ceva 100% functional inca nu. Exista incercari dar mai este mult de lucru.
                          In schimb da, exista elemente ce ajuta soferul dar doar pe anumite functii concrete.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Sunt de acord cu Silviu. Nu exista autopilot complet autonom. Exista doar asistent de sofer.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google