Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by iatagan View Post
    Felicitari si din partea mea! Culoarea este senzationala, la fel am ales si eu
    Referitor la casco, haideti sa mentionam si varsta noastra cand dam exemple... La mine a fost 478 euro cu de toate la Allianz (dar si la Omniasig, Asirom). Ah, aveam 29 de ani si nicio alta asigurare pe numele meu.Cei cu 200 euro ce varsta?
    Eu am asigurare la Allianz, nu am ales-o pe cea mai ieftină, și am sub 30 de ani. Din studierea pieței, mi-am dat seama că e un preț bun.

    Oricum, nu cred că contează atât de mult. Ador mașina, și sunt foarte mulțumit de ea - asta contează

    Comment


    • eu am 32 de ani, 2 copii (nu stiu daca influenteaza. Prima asigurare Casco (cand am ridicat masina) a fost 170 de euro (oferta de la RCI). Acum la Asirom a fost fix 209 euro (cum am specificat 10% fransiza doar la furtul total 9000-900=8100 {ma rog sa o fure} )

      Comment


      • Eu cred ca, casco, e mai puțin important în ecuația de fata. Ne interesează păreri despre 1.0 sce ale posesorilor, despre casco , firme de asigurări avem alte theart-uri.
        Last edited by alex1ioan; 11 January 2019, 14:35.

        Comment


        • Originally posted by LVX View Post
          Vă salut pe toți! Sunt proaspăt inițiat în acest forum, și proaspăt posesoral unui Logan 1.0 SCe SL Plus (cu extraopțiuni), producție Noiembrie 2018.

          Eu vin de pe BMW 320d 2007 (predată mai departe în familie) și Skoda Rapid 1.2 TSI 110 CP 2017 (care este a nevestei, dar o conduc mai des ca ea). Am avut înainte Golf IV 1.9 TDI și Skoda Octavia Tour 1.9 TDI. Prin urmare, comparația unui 1.0 SCe cu cele anterior menționate ar părea puțin nepotrivită. DAR, să vedem de ce am ales să achiziționez un Logan, și care sunt părerile după 800 km:

          Premisele achiziționării unui Logan cu motor de 1L, pe benzină:
          - era nevoie de a doua mașină a familiei, special pentru navetă scurtă pentru ajuns la serviciu, cumpărături, alte drumuri scurte
          - obligatoriu nouă, cu garanție, sau până în 30k km
          - pe benzină, pentru fiabilitate și emisii scăzute (EURO 6)
          - spațioasă, să acomodeze un scaun de copil
          - să fie dotată decent (minim climă, proiectoare de ceață, bluetooth)
          - să fie economică (consum, RCA, CASCO, impozit, întreținere)
          - să nu coste mai mult de 9000 EUR
          - numărul de CP nu a contat prea mult, fiindcă îmi doresc să merg liniștit, după atâția ani de condus sportiv

          Prin urmare, am umblat pe la reprezentanțe să văd care sunt ofertele, și în mod evident, pentru bugetul de 9000 EUR nu s-au găsit prea multe variante, așa că m-am orientat spre Dacia.
          Nu e neapărat o surpriză, fiindcă sunt mare fan Dacia. Tatăl meu a cumpărat în 2004 un Logan de 1.6, pe care îl mai conduc din când în când și astăzi cu mare plăcere. Pe lângă această experiență, am mai avut parte și altele cu Dacia, și pe diesel și pe benzină, și mi s-au părut mereu mașini simple și oneste. Mi-au crescut mult în ochi după facelift-ul din 2017, când a apărut și motorul 1.0 SCe. Am încercat de câteva ori să fac un test drive cu acest motor, dar nu a fost niciodată disponibil. Cu toate acestea, am ales să cumpăr mașina.

          Achiziția:
          - Varianta SL Plus, cu următoarele extraopțiuni: culoare Brun Vision, jante de aliaj de 15, bancheta rabatabilă, MediaNav - aprox 8800 EUR.
          - Săptămâna viitoare îmi vor monta cotiera și senzorii de parcare (din aftermarket-ul lor oficial), pentru încă aprox 250 EUR.

          În momentul de față am 820km parcurși, și sunt extrem de mulțumit de mașină! Singurul aspect izolat care îmi displace la mașină este ambreiajul, dar mă gândesc că se poate regla să nu prindă atât de sus.
          Mențiuni pozitive:
          - motorul m-a suprins foarte plăcut, își face treaba cu brio și cu 2 sau 3 persoane adulte + un copil în scaunul său
          - se aude frumos, și nu mă deranjează trepidațiile (vin de pe diesel), mașina mi se pare chiar plăcută din acest punct de vedere
          - insonorizarea este foarte bună, nimic de reproșat. Nu am depășit 130km/h și probabil nu o voi face prea curând, fiindcă nu mă interesează
          - mașina este foarte frumoasă și la interior și la exterior. Mereu întorc capul după ea în parcare. Repet, mai am o Skoda Rapid sedan 2017 și doar ce am predat Seria 3-ul sedan din 2007 (negru cu interior crem)
          - are poziție foarte bună la volan
          - are start&stop
          - este înaltă, numai bună de urcat pe borduri
          - trece decent peste denivelări
          - se conduce ușor, servo este plăcut, iar timoniera la fel
          - îmi place foarte mult volanul, care are un design modern, plăcut, și este dintr-un plastic moale, foarte reușit
          - are Hill Assist, care prinde bine din când în când
          - dotările sunt excelente. În plus, îmi pot pune muzică și alte materiale direct de pe YouTube, ceea ce mi se pare un mare atuu!
          - nu am comenzi pe volan, dar acea manetă de sub volan este arhisuficientă
          - ca să închei cu dotările, am tot ce îmi trebuie pe ea
          - pasagerii din spate au mult spațiu la cap și la picioare. Scaunul de copil încape fără probleme
          - sunt multe locuri de depozitare, și 2 prize disponibile
          - consumul este foarte de apreciat. 7.8%, în următoarele condiții: 80% oraș, 20% navetă scurtă din afara orașului (cu multe sensuri giratorii/intersecții), în condiții de iarnă (multă zăpadă, gheață, frig) și multe ambuteiaje (am făcut si 2km în 2 ore înainte de Craciun)
          - CASCO este 303 EUR/an cu franșiză de 100 EUR, dar cu asigurare pentru toate cazurile neplăcute

          Una peste alta, recomand mașina din suflet. Am făcut cea mai bună alegere, în condițiile în care pretențiile mele față de mașină sunt de bun simț, și bine încadrate în context. Nu aș da-o niciodată pentru o mașină SH.

          P.S.: Am făcut recent și un drum extern, și, din nou, am rămas surprins cât de bine s-a descurcat mașina în depășiri. Viteza medie, undeva la 70km/h, consum undeva la 4.5%
          Felicitări pentru alegere, frumos detaliat contextul achiziționării mașinii
          foarte corect, când cumperi un lucru si stii ce vrei si pe ce dai banii, si ai așteptări corecte, nu ai cum sa nu fii multumit
          si eu ca si tine sunt foarte mulțumit de masina, de dotari si de spațiu oferit- mai ales acum cu bebe ul vad ca are loc foarte bine un scaun mare în sistemul isofix ,si ca încap caruciorul si landoul care sunt mari în portbagaj, pe lângă alte bagaje
          eu am dat 7000 € prin rabla pe loganul laureat, si am mai adăugat ulterior diferite îmbunătățiri, gen senzori parcare, navigație, camera marsarier, cotiera etc.

          Comment


          • Originally posted by panselin4 View Post

            Felicitări pentru alegere, frumos detaliat contextul achiziționării mașinii
            foarte corect, când cumperi un lucru si stii ce vrei si pe ce dai banii, si ai așteptări corecte, nu ai cum sa nu fii multumit
            si eu ca si tine sunt foarte mulțumit de masina, de dotari si de spațiu oferit- mai ales acum cu bebe ul vad ca are loc foarte bine un scaun mare în sistemul isofix ,si ca încap caruciorul si landoul care sunt mari în portbagaj, pe lângă alte bagaje
            eu am dat 7000 € prin rabla pe loganul laureat, si am mai adăugat ulterior diferite îmbunătățiri, gen senzori parcare, navigație, camera marsarier, cotiera etc.
            Felicitări și ție! Îmi plac oamenii rezonabili.

            Eu am dat 9050 cu toate opțiunile menționat, inclusiv comisionul pentru REMAT, lucru pe care nu l-am menționat. Mașina în sine ar fi fost 8600 EUR prin REMAT.

            Încă o dată, excelentă achiziție. De când am mașina, sunt mult mai liniștit și mai matur în trafic, și conduc cu mai multă plăcere. Asta după 200.000 km de "mereu în grabă". Practic, acest 1.0 SCe are și o valoare filozofică pentru mine.

            Comment


            • Salutare,
              Revin cu completarea de iarna la postul #875.

              Parerea mea pentru Dacia Logan motor 1.0SCe.

              In conditii de iarna trebuie sa recunosc ca la inceput mi-a fost destul de greu sa ma adaptez la "felul" loganului de rulare (sper ca m-am exprimat bine). De ce? Mi-a lasat impresia ca nu e stabila in conditii de zapada (iarna asta chiar am avut zapada din besug). Aveam impresia ca fuge spatele foarte repede. De mentionat ca am pus "gume" de iarna Falken EUROWINTER. Dupa ce comandasem Nokian , avand probleme cu 2 din cele 4 anvelope am optat pentru Falken.

              - Pornirea----- foarte buna (masina nu sta pe loc niciodata, o conduc cam 20 km zilnic poate 30)
              - Consum ----- 6,1 % / 100/km. a crescut fata de asta vara. Motivele pot fi datorate faptului ca trasele sunt mai scurte si e mai mult traseu de oras. Poate si anvelopele care desi au clasa B pe umed / au clasa E la consum.
              - Incalzirea --- pentru un motoras de 998 cc se incalzeste relativ repede. as mentiona aici faptul ca luneta din spate se abureste relativ des si trebuie sa cuplez dezaburirea. Imi lipseste stergatorul din spate. Are destule "puncte moarte" si iarna e destul de creu de iesit cu spatele din parcare. Dar aici tine si de conducatorul auto banuiesc.
              - Referitor la condus iarna .. Am urcat cu ea pe "Muntele Mic" fara probleme. Ideea e sa nu supra-turezi motorasul si atunci nu apar problemele. M-am obisnuit cu aceasta masina si e foarte OK si iarna de condus.

              Ca si concluzie generala dupa 9000 km si cam toate anotimpurile parcurse , pot spune ca sunt foarte multumit de alegere. Inca odata recunosc ca asteptarile mi-au fost depasite.


              sper ca si peste alti 20000 sa am aceeasi parere.

              o zi buna

              „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

              Comment


              • De când am mașina, sunt mult mai liniștit și mai matur în trafic, și conduc cu mai multă plăcere.
                am citat din LVX postul #965
                Buna afirmatia cu ''mai matur in trafic''(relativ la masina noua)Adevarul e ca ar trebui sa fim la fel de atenti la trafic indiferent de valoarea masinii pe care o conducem , dar cu siguranta esti mult mai atent (cu ceilalti nebuni din trafic) atunci cand conduci o MASINA NOUA (fie ea si de 10000 euro) fata de cel care conduce o pocnitoare accidentata luata din occident cu cateva sute de euro si in care a mai bagat in reparatii maxim 1000 .Iresponsabilitatea unora creste exponential si in cazul soferilor care NU si-au platit masina din propria munca( gen copii de bani gata - si nu numai ,care primesc masina de la parintele iubitor peste masura ) si care NU AU NICIO RESPONSABILITATE in trafic!
                Dintotdeauna am fost de parere ca achizitia unei masini noi trebuie sa fie insotita de o reducere substantiala la RCA pe o perioada de macar 3 ani.Cu siguranta , daca nr masinilor noi sau relativ noi din trafic ar fi mai mare si nu ar putea fi inmatriculata orice coaja de masina responsabilitatea soferilor ar creste si implicit s-ar reduce nr de accidente rutiere.
                Problema e ca in gandirea liniara a celor care fac legi(inclusiv a politiei care propune modificarile ) singura modalitate viabila de a reduce accidentele ramane clasica ...REDUCERE A VITEZEI...!!

                Comment


                • Politia cam are dreptate, dpdv statistic, pe un drum reabilitat și pe care se poate depăși lejer viteza maxima de 90/100 km/h a crescut exponențial nr de accidente, raportat anterior sau la drumurile care încă nu sunt reabilitate, unde viteza de deplasare este mai mica și atenția sporita. Ca o concluzie finala, viteza, neatenția și "eu știu ce bine sa conduc" sunt principalele cazuri ale accidentelor rutiere.

                  Comment


                  • Factorul uman este cel mai problematic
                    când acesta se va scoate din ecuație (deja exista tehnologia de ceva timp ) atunci se vor mai schimba lucrurile

                    Comment


                    • Originally posted by panselin4 View Post
                      deja exista tehnologia de ceva timp
                      Mai trebuie sa treaca ceva timp pana cand tehnologia devine si viabila pentru productie.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Există dar este foarte scumpa pentru ca si mașinile din gama low cost cum este Dacia sa beneficieze de ele. Pana sa fie prezente pe toate automobilele din trafic probabil vor mai trece câteva zeci de ani dar până atunci ne descurcăm cum putem...

                        Comment


                        • Ca sa elimini complet factorul uman nu exista :-) e mult marketing dar ceva 100% functional inca nu. Exista incercari dar mai este mult de lucru.
                          In schimb da, exista elemente ce ajuta soferul dar doar pe anumite functii concrete.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Sunt de acord cu Silviu. Nu exista autopilot complet autonom. Exista doar asistent de sofer.

                            Comment


                            • In sfarsit, au aparut primele tutoriale pentru logan 1.0 sce, bravo, la mai multe.



                              https://nnn-autoblog.com/schimbare-filtru-de-aer-dacia-logan-ii-1-0-sce/
                              Last edited by alex1ioan; 26 January 2019, 16:34.

                              Comment


                              • Daca nu ar fi pus ulei NF de la Elf..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google